شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: پس از پیگیری‌های مستمر، سه هزار میلیارد ریال برای تکمیل فاضلاب این شهر تأمین اعتبار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان از تحقق جذب ۳ هزار میلیارد ریال برای سامانه دوم آبرسانی اصفهان خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس خانه صنعت ومعدن خراسان رضوی گفت: بخش صنعت خراسان رضوی ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها ودهیاری ها عوارض داده است.
سحابی گفت: از ابتدای سال جاری تا ۳۱ خرداد شبکه بانکی ۲۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج اعطا کرده است. در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۸ درصدی اعطای اعتبارات مواجه شدیم.
در دومین هفته معاملاتی اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، ارزش معاملات رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران حدود سه‌ برابر شده و از ۳ هزار و ۲۶۱ میلیارد ریال به بیش از ۱۰ هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال رسید.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از کمک بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان دستاورد سفر رئیس‌جمهور به خوزستان خواهد بود.
‌تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۴.۴۸۵/۳ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۳.۸۶۳/۶ هزار میلیارد ریال معادل ۴۵.۳ درصد افزایش داشته است.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ٢ هزار و ۸۰۰ کیلو گرم چوب تاغ قاچاق به ارزش ٣ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
محمدرضا طالب‌زاده گفت: از محل درآمدهای شرکت و دیگر مبادی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۲ برای اجرای طرح‌های عمرانی مرتبط با حفاری چاه‌های نفت و گاز و افزایش تولید تخصیص یافت.
شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته سرگرمی عربستان و چهره پیشران اصلاحات فرهنگی «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی دریافت کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با قاچاق کالا و کشف بیش از ۳ هزار و ۲۰۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی یک ماه گذشته در کشور خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که درآمد حاصل از حقوق ورودی خودرو در سال آینده ۳ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: در دهه فجر امسال ۴۸ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در تایباد افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به پرداخت ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی، افزود: تا پایان سال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر پرداخت می‌شود.
در هفته چهارم آبان‌ ماه بورس انرژی ایران تعداد ۱۲۳ هزار و ۷۸۰ قرارداد اوراق سلف موازی استاندارد با سررسید یک‌سال و بیشتر به ارزش ۲ هزار و ۳۷۸ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال معامله شد. در هفته گذشته، ۳ هزار اوراق گواهی ظرفیت به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال نیز در بورس انرژی ایران دادوستد شد.
بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه میزبان معامله ۱۷ هزار و ۵۴ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۳ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال بود.
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: از ابتدای سال تا نیمه مهرماه؛ ۱۷۰ شرکت بورسی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سود رسوبی واریز شده است.
سوال من این بود که آیا این اموال متعلق به شما است یا خیر؟ من این اموال را بررسی کردم و دیدم که ۳ هزار میلیارد تومان ارزش آن‌ها است، اما ایشان به من گفت که این رقم را بالا گرفته‌ای هزار میلیارد تومان است.
محسن منصوری: امروز جلسه پیگیری و بازسازی مناطق آسیب دیده سیل اخیر با حضور مدیران کل استانی برگزار شد. خوشبختانه براساس گزارش‌های ارائه شده بخش زیادی از دستگاه‌ها وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند و کار بازسازی به خوبی پیش رفته است اما برخی کارها میان‌مدت و بلندمدت است که این اقدامات در مسیر اجراست.
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: ۳ ایرلاین خارجی سالانه ۱۲ هزار میلیارد تومان از نبود ناوگان در ایرلاین های داخلی سود می برند.
کرمان - وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص بودجه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی به کشاورزی جنوب کرمان خبر داد.
۴۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از منابع بانکی برای اجرای سه ابرپروژه ملی اختصاص می‌یابد که باتوجه به بازدهی بالا، این تامین مالی مصداق سیاست «هدایت اعتبار» است که در دولت سیزدهم انجام می‌شود.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی لزوم دسترسی بیشتر بازرسان این آژانس به تاسیسات هسته ای ایران شد.
در فروردین ماه سال ۱۳۶۹ بود که شاخص کل وارد ادبیات بازار سرمایه شد و از آن تاریخ تا به امروز این شاخص همواره به عنوان سنجه‌ای برای بیان وضعیت بازار سرمایه در نظر گرفته می‌شود. آیا شاخص کل ملاک و معیار خوبی برای سنجش وضعیت بازار سرمایه است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ