مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی با هدف تأمین منابع پایدار و مطمئن برای بیمه شاغلان این بخش را نتیجه همکاری دو ساله این سازمان و مجلس دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته گذشته مصرف برق کشور از ۷۰هزار مگاوات گذر کرد و رکورد جدیدی را در سال های اخیر به ثبت رساند اما ظاهرا قرار است این رکورد در هفته جاری شکسته شود.
همزمان با طرح ادعاهایی مبنی بر خارج ساختن اجباری بچه‌‏های اوکراینی به مقصد روسیه، یکی از مقامات روس اعلام کرد که کشورش به صدها هزار کودک اوکراینی پناهندگی داده است.
سرپرست سازمان امداد ونجات با بیان اینکه ۲۸ شهر آلوده به مین در کشور وجود دارد، از آموزش ۷۴۰ هزار نفر در پروژه آگاه‌سازی از خطرات مین و مهمات باقی‌مانده از جنگ خبر داد.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: انتظار می‌رود با وجود واردات و افزایش تولید، سال آینده مشکلی در عرضه خودرو نداشته باشیم
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۱۷ تن و ۷۴۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق در بازرسی از یک انبار خبر داد.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه ۷۰ هزار میلیارد تومان هزینه مولد سازی در کشور است، گفت: درآمد این محل صرف امور زیرساختی خواهد شد.
۷۰هزار دلار در فدراسیون قبلی بسکتبال گم شد!
اهواز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به بیش از ۷۴۰ حادثه دیده توسط نجاتگران این جمعیت در هفته نخست دی‌ماه خبر داد.
باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: پرداخت سود علی الحساب به بیش از ۴۳ میلیون و ۷۴۰ هزار نفر از مشمولان گروه مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت از طریق ۱۹ بانک از فردا آغاز می‌شود.
شاخص کل بورس با رشد ۴۵ هزار و ۱۳۳ واحدی موفق شد به ارتفاع یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۸۷۸ واحد برسد. شاخص کل هم‌وزن بازار نیز با رشد ۹ هزار و ۷۴۰ واحدی به واسطه عملکرد مطلوب کلیت بازار سرمایه توانست به محدوده ۴۳۰ هزار و ۱۲۵ واحدی برسد. امروز این رشد بازار ادامه دار است؟
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخی مناطق نیاز شدید به افزایش تعداد نماینده دارند، چراکه حوزه‌ای با ۷۰هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس دارد و یک شهرستان با ۵۰۰هزار نفر نیز یک نماینده دارد.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: محتوای متنی و رسانه‌ای در رمزینه های کتب درسی بارگذاری خواهند شد.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج گفت: تاکنون حدود یک میلیون و ۷۴۰ هزار نفر در سامانه «سماح» پیش ثبت نام انجام داده و ۳۹۰ هزار نفر نیز ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ