در کنفرانس برنامه نویسان اپل (WWDC) اپل از هدست واقعیت ترکیبی رونمایی می‌کند که بنابرشایعات دارای صفحه نمایش بسیار با کیفیتی است. اما این محصول همچنین دارای دوربین قدرتمندی جلوی این هدست هم هست که تصاویر واقعی را با تصاویر مجازی ترکیب می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت‌الله عباسعلی روحانی گفت: اگر امروز کسی بگوید ثمره انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی شد و ثمره جمهوری اسلامی هم بعد از ۴۴ سال فلاکت، بدبختی و بیچارگی مردم است. این محصول چه کسی است؟ الآن نمی‌توانیم بگوییم یک کسی این کار را کرده؛ ممکن است یک کسی سهم بیشتری داشته باشد. مثلا بحث ولایت فقیه یک آش نپخته‌ای بود و الآن هم نپخته است.
رهبر انقلاب فرمودند: آمارها مهم‌اند اما در همه مسائل کشور ملاک باید خروجی و محصول نهایی باشد؛ باید دید که دست مردم چه می‌رسد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه محصول دانشگاه باید حل مشکلات از جمله چالش‌های محیط زیست باشد، گفت: هیچ بن بستی برای علم نیست.
تسلا نشان تجاری جدیدی را برای عبارت سایبرکواد ثبت کرده و شاید این امر نشان دهنده عرضه نهایی ATV برقی این شرکت باشد.
صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شناسایی و انتخاب فرد اصلح اصول و موازینی دارد که طبق آن به نامزد‌ها در شاخص‌های مختلف که با ضریب‌های متفاوت اعمال می‌شود نمره می‌دهد و ارزیابی را انجام می‌دهد و افراد از بالاترین نمره به‌ترتیب وارد لیست می‌شوند.
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: برداشته شدن موانع گسترش روابط تهران و ریاض به نفع هر دو کشور است و سفر خاندوزی وزیر اقتصاد به عربستان نشان می‌دهد که اقتصاد در قلب سیاست خارجی قرار گرفته است.
گوشی جدید Black View – بلک ویو BV۹۳۰۰ یک پرچمدار جان سخت است که با قابلیت‌های انقلابی خود محصولی بی‌نظیر به شمار می‌رود.
علم‌الهدی افزود: علاوه بر این، رهبر معظم انقلاب نکته دیگری هم در حوزه معیشت کارگران مطرح کرد و فرمود «اطمینان خاطر کارگر به امنیت شغلی باعث افزایش کیفیت کار و محصول او می‌شود». مشکل امروز ما نیز همین است.
دو مهاجم تیم تراکتور با گلزنی در بازی امروز به صدرنشینی خود در جدول گلزنان ادامه دادند.
در آخرین نشست خبری گروه بهمن از جدیدترین محصول این گروه رونمایی شد.
امام جمعه اهواز گفت: در حال حاضر مردم تحت فشار‌های اقتصادی بی‌سابقه‌ای هستند و یکی از ماموریت‌های مهمی که رهبر معظم انقلاب به دولت انقلابی محول کردند مهار تورم است.
عباس عبدی درباره دهه شصتی‌ها نوشت: تنها یک راه در برابرشان وجود داشت، و آن گرفتن انتقام بود، هم از تاریخ و انقلاب و هم ساختار و هم از پدران، به ویژه ازسوی دختران این نسل. گرایش آنان به گذشته پیش از انقلاب یا حتی ناسزا‌هایی که در شعار‌ها می‌دادند بیش از آنکه محصول یک انتخاب عقلانی باشد ابزار و شیوه انتقام‌گیری آنان بود.
فرمانده کل ارتش گفت: سپاه از برکات نظام اسلامی و محصول ژرف اندیشی امامین انقلاب است که با توشه ولایتمداری، تقوا، بصیرت و مجاهدت‌های بسیار، الگوی دلدادگان انقلاب اسلامی شده است.
سخنگوی فراجا گفت: معماری آینده فراجا یک اقدام تحولی و در راستای انقلاب است.
در توضیح این دیوارنگاره که محصول خانه طراحان انقلاب اسلامی و مؤسسه فرهنگی هنری آب و آینه است، آمده است: «مامان مهربونم همه خوبی‌هات یادم می‌مونه».
جانشین ستاد نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد که فتنه ۸۸ محصول اختلاف دو جریان سیاسی داخل کشور نبود، بلکه این فتنه محصول رویارویی ضد انقلاب و انقلاب بود؛ محصول رویارویی دشمنان قسم خورده این نظام با مردم متدین و نظام و انقلاب ما بود.
سیر خزنده تعطیلی سینماهای لاله زار که از اواخر سال ۷۰ آغاز شد در دهه ۹۰ به خیابان انقلاب و میدان ولیعصر و سینماهایش رسید و الان تبعات این سیر خزنده در حال خودنمایی است و اپیدمی کرونا نیز توانست سرعت این سیر خزنده را بیشتر کند تا سبنمای ایران متوجه این نکته باشد که سینماداری یک فعالیت منفک از تولید است و امکان وصل حیات و ممات سینماداری به سیاست های تولید و مصرف فیلم داخلی یک سیاست سرتاسر اشتباه و مرگ آور ( تعطیلی سینماها ) است و بازهم به من خرده نگیرند دوستان سینمایی که تولید مهم تراست از سینماداری در صورتی که سینما داری مثل هر فعالیت استاتدارد توزیع و فروش محصول مختصات منطقی عرضه و تقاضای بازار را در خود دارد و نه مختصات خاص مشتری مداری به سبک تولید و مصرف محصولات داخلی. فرونشست های سینمایی( تعطیلی) بیشتری را در آینده با این سبک و سیاق علم‌اقتصاد داخلی سینما در پیش خواهیم داشت...
هلند سالانه ۴ میلیون گاو، ۱۳ میلیون خوک و ۱۰۴ میلیون مرغ پرورش می‌دهد و بزرگ‌ترین صادرکننده گوشت اروپاست. همچنین سبزیجات بیشتر کشور‌های اروپای غربی را تامین می‌کند. این کشور نزدیک به ۱۰ هزار هکتار گلخانه برای کشت محصول دارد. این گلخانه‌ها که آب و کود کمتری مصرف می‌کنند، میزان محصولی را که در کشاورزی سنتی به حدود ۱۰ هکتار زمین نیاز دارد، در یک هکتار رشد می‌دهند.
علی اکبر محرابیان در جمع خبرنگاران گفت : در ابتدای انقلاب صنعت برق وابستگی صد درصدی داشت در حالیکه اکنون ۹۵ درصد قطعات برقی محصول داخلی است.
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس با تاکید بر این‌که «انقلاب اسلامی محصول اجتماعات مردمی است» گفت: اگر به مردم اعتنا نکرده و مطالبات آن‌ها را نادیده بگیریم نتیجه این خواهد شد که غرب مردم ما را در دست خود بگیرد و ما تنها تکیه‌گاه استحکام قدرت جمهوری اسلامی را از دست خواهیم داد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: غربی سازی یا جهانی سازی، محصول تهاجم فرهنگی غرب بر جوامع اسلامی است تا جوانان آنگونه لباس بپوشند که غربی‌ها می‌خواهند.
در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص توسعه همکاری با صنایع دانش‌بنیان به‌خصوص در حوزه نظامی با صنعت خودرو، سامانه کنترل هوشمند یورو پنج با حضور وزرای دفاع و صمت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو رونمایی شد.
حمیدحاجی‌اسماعیلی کارشناس مسائل اقتصادی گفت:بر اساس قانون تامین اجتماعی، شورای عالی کار باید با توجه به نرخ تورم رسمی، سبد معیشتی استخراج شده در شورای عالی کار و سایر پارامتر‌های دخیل در تعیین مستمری، میزان افزایش مصوب را اعمال کند، اما این کار تاکنون انجام نشده، این درحالیست که منابع برای اجرای این کار در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و دولت در این کار دخل و تصرفی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ