مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تهدید پرسپولیس تاثیری در عدم تغییر برنامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسپورت در مورد دلایل ژاوی برای رد احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا نوشته است.
دلیل علاقه این روزهای پی اس جی به جذب عثمان دمبله، ناکامی این باشگاه در خرید بردلی بارکولا، مهاجم جوان لیون، است.
علی صفایی می‌گوید به دلیل مصدومیت زانو در تست آمادگی جسمانی پیش فصل رد شد.
داوید دخیا، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، پیشنهاد باشگاه اینتر برای حضور در این تیم را به دلایل مالی رد کرد.
لوکا مودریچ احتمالا خودش هم نمی‌داند چه نقشی در تغییر عقیده مارسلو بروزوویچ برای رد پیشنهاد النصر داشته است. او حالا منتظر پیشنهاد رسمی بارسلوناست.
پس از رد درخواست برخی چهره های شاخص و عنوان دار کشتی ایران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی به دلایل مختلف، در نهایت فدراسیون کشتی با هدف تقویت کادر فنی با یک مربی روس قرارداد بست.
گل کودی خاکپو، هافبک هلندی لیورپول در بازی با استون ویلا مردود اعلام شد.
در آستانه دیدار منچستریونایتد و تاتنهام یک روزنامه انگلیسی با ادعایی درباره علت استخدام نشدن مربی هلندی یونایتد توسط تاتنهام به تنش بین دو تیم دامن زد.
آن جاهایی که منطقه الفراغ است و واقعاً حکم صریحی نیست، اینجا میل و حرف مردم رعایت شود و جاهایی که مردم حق دخالت دارند، آنجا محدود نشود و به گونه‌ای نشود که اراده مردم کمرنگ شود. برای مثال در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، به نظرم خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند
لالیگا درخواست بارسلونا برای ثبت قرارداد جدید مدافع این باشگاه را رد کرد.
سرپرست هیات کشتی استان تهران گفت: علت رد صلاحیت ۳ نفر از نامزدهای ریاست هیات کشتی استان تهران، تحویل ندادن مدارک یا ناقص بودن مدارک بوده است.
مهاجم تیم استقلال پیشنهاد صنعت نفت آبادان در بازار زمستانی را رد کرد.
وینگر ملی‌پوش پرسپوليس که در هفته‌های ابتدایی به دلیل مصدومیت دور از ترکیب بود، در بازگشت نتوانست نیم فصل را با گلزنی به پایان برساند.
موندلی بزادنهاوت در سال ۲۰۱۸ از کشور آفریقای جنوبی به نیوزیلند مهاجرت کرد تا در آنجا زندگی جدیدی را به همراه شریک زندگی و فرزندانش آغاز کند. او که قصد داشت به همراه خانواده‌ی خود برای همیشه در نیوزیلند بماند، از این کشور درخواست اقامت کرد. اما به ادعای او مقامات نیوزیلند به خاطر بالا بودن بیش از اندازه‌ی شاخص توده‌ی بدنی اش با درخواستش موافقت نکردند.
مجمع فدراسیون اسکواش به دلیل رد صلاحیت و اعتراض یکی از نامزدهای ریاست لغو شد.
بازی دو تیم خیبر خرم‌آباد و خلیج فارس ماهشهر به دلیل مشخص نبودن ورزشگاه میزبان لغو شد.
رژیم صهیونیستی به دلیل حضور هواداران در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهان افتتاح دفتر کنسولگری در دوحه شد، ولی با مخالفت دولت قطر مواجه شد.
هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با مصاحبه‌های ضد و نقیض خود تصمیم تاج برای دادن سکان تیم ملی ایران پس از پایان جام جهانی قطر به نکونام را زیر سوال برند.
رضا عنایتی از مذاکراتش با استقلال برای سرمربیگری این تیم و رد پیشنهاد دستیاری آبی‌ها صحبت کرد‌.
سزار آسپلیکوئتا، کاپیتان اسپانیایی چلسی، همچنان اهداف بزرگی برای کسب موفقیت در این باشگاه در سر دارد و به همین دلیل در لندن مانده است.
قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک فاش کرد که پیشنهاد بازی در فیلم جدید ستاره سرشناس هالیوود را داشته اما آن را رد کرده است.
صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به دلیل صدور حکم پرونده استفاده غیرقانونی از یک مدیر بازنشسته و مسائل دیگر تایید نشد.
آخرین وضعیت تردد در پایتخت
نداشتن ویزاکارت یا مشخصات محل سکونت در خارج از ایران، از دلایل اصلی ریجکت یا رد شدن بسیاری از درخواست‌های تهیه بلیت ایرانی‌ها بوده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ