هوش مصنوعی رندرهایی از محصولات نامتعارف اپل را ارائه کرده است...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اولین نگاه به این تصویر، می‌توانید شخصیت خود را تست کنید. اگر از محتوایی خوشتان آمده که به‌نظر عامه‌پسند است ایرادی ندارد. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
اگر قصد خرید یک لپ تاپ خارق‌العاده برای لذت بردن از گیم‌های مختلف را دارید، در این مقاله با معرفی قدرتمندترین لپ تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۳ با ما همراه باشید.
اگر از طرفداران مک بوک‌های اپل هستید، شاید برایتان جالب باشد که اولین لپ تاپ اپل، شکست بزرگی را برای این شرکت آمریکایی رقم زد!
این تصویر استثنایی درخشش کمرنگ زمین در آسمان مریخ را نشان می‌دهد و اگر کمی دقیق‌تر شویم حتی می‌توان ماه را نیز در عکس تشخیص داد.
شناخته شدن یوزرنیم: اگر یک یوزرنیم خاص به‌طور گسترده‌ای در میان کاربران تلگرام شناخته شود، ممکن است ارزش بیشتری داشته باشد و به‌طور معمول گران‌تر فروخته شود.
هوش مصنوعی به تازگی تمام کشور‌های جهان را در قالب یک ابر شرور به تصویر کشیده و توجه میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان را جلب کرده است.
علی میری، تصویرگر و نقاش تصویر ذهنی خود از ماشین‌ها اگر آدم بودند را نقاشی کرده است.
علی میری، تصویرگر و نقاش تصویر ذهنی خود از ماشین‌ها اگر آدم بودند را نقاشی کرده است.
اگر بخواهیم از موازین انصاف عدول نکرده باشیم، آقای اژه‌ای در طول ریاست خود، حداقل در برخی زمینه‌ها سخنان دلگرم‌کننده‌ای به زبان آورده و در پاره‌ای حوزه‌های دیگر از جمله تلاش برای عفو متهمان وقایع سال گذشته، گامی عملی هم به پیش گذاشته است. با این همه، نه سخنان دلگرم‌کننده او بازتاب رسانه‌ای چندانی پیدا می‌کند و نه گام عملی او امید لازم را برای اجرای عدل و قانون در دستگاه قضا به وجود آورده است.
کاربری از هوش مصنوعی درخواست کرده تا ابرقهرمان‌های دی‌سی کامیکز، چون سوپرمن و بتمن را تصویر کند، اما با یک تغییر کوچک، ابرقهرمان‌ها باید هندی باشند.
کاربران با استفاده از هوش مصنوعی دست به تصویر سازی جدیدی زده‌اند. آن‌ها برند‌های مختلف را در قالب انسان به تصویر کشیده‌اند. این تصاویر در سابردیت midjourney به‌اشتراک گذاشته شده است.
هوش مصنوعی تصویرساز به شکلی ساخته شده که برای هر عبارت چندین تصویر می‌سازد تا شما میان تصاویر نهایی، حق انتخاب داشته باشید.
(تصویر) اگر اختیار تیپ شما با هوش مصنوعی باشد!
اگر بتوانید در عرض شش ثانیه یک فیل پنهان را در این طرح ببینید، به این معنی است که شما از هوش بالایی برخوردار هستید.
جنگل‌های مازندران مکانی برای پرورش گونه‌های متنوعی از مارهای سمی و غیر سمی در ایران است؛ در این گزارش به سمی‌ترین مارهایی که در این نقطه از ایران ساکن هستند پرداخته شده‌است.
اگر کوسه‌ها داستان ترسناک بگویند قطعا هیولای داستانی چیزی جز نهنگ قاتل نخواهد بود، ترسناک‌ترین شکارچی تمام اقیانوس‌ها.
اگر به معما‌های هوش تصویری علاقه مندید مطلب زیر را از دست ندهید.
اگر فکر می‌کنید بسیار باهوش هستید مشکل اصلی این تصویر را پیدا کنید.
شاید این سوال در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، اما اگر جابه‌جایی صفحات قاره‌ای را در طی صد‌ها میلیون سال در نظر بگیریم، کاملا معقول است که بپرسیم: «کشور‌ها یا شهر‌های مختلف قبلا کجا بوده‌اند؟»
اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، هاکوتو آر در آوریل به ماه می‌رسد و نخستین فرود نرم یک فضاپیمای ژاپنی روی ماه را ثبت خواهد کرد. این فضاپیما در مرحله بعد یک کاوشگر کوچک به نام رشید (توسعه یافته در امارات متحده عربی) را روی ماه آزاد می‌کند تا به مدت یک روز ماه (معادل ۱۴ روز زمین) فعالیت کند.
نارضایتی نسبتی با انتظارات دارد/ ادوارد سعید در کتاب «شرق‌شناسی» به خوبی و زیبایی تصویر کرده که غرب چگونه تصویر شرق را چنان/ برساخت که یک رابطه قدرت و سلطه‌ای را تثبیت و تحکیم کند/ فکر می‌کنند فردا اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران سوئیس است؛ این تصور از کجا آمده؟/ تصور ما از تحولات اجتماعی در غرب هم تصویری واژگونه و تخیلی است/ امام در فرانسه در مورد جمهوریت گفت طبق قوانین اسلام، همه‌جا گفته اسلام خواهد بود/ اینکه کدام مساله زنان اولویت اصلی است را چه کسی تعیین می‌کند؟/ این توانمندسازی که در حوزه زنان در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده آیا در هیچ دوره دیگری از تاریخ ایران اتفاق افتاده است؟/ قطعا مساله فعلی ما در مورد حجاب متاثر از بازی‌های جناحی است/ شما ریاکاری را فقط در مذهبی‌ها می‌بینید؟
علی کریمی می‌گوید: «اگر تونستین بگیرین، فدای سر مردمم.»
هنگامی که صحبت از رعایت الگوی مصرف برق می‌شود، این سوال مطرح است که از کجا بدانیم وضعیت مصرف لوازم الکتریکی خانوار از چه قرار است؟ کدامیک پرمصرف و کدام وسیله مصرف بهینه دارند. پاسخ این پرسش بسیار ساده است و کافی است به برچسب مشخصات فنی دستگاه نگاهی بیندازید.
اگر هیچ تصویری نبود مثل خیلی از سامانه های دیگر تعجب برانگیز نبود اما این که سه کادر بگذاری و کادر وسط به جای چهره پرچم باشد و دو طرف رهبری و رییس جمهوری قدری قابل تأمل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ