حکم نهایی مجازات هواداران والنسیا که در استادیوم مستایا به وینیسیوس جونیور توهین نژادپرستانه کرده و کسانی که عروسک او را از پلی در شهر مادرید آویزان کرده بودند اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا قصد دارد پس از منتفی شدن پیوستن نیمار به این باشگاه، برای جذب ژوائو فلیکس اقدام کند.
ستاره بوشهری تیم ملی فوتبال ایران به میلان نخواهد رفت.
موضوع قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور، توسط معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش مطرح شد؛ موضوعی که حواشی بسیاری درپی داشت، اما مسئولان از جمله وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش جهت رعایت حقوق داوطلبان با اجرای این روش موافق بودند. درنهایت پس از موافقت‌ها و مخالفت‌ها اینترنت همراه به صورت نقطه‌ای (مناطق نزدیک به حوزه‌های برگزاری کنکور) برای چند ساعتی قطع شد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که پرونده جنایی علیه یوگنی پریگوژین، بنیانگذار گروه نظامی خصوصی واگنر خاتمه یافته و او تحت تضمین‌های ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، به بلاروس می‌رود.
در حالی که تلاش‌های ایران و آژانس برای حل‌وفصل این اختلاف بار‌ها به بن‌بست خورد، اما سفر اسفندماه رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران به نقشه راهی منتهی شد که دو طرف در سایه آن بر سر ابزار لازم برای حل‌وفصل این اختلاف‌ها تفاهم کردند. گروسی پس از بازگشت از این سفر اعلام کرد دوربین‌های نظارتی آژانس در برخی تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی که فعالیت آن‌ها در واکنش به تشدید تحریم‌های امریکا متوقف شده بود دوباره نصب خواهند شد.
باشگاه استقلال از پرداخت بدهی این باشگاه به مدافع برزیلی سابق آبی‌ها خبر داد تا این پرونده سرانجام بسته شود.
نفرات برتر مسابقات تنیس اولین دوره بازیهای «کیش گیمز» مشخص شدند
سومین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» در ماده «ترولینگ» دنبال شد که پس از ۶ ساعت تلاش ماهیگیران، اردبیل و خراسان رضوی سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که قهرمانی‌اش از مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرده بود، توسط ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد تا پرونده ملی پوشان با طلا بسته شود.
دادستان‌های آلمان در فرانکفورت امروز اعلام کردند که تحقیقات درباره پیتر فیشر، رئیس آینتراخت، در ارتباط با نگهداری مواد مخدر به پایان رسید.
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره نتایج سفر گروسی به ایران گفت: در مخازنی که به صورت فعال در جریان است و طبق پادمان، آژانس بر کل فرایند آن نظارت دارد؛ غنی‌سازی بالای ۶۰ درصد اتفاق نیفتاده است و عملا این موضوع را بسته شده اعلام کرده‌اند. موضوع ذرات اورانیوم  ۸۴ درصد بسته شده و تکلیف آن مشخص است.
استقلال در هفته های باقی مانده لیگ برتر و جام حذفی بازیکن جدیدی را به ترکیب اضافه نخواهد کرد.
ژوائو کانسلو آخرین فوتبالیستی است که نتوانست کار با پپ گواردیولا را تحمل کند و جدا شد. قبل از او ستاره های بزرگ دیگری هم قید کار با مربی اسپانیایی را زده‌اند.
سردار آزمون قصد دارد ادامه این فصل را با لباس لورکوزن به میدان برود و پرونده حضور او در مارسی بسته شد.
سردار آزمون قصد دارد تا ادامه این فصل را با لباس لورکوزن به میدان برود و پرونده حضور او مارسی بسته شد.
پرونده استیضاح وزیر بهداشت و درمان که از بیش از سه ماه پیش در مجلس مطرح بود،‌ امروز با انصراف بیشتر نمایندگان متقاضی استیضاح بسته شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تاکید دارد که این باشگاه دیگر هیچ صحبتی درباره کریستیانو رونالدو نخواهد کرد.
مهدی رسول پناه که با ارائه مستنداتی خواهان دریافت مبلغی از این باشگاه که در دوران حضورش هزینه کرده شده بود، در این مسیر با شکست مواجه شد.
با شکست دو نماینده ایران در روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، پرونده تیم اعزامی کشورمان در این دوره از مسابقات با سه مدال برنز بسته شد.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: با واریز مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان دیگر باقی‌مانده از مطالبات گندمکاران سراسر کشور میزان پرداختی به کشاورزان گندمکار به ۸۳ هزار میلیارد تومان رسید.
مطالبات این نفرات به طور کامل تا پایان شهریورماه به آنها پرداخت شده است و باقیمانده مطالبات این سه نفر که تا پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است در اردوی اتریش به صورت نقدی از سوی نماینده فدراسیون به آنها پرداخت خواهد شد.
با اعلام سایت رسمی باشگاه اومونیا، مهاجم باسابقه تیم ملی راهی این باشگاه قبرسی خواهد شد.
بر اساس گزارشها تاریخ نهایی اعلام شده از طرف منچستریونایتد به بارسلونا برای پذیرش پیشنهاد انتقال فرانکی دی‌یونگ منقضی شده و انتقال ستاره هلندی به باشگاه انگلیسی منتفی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ