اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا نمی‌تواند حداقل تا زمستان 2024 روی ویتور روکه برای جانشینی عثمان دمبله حساب کند.
مربی تیم ملی ژیمناستیک دانشجویان گفت: در ژیمناستیک نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد اما ان‌شاءالله فینالیست داریم و نیم‌نگاهی هم به کسب مدال خواهیم داشت.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق با انتقاد از حضور تعداد زیادی از نظامیان آمریکایی در این کشور خواهان بیرون راندن این نیروها از عراق شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز ضمن هشدار درباره استفاده اوکراین از اورانیوم ضعیف شده گفت: حضور نمایندگان ۱۳۰ کشور در مجمع اقتصادی سن پترزبورگ نشان داد که نمی‌توان روسیه را منزوی کرد.
امیر عابدزاده بعد از دو فصل حضور در پونفرادینا با این تیم خداحافظی کرد.
مدیرعامل تازه‌وارد نساجی اعلام کرد این باشگاه نمی‌تواند سقف بودجه را برای حضور در لیگ برتر در نظر بگیرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص کشف حجاب گفت: در این زمینه قانون محور برنامه‌های ما خواهد بود و نمی‌توانیم به کسانی که کشف حجاب کرده‌اند، اجازه حضور در برنامه‌های هنری را بدهیم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل تامین منابع مالی داریم و گرنه مشکلی نداشتیم.
ملی‌پوش اسنوکر ایران پس از کسب مجوز حضور در جدول اصلی اسنوکر قهرمانی جهان می‌گوید مسابقات تازه برای او شروع شده است.
این روزها درباره حضور چهره شاخص فوتبال ایران در مراسم برترین‌های سال فیفا گمانه‌زنی‌های مختلفی زده می‌شود.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد هیچ قدرتی نمی‌تواند ریشه انقلاب را از این خاک بکند.
الهه پورصالح: نمی‌توانم بگویم که عدم حضور من باعث شکست سریک در برابر سایپا شد
سرمربی استقلال می گوید که داور بازی باید در صحنه سرنگونی ارسلان مطهری، به مدافع ملوان کارت قرمز نشان می داد.
تنیسور آمریکایی درباره صعودش به مرحله نیمه‌نهایی گرنداسلم استرالیا برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای‌اش اظهارنظر کرد.
جشن «توانایی متفاوت بودن» با حضور عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، شاهد صحنه‌ای جالب بود که در آن یکی از جوانان دارای معلولیت تلاش کرد تا دست رئیس جمهور را ببوسد، اما سیسی دست خود را پس کشید و مرد جوان را در آغوش گرفت. این جوان در حالی که گریه می‌کرد گفت: پدر و مادرم آدم‌های ساده‌ای هستند… من نمی‌توانم صحبت کنم. رئیس جمهور مصر نیز او را در آغوش گرفت و به سخنانش گوش داد.
معاون اول قوه قضاییه گفت: تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری، ناظر به مرحله تحقیقات مقدماتی جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی و همچنین جرایم سازمان یافته‌ای دارای مجازات شدید مانند اعدام یا مجازات تعزیری درجه سه و بالاتر است.
معاون اول قوه قضاییه گفت: تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری ناظر به مرحله تحقیقات مقدماتی جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی و همچنین جرایم سازمان یافته‌ای که دارای مجازات شدید مانند اعدام یا مجازات تعزیری درجه سه و بالاتر است.
معاون اول قوه قضاییه گفت: تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری ناظر به مرحله تحقیقات مقدماتی جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی و همچنین جرایم سازمان یافته‌ای که دارای مجازات شدید مانند اعدام یا مجازات تعزیری درجه سه و بالاتر است.
ناصر الخلیفی قطری مالک باشگاه پاریسن‌ژرمن می‌گوید به حضور بازیکنانش لیونل مسی و کیلیان امباپه در فینال جام جهانی افتخار می‌کند.
همایش نقش اسناد بین المللی حقوق بشر در آرای قضایی و لوایح وکلا امروز با حضور مقامات قضایی، وکلا و کارآموزان وکالت به همت مرکز وکلای قوه قضائیه و مشارکت معاونت آموزشی دادگستری استان قزوین برگزار شد.
بازیکن جوان استقلال می گوید علاقه ای به انتشار ویدیویی از حضورش در ماه محرم نداشته ولی این اتفاق رخ داده است.
مدیر تیم گل گهر می‌گوید که هواداران این تیم باید اجازه حضور در بازی پیکان را داشته باشند.
مهدی تاج با حضور در شبکه خبر دفاعیات مجددی در پرونده ویلموتس داشت.
دیپلمات روس درباره اینکه آیا مذاکرات این هفته ادامه پیدا می‌کند گفت نمی‌تواند به این پرسش پاسخ دهد. او با این حال گفت: ما درباره چند روز صحبت می‌کنیم نه چند هفته.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ