اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گاتزتا دلو اسپورت از قطعی شدن انتقال مارکو آرناتوویچ به اینتر خبر داد. به این ترتیب باید انتقال مهدی طارمی به این تیم را پایان یافته تلقی کرد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز اعلام کرد که به‌دنبال تغییر قاضی در پرونده حمله به‌کنگره و نیز انتقال دادگاهش به خارج از پایتخت این کشور است.
تبصره جدید تصویب‌شده در کمیته نقل و انتقالات، ارتباطی به پرونده سعید عزت‌اللهی ندارد.
باشگاه پاریسی به دنبال شکایت از رئال به فیفا است.
استفانو پیولی با دو انتقال پرونده نقل و انتقالات این فصل را خواهد بست.
در نظرسنجی از اعضای رسمی باشگاه بارسلونا مشخص شده که آنها همچنان نگران پرونده نگریرا و البته انتقال از نوکمپ به مونتجوئیک هستند.
پس از 4 سال، فیفا پرونده مربوط به جنگ قضایی کاردیف و نانت بر سر حق انتقال امیلیانو سالا را مختومه اعلام کرد. باشگاه ولزی باید 17 میلیون یورو رقم انتقال را به نانت پرداخت کند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: دو پرونده درباره مداخلات رئیس جمهور سابق در حوزه بورس و ارز به قوه قضائیه ارسال شده که باید زودتر به آن رسیدگی شود.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم، گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است؛ مثلا انتقال اسدالله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم، ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
مدیر بین الملل فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی درباره تسویه حساب با مارک ویلموتس بر پایان وظایف مربوط به این فدراسیون در این باره تاکید کرد.
با وجود مخالفت مونشن‌گلادباخ با انتقال دروازه‌بانش یان زومر به بایرن مونیخ پرونده این انتقال پر سر و صدا هنوز بسته نشده است.
یک رسانه یونانی دلیل بی نتیجه ماندن پرونده انتقال علیرضا جهانبخش به تیم پاناتینایکوس یونان را اعلام کرد.
رسیدگی به این پرونده از آبان سال ۹۸ با گزارش مرگ مشکوک جوان ۲۵ ساله‌ای به نام بابک در کرج آغاز شد. در ادامه مأموران به محل حادثه رفتند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که بابک هنگام انتقال به کمپ ترک اعتیاد از سوی دو نفر مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده است.
یکی از چهره‌های شناخته شده فوتبال پرتغال برای پرونده انتقال مهاجم تیم‌ملی ایران، باید به‌عنوان شاهد در دادگاه حاضر شود.
مدیرکل دفتر امور مودیان و خدمات مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از انتقال بیش از ۳۸۰۰ پرونده مالیاتی واحدهای تولیدی یا خدماتی به محل فعالیت اصلی شرکت‏ها خبر داد.
حزب یش عتید به رهبری یائیر لاپید واکنش تندی به انتقاد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این رژیم درباره پرونده ترسیم مرز دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی نشان داد.
رسیدگی به این پرونده از اوایل اردیبهشت سال گذشته با انتقال دختر ۱۴ ساله‌ای به بیمارستانی در شرق تهران آغاز شد. وی با علامت مسمومیت شدید از سوی کادر پزشکی تحت درمان قرار گرفت، اما ساعاتی بعد در بیمارستان جان باخت.
به نظر می‌رسد که پرونده انتقال نیمار، ستاره برزیلی، به بارسلونا برای مدیران سابق این باشگاه دردسرساز شده است.
به نظر می‌رسد که پرونده انتقال نیمار، ستاره برزیلی، به بارسلونا برای مدیران سابق این باشگاه دردسرساز شده است.
با اعلام سایت رسمی باشگاه اومونیا، مهاجم باسابقه تیم ملی راهی این باشگاه قبرسی خواهد شد.
بر اساس گزارشها تاریخ نهایی اعلام شده از طرف منچستریونایتد به بارسلونا برای پذیرش پیشنهاد انتقال فرانکی دی‌یونگ منقضی شده و انتقال ستاره هلندی به باشگاه انگلیسی منتفی است.
مدیرکل امور مؤدیان سازمان امور مالیاتی جزئیات انتقال پرونده مالیاتی شرکت هایی که محل فعالیت آنها غیر از مرکز است را، به استان محل فعالیت تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ