مهدی ترابی می‌گوید صحنه‌های داوری دیدار با آلومینیوم نیازی به VAR نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگربان تیم فوتبال پیکان توضیحاتی درباره حواشی دقایق پایانی دیدار برابر نساجی داده است.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید هری کین یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و حرف نزدن درباره او غیرممکن است.
یک مقام آمریکایی درباره توافق تبادل زندانیان نیز گفت که نمی‌توانم به جزئیات بپردازم، اما درخصوص بازگرداندن شهروندان آمریکایی بازداشت‌شده در ایران و روسیه با دو کشور گفتگو کردیم.
با وجود شایعات گسترده درباره جدایی آندره اونانا از اینتر، یک رسانه معتبر ایتالیایی می‌گوید سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، با فروش اونانا مخالفت کرده است.
رییس جمهور پیشین آمریکا با تکرار این که میلی و وزارت دفاع آمریکا بوده‌اند که برنامه‌ای سری برای حمله نظامی به ایران داشتند، در بخش دیگری گفت: این اطلاعات سری است. ببینید، من به عنوان یک رییس جمهور می‌توانستن آن را فاش کنم. حالا نمی‌توانم. چون هنوز موضوعی محرمانه است.
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، در یک نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره احتمال انتقال مهدی طارمی به روسونری گفت به عنوان بازیکن نمی‌تواند درباره نقل و انتقالات صحبت کند.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، در حالیکه درباره جدایی روبرتو فیرمینو از این تیم صحبت می‌کرد احساساتی شد و بغض اجازه نداد به حرفهایش ادامه دهد.
«احمد وحیدی» وزیر کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به انتشار فیش حقوقی ۱۰۶ میلیون تومانی در سازمان مدیریت پسماند آیا وزارت کشور به این موضوع ورود کرده و با این تخلفات برخورد می‌کند، گفت: ما مواردی را که گزارش یا منعکس شود حتما بررسی می‌کنیم و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، حتما تذکر می‌دهیم. وحیدی ادامه داد: نمی‌توانم درباره این فیش خاص اظهار نظر کنم، چراکه نیاز به بررسی دارد که آیا این فیش برای یک ماه یا چند ماه است. من اطلاع دقیقی از اینکه این فیش برای چه مدتی بوده است ندارم.
سرمربی فوتبال استقلال گفت: تیم ما همواره متمرکز است و خیلی سخت هر هفته تلاش می‌کند. تیم ما بسیار متحد بوده و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می‌جنگند تا پیروز میدان شوند. من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.
متخصص عفونی با تاکید بر اینکه درباره مساله مسمومیت دانش‌آموزان دختر در کشور باید متخصصان حوزه سم شناسی و مسمومیت نظر بدهند، می‌گوید: در حوزه مسمومیت نمی‌توانم نظر بدهم، اما در هرحال شواهد و قرائن نشان می‌دهد آنچه که بر سر دانش‌آموزان می‌آید نمی‌تواند عامل ویروسی داشته باشد، هرچه هست باید یک نوع سم باشد.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان با بیان اینکه فعلا نمی‌توان درباره بارداری "ایران" نظر قطعی داد گفت: برای تایید بارداری " ایران" به آزمایش‌های بالینی و انجام سونوگرافی از این یوزپلنگ نیاز است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره ادعای ساخت مشترک کارخانه پهپاد ایران و روسیه گفت: نمی‌توانم گزارش‌ها در خصوص طرح ایران و روسیه برای ایجاد کارخانه تولید پهپاد در روسیه را تایید کنم.
معاون محیط زیستی انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور درباره ایجاد صنعت پتروشیمی در مازندران گفت: نمی‌توانم بگویم کلا منتفی شده است، یعنی اینکه متقاضی و سرمایه گذار ساخت پتروشیمی در مازندران، پیگیری‌های خودش را دارد و انجام می‌دهد.
تنیسور آمریکایی درباره صعودش به مرحله نیمه‌نهایی گرنداسلم استرالیا برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای‌اش اظهارنظر کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از صحبت درباره تعطیلات بلندمدت لیگ به دلیل در پیش بودن جام جهانی خودداری کرد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درباره نامه تروئیکای اروپایی درخصوص پهپاد‌های ایران گفت: این نامه را دریافت کرده‌ایم، اما من نمی‌توانم بیش از این اطلاعاتی ارائه دهم و تنها باید بگویم که ما هر آنچه از سوی کشور‌های عضو سازمان مطرح می‌شود را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به تراکتور به خاطر یک بازی خوب تبریک می‌گویم. این برد حقشان بود. می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ضمن اذعان به اینکه جمهوری اسلامی ایران تصمیمی برای ساخت سلاح هسته‌ای ندارد، گفت: واشنگتن نمی‌تواند درباره عدم خروج دولت بعدی این کشور از برجام تضمین بدهد.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
زاخارووا درباره ادعای کشورهای غربی درخصوص خطرات هسته‌ای از سوی روسیه گفت: نمی‌توانم با اطمینان کامل به شما بگویم، چرا که غربی‌ها درحال انتشار این خطر به صورت خصمانه علیه روسیه هستند و تلاش می کنند این اظهارات را به ما نسبت دهند درحالی که کسی چنین حرفی [برای اقدام هسته‌ای] را نزده و اقدامی نیز انجام نداده است.
اگر قرار باشد درباره هر چیزی اظهارنظر کنم. این همه کشتی گیر هستند که می‌بازند و می‌برند. شاید پدر آن‌ها هم ناراحت شود. من نمی‌توانم جواب همه را بدهم.
وزیر راه و شهرسازی درباره بازداشت اخیر یک مقام مسئول در وزارت راه گفت: چون اطلاع دقیقی ندارم نمی‌توانم اظهار نظر کنم.
مساله رسمیت هیات رییسه به طور دقیق بررسی شود و من الان شرایط پاسخگویی نسبت به این مساله را ندارم. آقای کامرانی‌فر اگر چیزی گفتند، باید خودشان صحبت کنند و من تا موقعی که مطالعه نکنم، نمی‌توانم درباره چیزی صحبت کنم.
محمد هاشمی رفسنجانی، رئیس اسبق صداوسیما در ارتباط با ادعای یک کارشناس تلویزیون درباره اینکه رهبری چند سال ابتدای رهبری‌شان را در کانکس زندگی می‌کردند، گفت: بنده اصلاً به یاد ندارم که رهبری در کانکس زندگی کرده باشد؛ اصلا نمی‌توانم چنین چیزی را تایید کنم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ