تیم امید به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان در مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیه شرکت نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراز فاطمی معتقد است کریم باقری نقش مهمی در موفقیت‌های پرسپولیس داشته و باید مذاکرات برای بازگشت او صورت بگیرد.
فاطمه رشیدی با اشاره به جوان‌گرایی در تیم ملی والیبال زنان گفت: وقتی تیم جوان می‌شود هزینه‌هایی دارد که مجبور به پرداخت آن هستیم.
در مدت ۲۰ ماه فعالیت فاطمی امین در وزارت صمت شاهد اقدامات مثبت وی در این وزارت خانه هستیم که به نظر می رسد ادامه و تکمیل این اقدامات می تواند شرایط اقتصادی کشور متحول کند.
نمایندگان در نشست علنی امروز در جریان طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، پس از استماع دلایل و توضیحات نمایندگان متقاضی استیضاح و همچنین توضیحات و دفاع وزیر مربوطه از عملکرد خود در این وزارتخانه با استیضاح فاطمی امین موافقت کردند و بدین ترتیب صندلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در کابینه دولت سیزدهم باید منتظر سرپرست یا وزیر جدید باشد.
بهروز نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موافقین استیضاح اصرار دارند که اتفاقات خوبی در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیفتاده و ادامه حضور فاطمی امین در وزارت صمت به نفع کشور و دولت نیست. به نظر من، مستندات خیلی قوی‌تری باید ارائه می‌شد و موافقین استیضاح باید با اعداد و ارقام قوی‌تری مطالب خود را بیان می‌کردند. رئیس جمهور گفت آمدم تا به استیضاح نمایندگان احترام بگذارم. حضور و صحبت‌های رئیس جمهور قطعا اثرات مثبتی خواهد داشت.
اخیرا احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز مدعی شده بود در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ خودرو شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است و هیات رئیسه باید ارتباط این مساله با موضوع استیضاح را مشخص کند.
احمد علیرضابیگی نماینده تبریز مدعی شد که در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است.
سیاه‌کلی با اشاره به بزرگ بودن وزارت صمت، گفت: وزارت صمت از تجمیع چند وزارتخانه ایجاد شده است از این‌رو یک فرد توانمند باید آن را اداره کند؛ به نظر می‌رسد می‌رسد دولت می‌خواهد با کوچک کردن وزارت صمت و ایجاد سازمان بازرگانی صندلی وزارت را برای فاطمی امین حفظ کند این در حالیست که قبض و بسط وزارتخانه‌ها نباید با هدف نگه داشتن افراد تعریف شود.
اگر وزیر صمت یا هر مسئول دیگری تحریم‌های شکست خورده، صادرات نفتی و غیر نفتی رشد داشته و اقتصاد کشور در حال پیشرفت است، نتیجه طبیعی باید کاهش تورم، کاهش نرخ ارز، خودرو و طلا، مسکن، اجاره بها و البته قیمت مواد غذایی باشد. اما زمانی که ادارک، احساس و واقعیات عینی زندگی روزمره مردم، خلاف این نتایج را اثبات می‌کند، یکباره از تمامی آمار‌ها ارزش و اعتبارزدایی می‌شود
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: کارت زرد در مجلس خاصیتی ندارد و باید وزیر صمت به علت عملکردش در حوزه خودرو استیضاح شود.
فاطمی امین در جریان بررسی استیضاح خود ضمن قرائت نامه رئیس جمهور به نمایندگان اظهار کرد: دولت و مجلس انقلابی باید با همدلی و همراهی و کمک به یکدیگر مشکلات کشور را حل کنند؛ من ضعف‌ها را می‌پذیرم و پاسخ‌هایی دارم.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو در سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال، ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می‌شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودروی اقتصادی وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو تا پایان سال اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودروی اقتصادی وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
برخی شایعات که هنوز تایید نشده‌اند از استعفای وزیر «صمت» پیش از استیضاح در مجلس و حضور او در پست معاونت رئیس‌جمهور حکایت دارد. فعلا و تا هفته آینده، باید به تحلیل صف‌بندی موافقان و مخالفان وزیر صنعت، معدن و تجارت پرداخت.
فاطمی امین گفت: خوشبختانه در موضوع تراز ارزی صادرات غیر نفتی، در حال نزدیک شدن به نقطه صفر هستیم و در این خصوص باید گفت سال گذشته ۴۸/۵ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و ۵۲ میلیارد دلار واردات داشتیم که تنها ۳/۵ میلیارد دلار تا رسیدن به این مهم فاصله داریم که امیدواریم این مسئله در سال آینده محقق شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در صورت موافقت مجلس با تفکیک وزارت صمت، دولت باید حتماً دو وزیر برای وزارت صنعت و وزارت بازرگانی به مجلس معرفی کند.
فاطمی امین درباره تخلفات فولاد مبارکه گفت: بخش قابل توجهی از چیز‌هایی که عنوان شده، تخلف نیست. اما باید منتظر نظر قوه قضاییه باشیم.
تیم امید به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان در مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیه شرکت نکرد.
الان تقریبا دو ماه گذشته و ما هیچ لایحه‌ای از جانب دولت برای بحث تفکیک دو وزارتخانه در مجلس دریافت نکردیم، تا این لحظه هم اطلاع ندارم و حتی خبری هم نیست که این بحث انجام شود، حتی بعضا روی اصل تفکیک هم الان تشکیک شده است
نقش «باند عباس‌آباد» در قرعه‌کشی خودرو چیست؟
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ