آن‌طور که از شواهد برمی‌آید خداحافظی عادل با تلویزیون می‌تواند بی‌ارتباط با حوادث نیمه دوم سال گذشته نباشد. او روحیه لازم برای ادامه همکاری با تلویزیون را نداشت و از مدت‌ها پیش تصمیم گرفته بود به همکاری‌اش در قالب تهیه‌کننده هم با صداوسیما پایان دهد. ضمن اینکه ایجاد فضای دوقطبی علیه عادل هم مزید بر علت شد. بسیاری در بازه زمانی ۹ ماه اخیر از عادل فردوسی‌پور انتقاد کردند که نمی‌تواند وقتی همچنان با تلویزیون همکاری می‌کند ژستی متفاوت از این جریان بگیرد. دوقطبی آزاردهنده‌ای که سرانجام عادل را به این نتیجه رساند که به همکاری‌اش با تلویزیون پایان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علاقه‌مندان به حضور در تلویزیون، کار خود را از ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات معروف آغاز می‌کردند.
علاقمندان به حضور در تلویزیون، کار خود را از ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات معروف آغاز می‌کردند.
عادل فردوسی‌پور به تازگی در یک پادکست اینترنتی صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.
مدیران عامل باشگاه ها ، سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال خواستار ایفای حق پخش تلویزیونی مسابقات از سوی مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی شدند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از سمینار سالانه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک و فوتبال زنان کشور از خبر مهمی پرده برداشت.
عادل فردوسی‌پور (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۵۳) گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، صداپیشه، مترجم و مدرس دانشگاه اهل ایران است.
ابراهیم رئیسی در گفت و گوی تلویزیونی شب گذشته خود افزایش قیمت دلار را گردن اتفاقات سال گذشته انداخت.
ابراهیم رئیسی در گفت و گوی تلویزیونی شب گذشته خود افزایش قیمت دلار را گردن اتفاقات سال گذشته انداخت.
محسن سرافراز، رئیس اسبق صداوسیما درباره عادل فردوسی‌پور و تعطیلی برنامه ۹۰ در سال ۱۴۰۰ توضیحاتی را به روزنامه شرق ارائه داد و گفت: «در دوره ما فشار برای تعطیلی برنامه ۹۰ بود، منتها مجموعه تصمیمات این بود که این کار انجام نشود. اما به نظرم در دوره بعد خواستند مدیر مجموعه شبکه ۳ خودش را نشان دهد و او هم کمک کرده که این برنامه تعطیل شود. مدیران شبکه سه تصور می‌کردند می‌توانند شبیهش را درست کنند که خب نتوانستند!»
عادل فردوسی‌پور بعد از سال‌ها همکاری به کارش با تلویزیون خاتمه داد.
مهدی عزیزی کارتونیست روزنامه هم میهن پایان همکاری عادل فردوسی پور با صدا و سیما را موضوع کاریکاتور خود قرار داده است.
ناتینگهام فارست، منچسترسیتی را به قهرمانی رساند. عنوانی که رسیدن به آن برای پپ گواردیولا عادی شده، حتی اگر بازی نکنند.
صدا و سیما سانسور جدیدی را علیه مجری سابق برنامه نود اعمال کرده است.
هادی عامل: هرچی مدال طلای کشتی داریم مسابقه‌اش را من گزارش کردم!
کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که عمان به محمود عباس (ابومازن) رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تعهد داده است که روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را آغاز نخواهد کرد.
حضور دو جیمی‌جامپ در زمین چمن ورزشگاه نقش‌جهان از اتفاقات عجیب این مسابقه در پایان وقت‌های عادی بود.
وزیر اطلاعات گفت: اعترافات مهم عنصر دوم حادثه تروریستی شاهچراغ، امشب از تلویزیون پخش می‌شود.
لحظه عجیب استرس مجری تلویزیون حین آوردن نام عادل فردوسی پور توسط میهمان برنامه را در این ویدیو ببینید.
ادل برخلاف تعداد معدودی از استادان که برای بیان نظراتشان چرتکه می‌اندازند، با وجود آنکه فعالیتی در فضای مجازی ندارد یا هیچ صفحه رسمی در دسترسش نیست، واهمه‌ای از بیان نقطه نظراتش ندارد.
الناز رکابی پیش از این با عادل فردوسی‌پور ملاقات داشته و کتاب هنر خوب زندگی کردن با ترجمه مجری سرشناس فوتبال در تلویزیون ایران که چندین سال اخیر ممنوع‌الکار است، هدیه گرفت.
برخی از ناظران رسانه‌ای بر این باور هستند اگر پخش مسابقات ورزشی، به ویژه فوتبال‌ها از برنامه‌های صداوسیما مستثنی شوند، عملا این سازمان با مخاطبانی حداقلی در سطح ملی مواجه خواهد شد. فهم این قاعده دشوار نیست؛ زمانی که شما عادل فردوسی‌پور و برنامه محبوب ۹۰ را تعطیل می‌کنید، مخاطب ایرانی به سراغ برنامه فوتبالی تلویزیون ایران اینترنشنال به مجری‌گری مزدک میرزایی گرایش پیدا می‌کند؛ و این یعنی ریزش خودخواسته در مخاطبان!
سیاست‌های رسانه‌ای که پستان‌های گرگ در یک عکس گرافیکی را سانسور کند و تصویر یک زن برهنه را عادی بداند، نیاز به بازنگری دارد
روزگاری این توهم غلط وجود داشت که چهره‌های مطرح ترجیح می‌دهند با تلویزیون حرف بزنند تا بیشتر دیده شوند، ولی کارلوس کی‌روش، علی دایی، مهدی طارمی و سعید معروف خلاف این جریان را نشان دادند. آن‌ها ثابت کردند که وزن عادل بیش از تلویزیون با برنامه‌های بی‌شماری است که در حوزه ورزش و فوتبال ساخته می‌شود. مردی که به دلیل بر مدار نبودن، از تلویزیون رانده شده، حالا کت را به تن دارد و می‌تواند بیرون از قاب هم قدرت‌نمایی کند. موضوع و پرسش نگران‌کننده این است که در چنین موقعیتی، آیا فضای انحصارطلب صداوسیما، در آینده تلاش می‌کند با عادل رقابت کند یا اینکه یک بار دیگر با استفاده از اهرم فشار، سعی در کنار زدن او خواهد داشت؟
اعضای کارگروه حق پخش تلویزیونی فوتبال طی احکامی از سوی میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ