اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آن‌طور که از شواهد برمی‌آید خداحافظی عادل با تلویزیون می‌تواند بی‌ارتباط با حوادث نیمه دوم سال گذشته نباشد. او روحیه لازم برای ادامه همکاری با تلویزیون را نداشت و از مدت‌ها پیش تصمیم گرفته بود به همکاری‌اش در قالب تهیه‌کننده هم با صداوسیما پایان دهد. ضمن اینکه ایجاد فضای دوقطبی علیه عادل هم مزید بر علت شد. بسیاری در بازه زمانی ۹ ماه اخیر از عادل فردوسی‌پور انتقاد کردند که نمی‌تواند وقتی همچنان با تلویزیون همکاری می‌کند ژستی متفاوت از این جریان بگیرد. دوقطبی آزاردهنده‌ای که سرانجام عادل را به این نتیجه رساند که به همکاری‌اش با تلویزیون پایان دهد.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، در حالیکه درباره جدایی روبرتو فیرمینو از این تیم صحبت می‌کرد احساساتی شد و بغض اجازه نداد به حرفهایش ادامه دهد.
تیم فوتبال پورتو در آخرین دیدار خود در رقابتهای لیگ پرتغال با گلزنی مهدی طارمی به پیروزی رسید اما نتوانست قهرمان شود. طارمی باوجود آقای گلی تاکید کرد که نمیتواند خوشحال باشد.
کاپیتان اسبق سپاهان عملکرد مورایس در سپاهان را مثبت دانست و معتقد است کادر فنی سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ نیاز به زمان دارد.
پس از چندین دهه کار بر روی هوش مصنوعی اکنون به این نتیجه رسیده ام که این فناوری قادر است بشریت را نابود کند. شبیه آن است که موجودات فضایی بر روی سیاره ما فرود آمده اند و ما هنوز کاملا متوجه این موضوع نشده ایم زیرا آنان به خوبی انگلیسی صحبت می کنند. من با فکر کردن به این موضوع ماه هاست که نمی توانم بخوابم.
ملی پوش اسنوکر ایران می‌گوید که می‌تواند در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات اسنوکر شش‌توپ قهرمانی جهان پیروز شود.
کشتی گیر وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: نمی توانم هیجان درونی ام را کنترل کنم و به همین خاطر امتیازات زیادی را از دست می دهم.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در پایان بازی با کریستال پالاس تاکید کرد که نمی تواند کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کند.
مهدی ترابی می‌گوید صحنه‌های داوری دیدار با آلومینیوم نیازی به VAR نداشته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد تند از رفتار میزبان دیدار این تیم برابر فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: در مورد مسائل فنی نمی توانم صحبت کنم چرا که این «لجن بازی» بود نه فوتبال!
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، حالا چهره‌‎ای شناخته شده تر در دنیاست و این روند زندگی او را مختل کرده است.
رونالدو نازاریو صادقانه حرف زد و گفت که علاقه ای به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ندارد.
برنو پتکوویچ می‌گوید نمی‌تواند ارزشمندترین گل زندگی خود را توصیف کند.
معتاد سرقتم نمی توانم ترک کنم
عضو تیم ملی کشتی آزاد در جام‌ جهانی گفت که یک کشتی‌گیر نمی‌تواند در یک سال در 4 تورنمنت مهم شرکت کند و در همه آنها اول شود.
سون هیونگ مین اعلام کرد که مشکلی برای حضور در جام جهانی ندارد.
دیابت زمانی رخ می‌دهد که بدن آنطور که باید از انسولین استفاده نمی‌کند و نمی‌تواند سطح قند خون را تنظیم کند. حدود ۹۰ درصد از افرادی که این بیماری را دارند به دیابت نوع ۲ مبتلا هستند.
سرمربی امید وحدت مشهد دلیل استعفای خود پیش از شروع بازی دیروز را عدم همکاری باشگاه دانست.
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس برجسته انرژی با تأکید بر اینکه این کار دولت درست است که خودش را بی نیاز از برجام نشان بدهد، گفت: من این را قبول دارم که دولت ایران باید مسائلش با آژانس بین المللی انرژی اتمی را تمام کند، به خصوص در بخش پادمان؛ و آنها بگویند ما اینها را به نتیجه رسیده ایم و تمام شده؛ بعد توافق انجام می شود. چون اگر شما توافق کنید، هفته بعد دوباره آقای گروسی می گوید شما یک مشکل دارید و من نمی توانم تأیید کنم. چرا این «نمی توانم تأیید کنم» را تا حالا برای کشورهای دیگر نگفته است؟
احمد العونان هم یکی از مردم "بدون" کویت است، نوشته: سال تحصیلی جدید کم کم شروع می شود و من نمی توانم برای دخترم گواهی عقب ماندگی ذهنی صادر کنم چون ما «بدون» هستیم...
نامزد نخست وزیری انگلیس گفته است که نمی‌تواند بگوید که مکرون دوست یا دشمن لندن است.
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در پاسخ به سوال «چرا هیچ امام جمعه اصلاح طلبی نداریم؟» گفت: من نمی توانم بگویم آن امام جمعه اصلاح طلبی که گذاشتند چه کار کرد؛ ولی می توانم بگویم آقای ناصری امام جمعه یزد اصلاح طلب است.
با تغییر رسمی مبنای ارزی محاسبه حقوق ورودی، فعلا اجرای سیستمی آن تا آماده سازی سامانه و بارگذاری کد تعرفه به صورت دستی انجام می‌شود. گمرک اعلام کرده که احتمالا تا شنبه (۷ خرداد)، سامانه گمرک آماده اجرای سیستمی تغییر حقوق ورودی خواهد شد.
نمیتوانم از یاد ببرم همین چند وقت پیش، هرگاه مذاکرات به نقطه مطلوب می‌رسید، اقلیتی در داخل کشور را، غم و غصه فرا می‌گرفت. وحشت داشتند از اینکه برجام به ثمر برسد و نتایج طبیعی بر آمده از این توافق بر انتخابات ۱۴۰۰ تاثیر بگذارد. . در چهارشنبه‌ای که تکلیف انتخابات آمریکا در حال روشن‌شدن بود؛ در جلسه‌ای رسمی، فردی بعد ازتماس با همکارانش با چشمانی پر از برق شادی وارد شد و گفت که در دو ایالت آمریکا توازن به نفع ترامپ در حال شکل‌گیری است و از آن‌سو تعمق افرادی از دولت را با نگاهی دور اندیشانه می‌دیدم که در مقابل تحریم باید کشور را مدیریت می‌کردند. این فرق آدم‌ها و مشرب هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ