پس از چندین دهه کار بر روی هوش مصنوعی اکنون به این نتیجه رسیده ام که این فناوری قادر است بشریت را نابود کند. شبیه آن است که موجودات فضایی بر روی سیاره ما فرود آمده اند و ما هنوز کاملا متوجه این موضوع نشده ایم زیرا آنان به خوبی انگلیسی صحبت می کنند. من با فکر کردن به این موضوع ماه هاست که نمی توانم بخوابم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشرفت‌های اخیر فناوری هوش مصنوعی طی ماه‌های گذشته، سبب افزایش نقش این فناوری به عنوان یک نیروی تحول‌آفرین در حوزه‌های مختلف شده است و حوزه نظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
هوش مصنوعی تقریبا به طور قطع در ماه‌های آینده به محصولات و خدمات بیشتری تزریق خواهد شد. این بدان معناست که همه ما باید یاد بگیریم که چگونه با آن زندگی کنیم. همان گونه که چت جی پی تی در پاسخ به پرسش "سی ان ان" گفت: "هوش مصنوعی این ظرفیت را دارد که زندگی را متحول کند. با این وجود، برای شرکت‌ها و افراد بسیار مهم است به خطرات همراه با آن نیز توجه داشته باشند و به شکلی مسئولانه نگرانی‌های موجود در این باره را برطرف سازند".
دستگاه اطلاعات ملی عراق از دستگیری یکی از خطرناک‌ترین فرماندهان ارشد داعش در جنوب بغداد پس از ماه‌ها عملیات اطلاعاتی امنیتی خبر داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تداوم ارسال کمک نظامی به اوکراین در بحبوحه جنگ این کشور و روسیه خبر داد.
توسعه ابزار هوش مصنوعی جدید طی ماه‌های اخیر، سبب تشدید نگرانی‌ها در مورد تهدیدات بالقوه این فناوری نوظهور در میان قانون‌گذاران سراسر جهان شده است.
بایدن ماه‌هاست که از قصد خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سخن می‌گوید، اما زمانی برای اعلام رسمی آن تعیین نکرده است.
آکادمی ملی المپیک به عنوان مرکز تمرینات تیم‌های ملی و مدیریت تست‌های قهرمانی، سازمانی محوری در ورزش کشور به حساب می‌آید با این حال این موسسه ماه‌هاست در بلاتکلیفی مدیریتی به سر می‌برد.
به گفته ابراهیم نیا؛ چنانچه مدیریت منافع ملی هر سه کشور چین، ایران و عربستان، براساس انسجامی عملیاتی پیش برود؛ در آینده تغییرات اساسی دیگری در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه رخ خواهد داد که بی شک واکنش جدی غرب، اروپا و ایالات متحده، را در پی خواهد داشت.
چندین سکوی ورزشگاه آزادی ماه‌هاست برای بهسازی به حالت مخروبه در آمده است.
ند پرایس، هرگونه ارسال پیام به ایران در مورد برجام را انکار کرده و گفته است که ماه‌هاست احیای برجام از دستور کار دولت آمریکا خارج شده و او نمی‌داند که چرا مقام‌های جمهوری اسلامی در این باره به نشر اطلاعات نادرست رو آورده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: احیای برجام برای ماه‌هاست که در دستورکار قرار ندارد. ما هیچ پیامی [به ایران]ارسال نکرده‌ایم.
روسیه ماه‌هاست که باهموت، شهری در منطقه دونتسک در شرق اوکراین و پله‌ای برای پیشروی در شهر‌های بزرگ‌تر را محاصره کرده و آماج حملات خود قرار داده است. بیشتر جمعیت باهموت پیش از جنگ که حدود ۷۰۰۰۰ نفر بود، این شهر ترک کردند و سربازان ارتش اوکراین درحال دفاع در برابر تجاوزات روس‌ها هستند.
هوش‌های مصنوعی زایا در ماه‌های اخیر با عرضه ChatGPT به محبوبیت قابل‌توجهی دست پیدا کرده‌اند و حالا خیلی از شرکت‌ها می‌خواهند چنین مدل‌هایی را در محصولات خود پیاده‌سازی کنند.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از سوی اتحادیه بازیکنان پرتغال به عنوان بهترین بازیکن ماه‌های نوامبر و دسامبر لیگ این کشور انتخاب شد.
نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ماه‌هاست که منتظر بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس هستند و باید این طرح هرچه زودتر سروسامان گیرد و به نتیجه برسد.
مصطفی شیخ یکی از بازیکنان جوانی است که ماه‌هاست در اردوی گل‌گهر حضور دارد و امیر قلعه‌نویی رفته رفته او را آماده مسابقات می‌کند.
با توجه به ازدواج بیش از ۱۶۰ هزار نفر و اضافه شدن ۳۲۰ هزار متقاضی، حداقل متقاضی وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ و چهارماهه ۱۴۰۱، به بیش از ۵۷۰ هزار نفر خواهد رسید که از این میزان تنها ۱۲۰ هزار نفر وام ازدواج را دریافت کرده‌اند که بسیار میزان کمی به نسبت کل متقاضیان است.
فرد، بازیکن برزیلی منچستریونایتد، فاش ساخت که از ماه‌ها پیش کاسمیرو در فکر پیوستن به جمع شیاطین سرخ بود.
محمد مهاجری نوشت: سیدمحرومان کم‌کم دارد به این نتیجه می‌رسد که صابونش دیگر کف نمی‌کند، هرچند که حتی بسیاری از رأی‌دهندگانِ به او ماه‌هاست به آن پی برده‌اند.
نیکولاس شیندل‌هولز، فوتبالیست سوئیسی، پس از ماه‌ها مبارزه با بیماری سرطان درگذشت.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، تاکید کرد بهترین عملکرد خود را در این باشگاه ارائه خواهد داد.
آیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست تحریمی گروه‌های تروریست! خارج می‌شود؟! دیروز آقای محمد مرندی گفت: «‌ماه‌هاست که می‌گویم حذف سپاه پاسداران از FTO (فهرست ادعایی سازمان‌های تروریستی خارجی) پیش‌شرط نیست‌»! ایشان توضیح ندادند که «‌پیش‌شرط‌» نیست؟ یا اصلاً در میان شرط‌ها نیست؟!
الهه دختر جوان ۲۶ ساله‌ای است که به امید اصلاح خط لبخند و تزریق ژل، به یکی از همین پزشکان عمومی مراجعه می‌کند و حالا ماه‌هاست به خاطر ژل تاریخ‌مصرف‌گذشته و تزریق اشتباه آن در صورتش، حسرت خندیدن به دلش مانده است.
نشانه‌های پُرکاری و کم کاری تیروئید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ