دروازه بان تیم ملی هندبال گفت: در مسابقات جهانی هندبال از پیش باخته نیستیم و دنبال برد و صعود از گروهمان هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده گروه واگنر علیه روسیه اعلام جنگ کرده و در بخش هایی از شهر روستوف مسلط شده و مسکو را تهدید کرده است. اما سؤالی که وجود دارد، این است که گروه واگنر چه کسانی هستند و چه می خواهند؟
چنس مارستلر پیش از آنکه بتواند در فاینال ایکس بر جردن باروز رکورددار مدال در کشتی آمریکا غلبه کند، شکست‌هایی را مقابل حریفان ایرانی خود در یک سال اخیر تجربه کرده است.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، تایید کرد که شکست امشب تیمش مقابل ناپولی، یک افسوس بزرگ برای او به همراه خواهد داشت.
قهرمان کشتی امیدهای جهان تاکید کرد که در جام‌جهانی باکو مفت به الدانیز عزیزلی نفر اول رنکینگ 55 کیلوگرم باخته و به دنبال جبران این شکست در مسابقات پیش روست.
فرماندار شیراز گفت: حدود یک ماه پیش در روستای جرسقان اطراف شیراز سگ‌های ولگرد به کودکی حمله می‌کنند که این کودک به بیمارستان منتقل شده، اما بعد از چند روز به علت شدت جراحات جان باخته است.
فران تورس، مهاجم بارسلونا، اعتراف کرد که شکست فصل گذشته بارسا برابر آینتراخت فرانکفورت ضربه روحی شدیدی به او زد.
بی اعتباری گزارش‌های رسانه‌های غربی که تکرار کننده طوطی وار تبلیغات دولتی اوکراین هستند با درخواست‌های فوری کی یف برای دریافت تسلیحات بهتر اثبات شد. اوکراین خواستار تسلیحات بهتر می‌باشد، زیرا نشانه‌های باخت احتمالی آن کشور در جنگ در حال افزایش است.
تا پیش از گل اول استقلال، ملوانی‌ها با یک نمایش متفاوت مقابل تیم مدعی توانسته بودند حتی به موقعیت مناسبی نیز دست یابند.
حمید صادقی شاه‌نشین گفت: حال نوروزی‌نزاد خوب است و مشکل خاصی ندارد.
باروز که هر سال عنوان می‌شود امسال قرار است آخرین سال حضور او در دنیای حرفه‌ای باشد، پیش از علی سوادکوهی، با کشتی‌گیران ایرانی ۱۴ بار مسابقه داده بود که عین ۱۴ بازی را به سود خود خاتمه داده بود. علی سوادکوهی هم یکی از قربانیان ایرانی فهرست بلندبالای باروز بود، ولی تفاوت علی با بقیه کشتی‌گیران این بود که پیش‌تر در مسابقه‌ای نزدیک رقابت را باخته بود.
بازیکن قدیمی استقلال گفت: مهمترین نکته در دربی پیش رو برای بازیکنان تیم استقلال قطع ارتباط هافبک های تیم پرسپولیس با مهاجمان است.
در حالی که اسطوره بارسلونا پنالتی حساس اسپانیا را از دست داد، هواداران لبخند او را به باد انتقاد گرفتند.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، می‌‌گوید تحمل شکست برابر عربستان سعودی برایش بسیار دشوار بوده است.
کریس ساتن ستاره سابق چلسی نتیجه دقیق بازی آلمان و ژاپن را پیش بینی کرده بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باخت و گل خوردن را دوست نداریم و فرصت‌های خوبی پیش از پنالتی تونس در اختیار داشتیم.
مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در حالی روز جمعه با برگزاری دیدارهای مرحله نهایی پیگیری می‌شود که برخی از تیم‌ها همچنان از زمان محدود برگزاری لیگ ناراضی هستند.
مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در حالی روز جمعه با برگزاری دیدارهای مرحله نهایی پیگیری می‌شود که برخی از تیم‌ها همچنان از زمان محدود برگزاری لیگ ناراضی هستند.
متهم گفت: با سرعت زیادی ویراژ می‌دادم، دیگر متوجه نشدم چند کیلومتر در مسیر جاده قدیم نیشابور پیش رفته بودم که ناگهان موتورسیکلت پرواز کرد و من هم دیگر چیزی نفهمیدم، زمانی که چشمانم را گشودم روی تخت بیمارستان بودم و از زبان یکی از ماموران انتظامی شنیدم که «م» در صحنه حادثه جان باخته است و کارشناس پلیس راه صحنه تصادف را مشکوک می‌داند.
در آستانه به پایان رسیدن کار فولاد در لیگ پیش از شروع جام جهانی، دومین شکست متوالی برای نکونام و تیمش توسط امیر قلعه‌نویی رقم خورد.
دو سال پیش شاگردان فرزاد حسین‌خانی در مس نوین کرمان با سه گل مقابل پرسپولیس شکست خوردند.
بنفیکا بدون شکست در 20 بازی پیش می رود و حاصل این نتایج، صدرنشنی لیگ پرتغال و صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان است.
پرسپولیس در یکی از سخت ترین زمین‌های پیش رو با پیروزی و حفظ صدرنشینی به پیشواز تعطیلات فیفا دی رفت
هندبالیست نوجوان کشورمان پس از باخت تیمش برابر تیم قدرتمند ایسلند در مسابقت قهرمانی جهان گفت: همان طور که پیش بینی می کردیم بازی برابرتیم های اروپایی خیلی سخت است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که چاره‌ای جز مدیریت برق صنایع وجود ندارد این کار باید به صورت دقیق و درست متناسب با زمان اعلامی انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ