اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: مدیران تلویزیون می‌دانند این قابی که در اختیارشان است، اگر از جذابیت‌های بصری و سرگرمی‌ساز خالی شود، مخاطبش هم کم خواهد شد و دیگر جذابیتی برای بخش‌های بازرگانی نخواهد داشت و در آینده نزدیک، بحران ورشکستگی بر سر سازمان چاق صداوسیما آوار خواهد شد.
مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران گفت: آمارهای افزایش تولید نشانگر تامین برق کافی برای صنایع کشور است.
رئیس مجلس گفت: بحث مربوط به برنج، گندم و دارو که از موضوعات معیشتی مردم است و موارد دیده شده در تبصره ۱۴ بودجه باید از اولویت‌های تخصیص منابع باشد.
مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: برق صنایع در بخش‌های مختلف مطابق با برنامه‌ای که توافق و از قبل تدوین شده است، تامین می‌شود.
داروخانه مرکزی و داروخانه تهرانپارس جمعیت هلال احمر در تیرماه سال جاری علاوه بر تأمین داروی بیماران شیمی درمانی، ۴۱ هزار و ۷۰۰ نسخه را نیز پذیرش کردند.
وضعیت تامین مالی بخش تولید از مسیر بازار سرمایه در بهار امسال بهبود یافته است؛ به شکلی شاهد انتشار ۱۲ همت اوراق شرکتی، ۹ همت عرضه اولیه و ۸۱ همت افزایش سرمایه شرکت های بورسی بوده ایم.
رجبی مشهدی گفت: با افزایش یک درجه‌ای دمای کولرهای گازی ۳ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی خواهد شد و اگر درجه وسایل سرمایشی از ۱۷ درجه بر روی ۲۴ درجه تنظیم شود،مصرف برق ۲۰درصد کاهش می یابد.
رباط کریم- معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین ۱۵ هزار هکتار زمین در شهرهای جدید برای ساخت مسکن خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تاکید کرد: تمامی طرح‌نامه‌ها در سامانه ملی اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکی ثبت شده و قابل رویت برای تمامی افراد از جمله پژوهشگران داخل و خارج کشور است.
مرکز مبادله ایران اعلام کرد مقرر شده تأمین و تخصیص ارز اربعین با مدیریت مرکز مبادله ارز و طلای ایران و از طریق شبکه گسترده بانکی به سرعت و با گستردگی انجام پذیرد.
مرکز مبادله ایران اعلام کرد مقرر شده تأمین و تخصیص ارز اربعین با مدیریت مرکز مبادله ارز و طلای ایران و از طریق شبکه گسترده بانکی به سرعت و با گستردگی انجام پذیرد.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ضمن اشاره به اینکه صدور ضمانت نامه جایگزینی برای وثیقه جهت اخذ تسهیلات است می گوید که تامین مالی تبدیل به اصلی ترین مشکل واحدهای صنعتی شده است.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ضمن اشاره به اینکه صدور ضمانت نامه جایگزینی برای وثیقه جهت اخذ تسهیلات است می گوید که تامین مالی تبدیل به اصلی ترین مشکل واحدهای صنعتی شده است.
کرمان- وزیر نیرو در بم گفت: از ۱۰ هزار روستای دارای تنش آبی در کشور مشکلات مردم سه هزار روستا تاکنون حل شده و رفع مشکل بقیه هم در دستور کار است.
رییس صندوق نوآوری گفت: در بسته همکاری صندوق نوآوری با سازمان بورس، تامین مالی جمعی ۱۰۰ طرح نوآورانه به ارزش هزار میلیارد تومان و ورود ۱۵ شرکت دانش‌ بنیان به بازار سرمایه پیشنهاد شده است.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: برای تأمین برق پایدار صنایع برنامه ریزی شده تاپایان دولت سیزدهم ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه احداث شود که ۱۵۰۰ مگاوات آن تا پایان سال جاری احداث خواهد شد.
سخنگوی صنعت برق گفت: برق بیش از ۹۰ درصد واحدهای صنعتی کشور با هدف تولید حداکثری مطابق برنامه و بدون محدودیت درحال تامین است.
دبیر کمیته سرمایه گذاری و تأمین مالی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در چهار چوب بودجه متوقف نمی شویم، گفت: تامین مالی پروژه‌های راهبردی و جذاب را از راه های نوین مشارکتی دنبال می‌کنیم‌.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با حرکت در مسیر تولید ماشین‌آلات حفاری، زمینه را برای پیشرفت صنایع مرتبط به کمک تجهیزات داخلی فراهم کرده است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تامین زمین برای ساخت بیش از ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در دولت سیزدهم خبر داد.
یک کارشناس انرژی گفت:در صورت هماهنگی مجلس با بخش انرژی کشور، می‌توان فاصله عمیق ایجاد شده میان هزینه تمام شده و هزینه مصرف انرژی را کاهش داد.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از تامین بیش از ۱۷ هزار سمعک برای مددجویان بهزیستی خبر داد.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان از طرح شکایت از شرکت آب منطقه‌ای و وزارت نیرو و پیگیری قضایی برای تامین حقابه تالاب بین المللی گاوخونی خبرداد.
«کامران عاروان»، مدیرعامل جامعه معلولین ایران در واکنش به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی می‌گوید: «این مبلغ حتی برای انجام کمترین کار برای معلولان مستمری‌بگیر بسیار ناچیز است. مسئولان بهزیستی می‌دانند که تنها یک قلم از وسایل توان‌بخشی در سال‌های اخیر، تا پنج برابر گران شده است. به عنوان نمونه مهم قیمت هر بسته پوشک بزرگسالان برای افراد معلول به حدود ۱۳۰ هزار تومان رسیده است؛ هر فرد معلول باید در روز حدود پنج پوشک استفاده کند که هزینه ماهانه‌اش برای همین یک قلم کالا، به حدود پنج میلیون تومان می‌رسد. پس این مستمری‌ها هزینه ایزی‌لایف و پوشک را هم تأمین نمی‌کنند چه برسد به نیاز‌های بعدی و مهم‌تر مثل مواد غذایی یا ابزار کمک توان‌بخشی مثل ویلچر»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ