معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تامین ۳ هزار اتوبوس تا سال آینده برای پایتخت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه کارگروه توسعه نیروگاه های اتمی کشور ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و بر برنامه ریزی برای تامین ۲۰ هزار مگاوات برق هسته ای تا افق ۱۴۲۰ تاکید شد.
رباط کریم- معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین ۱۵ هزار هکتار زمین در شهرهای جدید برای ساخت مسکن خبر داد.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از تامین بیش از ۱۷ هزار سمعک برای مددجویان بهزیستی خبر داد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۳۰ هزار و ۵۲۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تأمین مالی از بازار سرمایه در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزوده شد.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج وارد کنیم در حالی که با برنامه ریزی در طول ۳ تا ۴ سال استان مازندران می‌تواند این نیاز را تامین کند.
مشهد ـ معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: هزار تن آرد سهمیه ویژه ایام نوروزی علاوه بر سهمیه‌های معمولی، برای مشهد تأمین شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع ۴هزار و ۵۰۰تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار و اصناف خبر داد.
مدیر عامل صندوق ملی مسکن از تامین ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی از محل تهاتر نفت برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین در داخل محدوده شهرها برای نهضت ملی مسکن خبر داد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انجام بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت کار در نهضت تامین زمین خبر داد و گفت: در نتیجه این اقدامات ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است.
بخشی از این آثارِ تازه کشف‌شده، بقایای چاه‌هایی است که در دوره‌های مختلف برای تامین آب ساکنان منطقه مورد استفاده بوده‌اند. اما به گفتۀ ادارۀ حفاظت از آثار تاریخی ایالت باواریا (BlfD)، یکی از این چاه‌ها به کلی با بقیه متفاوت است.
ما در تهران به چیزی حدود ۷ هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز داریم. اگر قیمت هر دستگاه ۵ میلیارد تومان باشد، برای تامین این تعداد اتوبوس به چیزی حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان نیاز است، ولی قرار نیست همه این بودجه را شهرداری بپردازد و براساس قانون ۷۵ تا ۸۰درصد آن باید ازسوی دولت پرداخت شود. دولت هم الان پای کار آمده است ولی باز هم روند تامین اتوبوس‌های نو کند است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی با هدف تأمین منابع پایدار و مطمئن برای بیمه شاغلان این بخش را نتیجه همکاری دو ساله این سازمان و مجلس دانست.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: پس از پیگیری‌های مستمر، سه هزار میلیارد ریال برای تکمیل فاضلاب این شهر تأمین اعتبار شد.
عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، مساحت اراضی تأمین شده در حریم و محدوده شهر برای طرح نهضت ملی مسکن را حدود ۵۷ هزار هکتار اعلام کرد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: این شرکت ظرفیت تولید و تحویل سالانه پنج هزار و ۸۵۰ دستگاه اتوبوس و میدل باس را دارد که با این ظرفیت بالای تولید داخل، نیازی به نگاه به بیرون و تامین محصول از خارج کشور و واردات اتوبوس دست دوم نیست.
کشتی کروز برای اسکان طرفداران حاضر در قطر به این کشور رسید.
حمید آذرمند گفت: دستورالعمل معاملات بورس کالا با استفاده از ابزارهای اعتباری به شبکه بانکی ابلاغ و زیرساخت های لازم فراهم شده است که انتظار می رود این هدف در نیمه دوم سال جاری محقق شود.
یک مقام مسئول گفت:با کمک بانک‌ها در نحوه ارائه تسهیلات و حمایت سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ احتمال بهر برداری هزار مگاوات انرژی خورشیدی تا سال آینده وجود دارد.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای طرح پالایش و شناسایی رانندگان ، افراد پشت نوبتی به مرور جایگزین و بیمه می شوند.
عضو هیات‌ مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۲۲ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: ۳۵ هزار هکتار از اراضی مستعد، در حال بررسی برای الحاق به طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به حجم بالای زائران اربعین در حوزه حمل و نقل جاده‌ای عمومی گفت: برای جابجایی زائران عتبات ۸ هزار دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.
۴۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از منابع بانکی برای اجرای سه ابرپروژه ملی اختصاص می‌یابد که باتوجه به بازدهی بالا، این تامین مالی مصداق سیاست «هدایت اعتبار» است که در دولت سیزدهم انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ