لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، حالا چهره‌‎ای شناخته شده تر در دنیاست و این روند زندگی او را مختل کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوکو سیب زمینی و اسفناج غذایی اسان و راحت و به صرفه است که اگر یکبار آن را امتحان کنید از خوردنش سیر نمی شوید.
وستهام برای انتقال 35 میلیون یورویی هری مگوایر با منچستریونایتد به توافق رسیده است.
مارکا نوشت که پی اس جی نتوانسته به مدرکی علیه رئال و کیلیان امباپه دست پیدا کند و به همین دلیل به یوفا شکایت نکرده است.
انگلیس با برتری 6-1 برابر چین به عنوان صدرنشین گروه به یک هشتم نهایی جام جهانی زنان راه یافت و دانمارک با برتری برابر هائیتی و با قرار گرفتن در رتبه دوم، به دور بعد رسید.
اگر یک چیز وجود دارد که باید در مورد گورکن های عسل خوار بدانید، این است که آنها به راحتی عقب نشینی نمی کنند، حتی در برابر شکارچیان بسیار بزرگتر از خودشان.
با کمک این روش بیماران فقط یک کپسول می‌خورند و به سرعت تشخیص پزشکی را دریافت می‌کنند. علاوه بر آن پزشکان به راحتی می‌توانند حرکات کپسول تهیه کننده ویدئو را با کمک یک دسته مخصوص کنترل کنند.
اثر «نشسته روی پل» به علت نوع متریالش که از جنس برنز است، از ارزش مادی بالایی برخوردار است که همین امر اثر را به سوژه مناسبی برای سارقان بدل می‌سازد. با این حال گویا از این مجسمه که روی مسیل خیابان شهید مجتبایی (سیمرغ) در سیدخندان نصب شده بود، حفاظت خاصی صورت نمی گرفت و همین امر کار را برای سارقان راحت ساخته بود.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه تدارکات و پشتیبانی و مقدمات کار برگزاری مراسم به خوبی انجام شد و مشکل و کمبودی در این زمینه نمی بینم، این مراسم باید متفاوت تر از مراسم های قبلی به تعبیر رهبر معظم انقلاب باشد و همچنین این برنامه باید مقدمه ای برای شناخت آرمان و شخصیت و اهداف امام راحل باشد.
هرچه می گذرد، نشانه های اصلاح بورس نمایان تر می شوند. البته همچنان قدرت خریداران بالاست و به راحتی اجازه نمی دهند بازار اصلاح کند.
منچسترسیتی با این پیروزی تعداد بازی هایش با آرسنال را برای دقایقی هم که شده برابر کرد و اختلاف را به 5 امتیاز رساند. نمایش سیتیزن ها یک پیغام صریح برای تیم فوق العاده میکل آرتتا بود: از رقابت با شما لذت می بریم اما به این راحتی ها تاج و تخت را به شما نمی دهیم.
آرسنال به راحتی تسلیم نمی شود ، منچستر یونایتد سلاخی شد و سیتی به دنبال راهی برای رسیدن به صدر !
مهدی مهدی پور، هافبک میانی استقلال هم چنان مصدوم است و در مصاف با استقلال نمی تواند در ترکیب تیمش به میدان بیاید.
هافبک ملوان می گوید نباید با این ذهنیت که دیگر سقوط نمی کنند ادامه دهند و‌ باید تا آخرین لحظه تلاش کنند.
«باید توجه داشته باشیم که خیلی زود دیر می شود و به راحتی دیگر نمی توان راه سومی را در حوزه سیاست خارجی تعریف کرد. زیرا از یک سو شما در مقابل خود جهان غرب را قرار داده اید که با رهبری آمریکا و مدیریت اروپا و کنشگری اجرایی اسرائیل در منطقه می‌تواند یک وحدت عملیاتی را شکل دهد و ائتلاف آمریکایی-اروپایی-اسرائیلی در کنار ائتلاف عربی-عبری-غربی قرار می‌گیرد و ایران را در وضعیت سختی قرار می دهد و از سوی دیگر، در داخل منطقه نیز کنشگرانی نظیر عربستان، ترکیه و همچنین اسرائیل را دارید که در پی ایجاد یک وحدت عملیاتی جهت برخورد با ایران هستند.»
آلساندرو دل پیرو اسطوره بیانکونری معتقد است که آنتونیو کونته پروژه اش با تاتنهام را نیمه کاره رها نمی کند و به این راحتی راهی یوونتوس نخواهد شد.
مرتضی آقاتهرانی گفت: باید خوب دقت کنیم و بدانیم که بصیرت به راحتی بدست نمی آید. خیلی ها در وادی سیاست در آخر خراب می کنند و دیدیم که کم هم نیستند. انسان هر لحظه بر سر دو راهی قرار می گیرد و هر لحظه امتحان می شود و البته کسانی که برادران شیطان هستند افراد را در غی کمک می کنند و مصداق اتم و اکمل غی مقابله با مقام ولایت است و اینها باغی هستند.
پاپو گومز، ستاره آرژانتینی سویا، نه تنها پیروزی برابر رئال در برنابئو را غیرممکن نمی داند که معتقد است امشب به راحتی پیروز خواهند شد.
پی‌یر امریک اوبامیانگ باز هم از میکل آرتتا انتقاد کرد و گفت که او راه هدایت بازیکنان بزرگ را نمی داند. ستاره گابنی در عوض از ژاوی تمجید کرد.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نوشت: تلخی برخی اتفاق ها به راحتی فراموش نمی شود.
زنجان-وزیر کشور گفت: خیال مردم راحت، بنزین گران نمی شود.
وزیر صمت گفت: ما نمی‌خواهیم رانتی برای یک واردکننده ایجاد شود، بنابراین پس از واردات خودرو، به صورت پیش‌فرض و علی الحساب یک سود بازرگانی پیش‌بینی می‌شود و متقاضی خودرو را وارد می‌کند.
رئیس فدراسیون بسکتبال از نامزدهایی که در انتخابات کمیته ملی المپیک رای نیاوردند خواست که به منتخبین کمک کنند.
فعالان بازار ارز در پنجمین روز هفته شاهد نوسان محدود شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار در بازار آزاد و غیررسمی با کاهش نسبی همراه بوده است.
عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: انتشار مطالب کذب و تخریب ها به دلیل مواضعم در رابطه با بی حجابی است، با رانت خواری مخالفم و به هیچکس اجازه سوء استفاده از نامم را نمی دهم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ