اپل می‌گوید بیتس استودیو بادز پلاس با هربار شارژ تا ۹ ساعت موسیقی پخش می‌کند و شارژدهی محصول به‌لطف کیس به ۲۷ ساعت می‌رسد. تنها ۵ دقیقه شارژ به شما امکان می‌دهد تا یک ساعت موسیقی گوش دهید و تماس برقرار کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
در آستانه‌ی رونمایی گوشی‌های جدید اپل، تصاویر ماکت واقعی آیفون ۱۵ پرو فاش شده است. درگاه USB-C در این تصاویر خودنمایی می‌کند.
همه نسخه‌های نیسان تایتان مدل 2024 زیر کاپوت خود یک پیشرانه 5.6 لیتری V8 دارند. این پیشرانه برای به حرکت در آوردن این پیکاپ غول‌پیکر 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر تولید می‌کند. برای مقایسه بهتر است بدانید فورد سوپر دیوتی به‌عنوان رقیب نیسان تایتان در بازار ایالات متحده، با پیشرانه پایه 6.8 لیتری V8 خود توانایی تولید قدرت 405 اسب بخار و گشتاور 603 نیوتن متر را دارد.
چند روز پس از رونمایی تویوتا از کرولا کراس در ژوئن ۲۰۲۰، یک هنرمند این کراس اوور جمع و جور را به یک پیکاپ فرضی تبدیل کرد.
جورجینا رودریگس، نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو تصویری دیده نشده از مجموعه کفش‌های خود را منتشر کرد.
بهنام بانی خواننده ایرانی با استایل جالب که از خود منتشر کرد، پخش موزیک ویدیو جدیدش را تبلیغ کرد.
یکی از قراردادهای قابل تامل دوران مدیرعامل اسبق به قرارداد عارف غلامی برمی‌گردد، مدافع استقلال که هنوز وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست.
علی دایی به تازگی در کنار رونمایی از برند اختصاصی‌اش، با سلفی‌های جدید خود خبرساز شد. یکی از این عکس‌های یادگاری با خواننده موسیقی رپ ایرانی بود.
تکانه‌های سبزرنگی که گاهی دیده می‌شود، نشان می‌دهد که کره زمین چقدر توانسته است کربن‌های تولیدی را جذب کند. اقیانوس هم با تکانه‌های آبی نشان می‌دهد که چقدر موفق شده است تا کربن‌ها را از هوا بگیرد.
مهدی طارمی در مراسم رونمایی از پیراهن‌های دوم و سوم پورتو حضور داشت.
در ادامه رونمایی هر روزه محمدرضا گلزار از اتفاقات زندگی‌اش، این بار گلزار ماشین لوکس و پیراهن گرانقیمت خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشت!
مدتی است که یک خودروی اسپرت RX از کارخانه مزدا ظهور کرده است، مشهورترین آنها RX-7 است و پس از عرضه RX-8 زمزمه ها از عرضه RX-9 خبر می‌دهند.
یک پیکاپ سایز متوسط کاملاً جدید Canyon از سوی جنرال‌موتورز رونمایی می‌شود، و یک سطح تریم جدید برای شاسی‌بلندهای یوکان و یوکان XL فول سایز وجود دارد.
خبرگزاری فرانس‌پرس از توافق نهایی لیونل مسی با الهلال عربستان خبر داد و اعلام کرد که این انتقال نهایی شده است.
اس ۵۰۰ باید به توانایی مقابله با پیشرفته‌ترین جنگنده‌های پنهان‌کار نسل پنجم و هدف قرار دادن ماهواره‌های در مدار مجهز می‌شد.
بهنوش بختیاری با انتشار یک عکس از سفره هفت سینش در اینستاگرام رونمایی کرد.
اپل با پایبندی به سنت چند سال اخیر، در آستانه‌ی فصل بهار مدل زرد آیفون ۱۴ را رونمایی کرد تا رنگ‌بندی گوشی‌هایش متنوع‌تر شود.
تصویری از تونل ویژه پدافندی رونمایی شده در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ و سامانه سوم خرداد.
با انتشار تصویر خروج سامانه پدافندی سوم خرداد در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، تونل‌های زیرزمینی سامانه‌های موشکی پدافند هوایی رونمایی شد.
از زمان نخستین حضور جو-آئه، فرزند دوم کیم جونگ-اون در ملاعام در سال گذشته میلادی، این اولین بار است که این کشور تمبری را با تصویر جو-آئه رونمایی می‌کند.
کوکاکولا از اولین گوشی هوشمندش رونمایی کرد؛ البته این محصول درحقیقت یک نسخه مخصوص ریلمی ۱۰ پرو محسوب می‌شود و نه یک گوشی کاملاً جدید.
استارتاپ هوش مصنوعی Runway که پارسال مدل تبدیل متن به تصویر Stable Diffusion را منتشر کرده بود، حالا مدل جدیدی به‌نام Gen-۱ را ساخته است که می‌تواند ویدیو‌های موجود را از طریق فرمان‌های متن یا تصاویر دیگر تغییر دهد و به سبک‌های متفاوت تبدیل کند.
هادی چوپان قهرمان مشهور کشورمان با انتشار تصویر جالب توجه ای در صفحه شخصی اش از حیوان خانگی اش رونمایی کرده است.
دوست‌داران پله برای ورود به ویلا بلمیرو با صف طولانی و گرمای هوا مواجه هستند؛ آن‌ها بعد از ورود تنها چند ثانیه فرصت دارند برای آخرین بار اسطوره را ببینند و خداحافظی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ