احمد العونان هم یکی از مردم "بدون" کویت است، نوشته: سال تحصیلی جدید کم کم شروع می شود و من نمی توانم برای دخترم گواهی عقب ماندگی ذهنی صادر کنم چون ما «بدون» هستیم...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هک اطلاعات هزاران کاربر یک صرافی دیجیتال ایرانی !
به نظر می‌رسد واتس‌اپ که متعلق به شرکت متا پلتفرم است، با یکی از بدترین اختلالات اخیرش روبرو شده است، زیرا کاربران بسیاری گزارش کرده اند که این اپلیکیشن، به طور کامل غیرقابل دسترس شده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: از ابتدای راه اندازی پروژه اتصال متقابل پیام‌رسان های بومی و اینترکانکشن تاکنون، پیام بیش از یک میلیون کاربر در این بستر جابه جا شده است.
طی سال گذشته اطلاعات بیش از ۱۰۱هزار حساب کاربری چت جی پی تی با استفاده از یک بدافزار سرقت شده است.
یک کاربر چت بات چت جی پی تی را فریب داد تا کلید‌های فعالسازی ویندوز ۱۰ و ۱۱ را فاش کند. البته این کد‌ها عمومی هستند و برای مقاصد تست و ارزیابی به کار می‌روند.
یک کاربر چت بات چت جی پی تی را فریب داد تا کلیدهای فعالسازی ویندوز ۱۰ و ۱۱ را فاش کند. البته این کدها عمومی هستند و برای مقاصد تست و ارزیابی به کار می روند.
یک گروه هکری با هک سیستم ذخیره اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اطلاعات حساس و مهم ۲۰۰ هزار کاربر صهیونیست را منتشر کردند.
تبریز- رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی از شناسایی ۱۵۱ کاربر اشاعه دهنده بی‌بندباری و بی حجابی در استان در فضای مجازی خبردادوگفت: رصد وبرخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی انجام می شود.
عیسی زارع پور: پیام‌رسان بله، حدود ۱۶ و نیم میلیون، سروش پلاس حدود ۱۰ و نیم و روبیکا حدود ۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. همچنین کاربر فعال روزانه آنها متفاوت است اما چیزی که هر روز چک می‌کنم این است که روزانه چند ده هزار کاربر جدید به این پلتفرم‌ها اضافه می‌شو.
در حالی که هنوز بلیت‌فروشی بازی شهرآورد آغاز نشده، اما سیل عظیم مشتاقان تماشای این بازی در سامانه حضور دارند.
وب سایت رصد قطعی داون دتکتور اعلام کرد در اوج اختلال اینستاگرام، بیش از ۴۶ هزار کاربر، مشکل دسترسی به این پلتفرم اشتراک گذاری عکس در آمریکا را گزارش کردند.
معاون رئیس سازمان فناوری اطلاعات، ویژگی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند را ارائه خدمات با یک بار احراز هویت دانست و گفت: ۱۱ میلیون کاربر از شهریور تاکنون از خدمات این پنجره استفاده کرده اند.
طبق گزارشی جدید اطلاعات ۴۰۰ میلیون کاربر توئیتر برای فروش در وب تاریک عرضه شده است. هکر فروشنده اطلاعات پیشنهاد کرده ایلان ماسک اطلاعات را بخرد تا از جریمه اتحادیه اروپا اجتناب کند.
به گفته«نورد وی پی ان»(یکی از بزرگترین تهیه کنندگان سرویس وی پی ان جهان) تاکنون داده های حدود ۵ میلیون کاربر از کل دنیا سرقت و در یک بازار بات فروخته شده است.
به نظر می رسد هکری شماره موبایل های حدود ۵۰۰ میلیون کاربر واتس اپ را برای فروش عرضه کرده است که در میان آنها شماره موبایل حدود ۳۰۰ هزار کاربر ایرانی نیز وجود دارد.
به نظر می رسد هکری شماره موبایل های حدود ۵۰۰ میلیون کاربر واتس اپ را در وب تاریک برای فروش عرضه کرده است که در میان آنها شماره موبایل حدود ۳۰۰ هزار کاربر ایرانی نیز وجود دارد.
بیدار شدن با زنگ ساعت به خصوص برای اطرافیان فرد کمی اعصاب خرد کن است. به همین دلیل گجتی به نام «سایلنت ویک می آپ» ساخته شده که روی بدن کاربر نصب می شود و فقط او را از خواب بیدار می کند.
طبق یک تحقیق داخلی توئیتر، بسیاری از سلبریتی ها حساب های کاربری خود را رها می کنند.توئیتر تلاش دارد کابران فعال خود که برای کسب وکارش اهمیت دارند، را حفظ کند.
گفته می‌شود قطع شدن واتساپ ناشی از بروز مشکل فنی سرور‌ها است. واتساپ حدود دو میلیارد کاربر فعال جهانی دارد و یکی از نرم‌افزار‌های رایج پیام رسان در کشور‌های اروپایی بشمار می‌رود.
فیس‌بوک به یک میلیون کاربر خود در مورد استفاده از برنامه‌های سارق کلمات عبور که در فروشگاه‌های آنلاین گوگل و اپل در قالب برنامه‌های تفریحی و مفید عرضه می‌شوند، هشدار داد.
شرکت لنوو از عینک جدیدی رونمایی کرده که محتوای نمایشگر رایانه را روی لنزهای خود و در برابر چشمان کاربر قرار می دهد تا حریم خصوصی وی را بهتر حفظ کند.
یک کاربر عراقی نوشته: ایران قلب تپنده و جان عراق است، چه قدر بزرگ هستی ای ایران.
نیمه تیرماه بود که «محمدمهدی ابافت» بنیان‌گذار پلتفرم ری استریم» که در پلتفرم «توییچ» (که در دولت ابراهیم رئیسی فیلتر شده) نیز فعال است، در کارزاری خطاب به زارع‌پور وزیر ارتباطات نوشت: «درخصوص فیلترشدن پلتفرم توییچ، اندوه بسیاری برای استریمر‌ها و تولیدکنندگان محتوا به وجود آمده است، چراکه این پلتفرم فضای پیشرفت را برای استریمر‌ها در عرصه بین‌المللی هموار کرده تا بتوانند علاوه بر کسب درآمد و ارزآوری برای کشور، پرچم میهن عزیزمان ایران را در میادین بین‌المللی، ورزش‌های الکترونیکی و تولید محتوا برافشانند.
یک کاربر عرب با انتشار تصویر شهید سلیمانی خطاب به وی نوشته: پدرم نیستی اما با رفتنت احساس کردم یتیم شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ