سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر یکی از دغدغه‌های بازیکنان بسکتبال باویلچر برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را نداشتن ویلچرهای استاندارد عنوان کرد و گفت: امیدوارم فدراسیون جانبازان و معلولین با حمایت وزارت ورزش این مشکل را حل کند تا به دلیل مسائل سخت افزاری، سهمیه پارالمپیک را از دست ندهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که به تازگی با کسب مدال جهانی به عنوان یک پدیده خود را مطرح کرده است برای پنجمین حضور در بازی های پارالمپیک باید در دو رویداد انتخابی شرکت کند.
ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر گفت: دو شکست مقابل بریتانیا و آمریکا در آغاز مسابقات قهرمانی جهان باعث ناامیدی ما نشد و از آنها به عنوان دیدارهای تدارکاتی برای پیدا کردن نقاط ضعف استفاده کردیم.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با کسب نخستین مدال جهانی نشان داد که بعد از گذر از دوره محرومیت و تبعاتش در مسیر درستی قرار گرفت که با پوست اندازی و معرفی نسلی نو همراه بوده است.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با غلبه بر هلند و برای نخستین بار در رده سوم جهان ایستاد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با غلبه بر هلند و برای نخستین بار در رده سوم جهان ایستاد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با شکست مقابل بریتانیا مدافع عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان از صعود به فینال این رقابت‌ها باز ماند.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با غلبه بر آلمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد.
ملی پوشان بسکتبال با ویلچر کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان، با عبور از تیم فرانسه در جمع هشت تیم برتر جهان قرار گرفتند.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با برتری برابر فرانسه در جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفت.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل فرانسه پیروز شد.
حریف تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان مشخص شد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با اشاره به دو دیدار سخت شاگردانش در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: بچه‌ها روز به روز بهتر شده‌اند و امیدوارم به هدف‌مان یعنی حضور در جمع 4 تیم برتر برسیم.
دومین شکست تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان، مقابل قهرمان پارالمپیک 2020 توکیو رقم خورد تا تیم کشورمان شانس صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی را از دست بدهد.
تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان خوزستان با غلبه بر تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت.
ستاره 218 سانتی متری بسکتبال ایران 6 هفته بعد از جراحی سنگین روی آشیل پای خود از روی ویلچر بلند شد.
با انجام مراسم قرعه کشی، حریفان تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شدند.
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: بسکتبال با ویلچر بانوان را تقویت کردیم و در پی این اقدامات تیم ملی بانوان را برای دیدارهای تدارکاتی راهی ترکیه خواهیم کرد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: پارکت نبودن سالن بسکتبال فدراسیون جانبازان و معلولین و سایر فضاهای تمرینی، سبب شکستگی زودهنگام ویلچرها و افزایش آسیب‌دیدگی بازیکنان شده است.
رییس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: کمبود ویلچر و عدم تامین اعتبارات از سوی هیات‌های استانی برای تهیه ویلچر سبب شده تا بانوان استقبال خوبی از این رشته نداشته باشند.
ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان از بیست و هشتم آبان ماه وارد اردوی تیم ملی می‌شوند.
تورم در کنار تاثیرگذاری بر مسکن، خودرو و … جامعه افراد دارای معلولیت را هم هدف قرار داده. تورمی که همه‌ساله تجهیزات توانبخشی را تحت‌تاثیر قرار داد تا گرانی این تجهیزات مشکل دیگری برای افراد دارای معلولیت شود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از به تعویق افتادن زمان برگزاری رقابتهای جهانی خبر داد و گفت: قرار بود این مسابقات آبان ماه در امارات برگزار شود که به خرداد سال آینده موکول شد.
مربی ایرانی هدایت تیم ملی بسکتبال با ویلچر امارات را برعهده گرفت.
تیم بسکتبال با ویلچر بانوان با وجود کسب سهمیه در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تایلند، به قهرمانی جهان امارات اعزام نمی‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ