اپل ویژن پرو یک سیستم عامل کاملاً جدید به‌نام VisionOS دارد که از یک رابط کاربری سه‌بعدی بهره می‌برد. این سیستم عامل دارای یک اپ استور جدید و اختصاصی است که دسترسی به اپ‌ها مخصوص هدست را فراهم می‌کند و البته ظاهراً می‌توانید از طریق این فروشگاه به آن دسته از اپ‌های آیفون و آیپد که با این محصول جدید سازگار باشند، دسترسی داشته باشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
‌می‌گوید می‌تواند قندان کریستالی با قطر بیش از ۱۰ میلی‌متر را در ۱۵ دقیقه بخورد و شیشه دودی ۴۰ در ۵۰ سانتی‌متری را هم در مدت ۴۰ دقیقه بدون کوچک‌ترین بریدگی و زخمی نوش‌جان کند.
اپل در ساخت تلفن‌های هوشمند امروزی بسیار معروف است، اما آیفون‌های این شرکت، سال ۲۰۰۷ معروف شدند. اما اولین تلفن هوشمندی که دنیا به خود دید، سال ۱۹۹۴ بود. نام این تلفن «IBM Simon» بود.
در آستانه‌ی رونمایی گوشی‌های جدید اپل، تصاویر ماکت واقعی آیفون ۱۵ پرو فاش شده است. درگاه USB-C در این تصاویر خودنمایی می‌کند.
اگر از طرفداران مک بوک‌های اپل هستید، شاید برایتان جالب باشد که اولین لپ تاپ اپل، شکست بزرگی را برای این شرکت آمریکایی رقم زد!
تاکنون خبر‌های مختلفی در مورد سری آیفون ۱۵ منتشر شده است. حالا تصاویری از نسخه اولترا نسل جدید آیفون منتشر شده که آن را با دکمه اکشن نشان می‌دهد. تصاویر تأیید می‌کنند که اپل قصد دارد سوئیچ قطع‌کردن صدا را با دکمه اکشن در کناره دستگاه جایگزین کند.
این لندکروزر ۴۰ ساله همچنان یک کابین ساده را میزبانی می‌کند که البته الان به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، اپل کارپلی و اندروید اوتو بی سیم، یک نمایشگر ۴.۲ اینچی میان نشانگر‌های آنالوگ اطلاعات کیلومتر و... مجهز شده است.
هوش مصنوعی رندرهایی از محصولات نامتعارف اپل را ارائه کرده است...
اکنون می‌توان Beats Studio 3 را در برخی خرده‌فروشی‌ها حتی با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار خرید و انتظار می‌رود Beats Studio Pro آینده نیز با برچسب ۳۴۹ دلاری عرضه شود.
کاربران با استفاده از هوش مصنوعی دست به تصویر سازی جدیدی زده‌اند. آن‌ها برند‌های مختلف را در قالب انسان به تصویر کشیده‌اند. این تصاویر در سابردیت midjourney به‌اشتراک گذاشته شده است.
عینک واقعیت مجازی اپل با نام تجاری ویژن پرو با قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ دلاری از همین محصولات بود که به تازگی معرفی شده است.
اپل ویژن پرو یک سیستم عامل کاملاً جدید به‌نام VisionOS دارد که از یک رابط کاربری سه‌بعدی بهره می‌برد. این سیستم عامل دارای یک اپ استور جدید و اختصاصی است که دسترسی به اپ‌ها مخصوص هدست را فراهم می‌کند و البته ظاهراً می‌توانید از طریق این فروشگاه به آن دسته از اپ‌های آیفون و آیپد که با این محصول جدید سازگار باشند، دسترسی داشته باشید.
در کنفرانس برنامه نویسان اپل (WWDC) اپل از هدست واقعیت ترکیبی رونمایی می‌کند که بنابرشایعات دارای صفحه نمایش بسیار با کیفیتی است. اما این محصول همچنین دارای دوربین قدرتمندی جلوی این هدست هم هست که تصاویر واقعی را با تصاویر مجازی ترکیب می‌کند.
مشخص نیست که آیفون اولترا جایگزین آیفون پرو مکس می‌شود یا اپل از سال آینده تعداد گوشی‌های جدید آیفون را به پنج دستگاه می‌رساند.
اپل ادعا می‌کند که بیتس استودیو بادز پلاس نسبت به نسل قبل تا دو برابر از نظر حالت صدای شفاف و ۱.۶ برابر از نظر عملکرد حذف نویز فعال بهبود یافته است. این گجت همچنین می‌تواند ایرادات صوتی ایجاد شده به‌خاطر استفاده از این دو حالت را هم تصحیح کند.
اپل می‌گوید بیتس استودیو بادز پلاس با هربار شارژ تا ۹ ساعت موسیقی پخش می‌کند و شارژدهی محصول به‌لطف کیس به ۲۷ ساعت می‌رسد. تنها ۵ دقیقه شارژ به شما امکان می‌دهد تا یک ساعت موسیقی گوش دهید و تماس برقرار کنید.
پیکسل A ۷ هم مانند آیفون برخی ویژگی‌هایی فانتزی مانند شارژ بی‌سیم و نمایشگر ۹۰ هرتزی را در خود جای داده است، اما با این حال این گوشی گوگل با قیمت ۵۰۰ دلاری نسبت به آیفون اپل که در بازه قیمتی ۷۹۹ الی ۸۹۹ دلار خرید و فروش می‌شود، جایگاهی اقتصادی و مقرون به صرفه دارد.
(تصاویر) تفاوت‌های جالب دوربین‌های گرانترین موبایل‌های بازار: سامسونگ گلکسی S۲۳ Ultra با آیفون اپل ۱۴ Pro
اپل با پایبندی به سنت چند سال اخیر، در آستانه‌ی فصل بهار مدل زرد آیفون ۱۴ را رونمایی کرد تا رنگ‌بندی گوشی‌هایش متنوع‌تر شود.
مشکل بزرگ در این خصوص آن است که سوختگی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بیشتر حول ناحیه داینامیک آیلند مشاهده شده است. این ناحیه، همان حفره کوچکی است که در بالای صفحه نمایش این دو مدل قرار گرفته و دوربین سلفی و سایر حسگر‌های مربوط به فیس آیدی را در خود جای داده است.
(تصویر) کامپیوتر ۱۶ میلیارد تومانی اپل
فروش جدیدترین مدل گوشی هوشمند غول فناوری آمریکایی اپل یعنی آیفون ۱۴ در چین آغاز شد. مشتریان برای خرید مدل آیفون ۱۴ ساعت‌ها جلوتر در مقابل فروشگاه اپل در شهر گوانگژو صف کشیده اند. اما اتفاق جالبی که افتاده این است که کاربران چینی ظاهرا تصمیم گرفته‌اند گوشی گلکسی S۲۲ اولترا خود را بفروشند تا بتوانند یکی از دو مدل پرو از سری آیفون ۱۴ را خریداری کنند. این ادعایی است که افشاگر معروف و موثق حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe مطرح کرده و گفته بعد از بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو، تعداد زیادی از کاربران به فروش S۲۲ اولترای خود اقدام کرده‌اند تا بتوانند گوشی جدید اپل را خریداری کنند.
در سپتامبر ۲۰۲۱، اپل آخرین نسل یعنی نسل نهم از آیپد‌های خود را معرفی کرد. این شرکت قصد دارد در اواخر سال جاری نسل بعدی آیپد‌های خود را به بازار عرضه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ