باشگاه استقلال از پرداخت بدهی این باشگاه به مدافع برزیلی سابق آبی‌ها خبر داد تا این پرونده سرانجام بسته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لقمان کیاپاشا اعلام کرد سازمان بازرسی کل کشور به پرونده بدهی ۷۰۰ میلیاردی باشگاه استقلال ورود کرده است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد صد پرونده بدهی باشگاه‌های ایرانی در AFC بسته شده است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد صد پرونده بدهی باشگاه‌های ایرانی در AFC بسته شده است.
بدهی پرسپولیس از دوره محمدحسن انصاری‌فرد، جدیدترین پرونده مربوط به این باشگاه است.
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
مدیر کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال از تایید نهایی فیفا برای پرداخت بدهی ویلموتس خبر داد.
با اعلام کانال رسمی باشگاه باشگاه استقلال سرانجام پس از ماه‌ها پرونده بدهی این باشگاه به سرمربی ایتالیایی بسته شد.
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.
شرکت متعلق به میکل آرتتا و لوئیس سوارز با پرونده مالی بدهی قابل توجهی به شورای شهر لیورپول مواجه شده است.
از زمانی که آندره استراماچونی مربی ایتالیایی در استقلال مشغول به کار شد تا امروز مدیریت این باشگاه هفت بار تغییر کرد اما هیچکدام نتوانستند بدهی او را در سه سال و نیم گذشته پرداخت کنند.
هوشنگ نصیرزاده از طی مراحل نهایی پرونده لایسنس حرفه‌ای این باشگاه خبر داد.
کاملا واضح است، باشگاه استقلال موفق به پرداخت بدهی استراماچونی نشده است! چرا که اگر این کار را کرده بود، حتما در کانال رسمی اش اطلاع رسانی می کرد.
مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد که پول مورد نیاز برای بدهی به استراماچونی تامین و این پرونده عظیم حل و فصل شود.
معاون حقوقی استقلال گفت: تلاش می کنیم تا قبل از پایان مهلت تعیین شده، بدهی استراماچونی را پرداخت کنیم.
مدیرکل امور انرژی صنعت برق گفت: رقمی حدود ۴۰ میلیارد تومان از مجموع ۵۸ میلیارد تومان بدهی قابل پرداخت، از پرونده خسارت برق پرداخت شده است.
مشهد ـ رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع ابربدهکاران مالیاتی که هر کدام بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال بدهی مالیاتی دارند، ورود کرده است.
پرونده بدهی مالیاتی سنگینی که به خاطر برخی معاملات ۱۰ سال پیش برای فدراسیون شطرنج تشکیل شده، پای گروه بازرسان وزارت ورزش را به این فدراسیون باز کرده است.
مدیرعامل باشگاه شهر خودرو می‌گوید مدیران باشگاه امید وحدت خراسان باید هر چه زودتر نسبت به پرداخت بدهی بازیکنان و مربی خارجی تیم اقدام کنند.
هر افسر امنیتی که پرونده ترامپ را بررسی می‌کرد بلافاصله پرچم‌های قرمز (نشانه رد شدن و صلاحیت نداشتن؛ م.) را می‌دید. این موارد سابقه بدهی مالی و ورشکستگی تجاری، ارتباط با یک قدرت متخاصم مانند روسیه و وابستگی به قدرتی خارجی برای دستیابی به اهداف تجاری را شامل می‌شدند.
در همان روزهایى که تحویل سند قطعى ساختمان فدراسیون به نام شستا بابت بدهی ارزی ویلموتس نهایى مى شد، واحدهاى مجلل ۳۰۰ و ۳۸۰متری متهم پرونده ویلموتس در برج لاکچرى نیاوران به مرحله تکمیل رسید. آیا باز هم باید غرامت قرارداد مرد بلژیکی را مردم بدهند؟
در همان روزهايى كه تحويل سند قطعى ساختمان فدراسيون به نام شستا بابت بدهی ارزی ویلموتس نهايى مى شد واحدهاى مجلل ۳۰۰ و ۳۸۰متری متهم پرونده ويلموتس در برج لاكچرى نياوران به مرحله تكميل رسيد. آیا بازهم غرامت قرارداد مرد بلژیکی را باید مردم بدهند؟
یکی از بدهی‌های فدراسیون فوتبال کشورمان بدهی مالیاتی کارلوس کی‌روش بود که در نهایت این مبلغ با گذشت سه سال پرداخت شد.
با هدف ایجاد ثبات و آرامش در بازار روغن‌موتور و همچنین کمک به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور، عرضه مستقیم روغن‌موتورهای پرمصرف دیزلی در شهرهای مختلف کشور در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ