دادستان‌های آلمان در فرانکفورت امروز اعلام کردند که تحقیقات درباره پیتر فیشر، رئیس آینتراخت، در ارتباط با نگهداری مواد مخدر به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازرسان جمهوری‌خواه احتمال می‌دهند که پرونده اتهامات جنایی پسر رئیس‌جمهور این کشور همچنان باز باقی بماند.
کارشناسان آتش‌نشانی انتشار گاز سمی را به دلیل نقص آبگرمکن اعلام کرده بودند ولی خانواده پریسا می‌گفتند چطور ممکن است در این خانه فقط پریسا دچار گازگرفتگی شده باشد و به کام مرگ فرو برود؟
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که پرونده جنایی علیه یوگنی پریگوژین، بنیانگذار گروه نظامی خصوصی واگنر خاتمه یافته و او تحت تضمین‌های ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، به بلاروس می‌رود.
وکلای رئیس‌جمهور سابق آمریکا از درز اطلاعات مربوط به پرونده جنایی وی منع شدند.
کریستیانو جونتولی، به باشگاه ناپولی اعلام کرده تا یک هفته آینده می خواهد پرونده جدایی خود را ببندد.
بنا به اعلام کمیته تحقیقات روسیه، این کشور به تهدید رئیس‌جمهورخود از سوی دولت مولداوی پاسخ جدی می‌دهد.
رئیس جمهور گفت: اراده دولت ونظام قضائی عراق درپیگیری پرونده جنایت هولناک آمریکایی‌ها در ترور شهیدان سلیمانی و المهندس و سپردن آمران، مباشران و عاملان این جنایت به دست عدالت برای ما روشن است.
رئیس عراقی کمیته مشترک تحقیقات قضائی عراق با بیان اینکه "ما به‌عنوان مسلمان باید اهمیت فوق‌العاده‌ای به محکومیت این حادثه و جنایت دهیم"، خاطرنشان کرد: حتی سازمان‌های بین‌المللی و اشخاص غیرمسلمان نیز این جنایت را به‌دلیل نقض حقوق بشر و حاکمیت کشور عراق محکوم کرده‌اند.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: برای بیش از ۹۰ نفر از مقامات و مسببین و مباشرین این جنایت کیفر خواست آماده شده است که مراحل خود را طی می‌کند.
معاون رییس قوه قضاییه با بیان اینکه ۲ پرونده کیفری در نظام قضایی عراق و نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران برای رسیدگی به این جنایت مفتوح است، افزود: در نظام قضایی ایران پرونده در دادسرای امور بین‌الملل تهران در حال انجام تحقیقات است.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه، با تاکید بر اینکه این پرونده، پرونده مهمی است و متهمان زیادی دارد که در حوزه اجرای این ترور دخیل بوده‌اند، تصریح کرد: نام آن‌ها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه گفت: اسامی آن‌ها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند و اسامی تعداد زیادی از آن‌ها در اختیار مقامات قضایی ایران قرار گرفته است. این افراد اتباع حدود سه الی چهار کشور هستند.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه این پرونده، پرونده مهمی است و متهمان زیادی دارد که در حوزه اجرای این ترور دخیل بوده‌اند، تصریح کرد: اسامی آنها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه این پرونده، پرونده مهمی است و متهمان زیادی دارد که در حوزه اجرای این ترور دخیل بوده‌اند، تصریح کرد: اسامی آنها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند
اردیبهشت ۱۴۰۰ زنی ۲۹ساله در یک اختلاف خانوادگی، خواهر ۳۶ ساله خود را در آشتیان به قتل رساند. ماجرا از این قرار بود که خواهر کوچک‌تر در خانه با خواهر بزرگ‌تر درگیر شده و او را یک ضربه چاقو از پا در می‌آورد. خواهر که به شدت مصدوم شده به بیمارستان برده می‌شود، اما از شدت خونریزی در بیمارستان جان می‌دهد. اگرچه خواهر کوچک‌تر می‌گوید در یک لحظه دچار جنون شده و ضربه چاقو را زده است و بازداشت می‌شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه شهادت شهید عجمیان در کرج، عاملین جنایت در صحنه جرم دستگیر نشدند بلکه با گذشت چند روز و در نتیجه اقدامات اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند؛ علی‌ایحال به محض دستگیری آن‌ها روند رسیدگی قضایی به پرونده آغاز شد و دیروز حکم آن‌ها در دادگاه بدوی صادر شد.
رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق با بیان اینکه این فراکسیون در پی افشای حقایق پرونده جنایت ترور فرماندهان پیروزی است، تأکید کرد که سکوت در مقابل این جنایت جایز نیست.
رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق با بیان اینکه این فراکسیون در پی افشای حقایق پرونده جنایت ترور فرماندهان پیروزی است، تأکید کرد که سکوت در مقابل این جنایت جایز نیست.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شده و بازپرس جنایی در حال بررسی موضوع و انجام تحقیقات مقدماتی است.
رسیدگی به این پرونده از اواخر اسفند سال ۱۳۹۰ با گزارش قتل مرد میانسالی که رئیس اتحادیه تجار ایرانی گرجستان بود، آغاز شد. پلیس پس از بررسی اولیه پی برد که مقتول مرد ۵۵ ساله‌ای به نام وحید است و توسط یک جوان ایرانی به نام شهرام با ضربات متعدد جسم برنده به قتل رسیده و متهم پس از جنایت از دفتر کار او سرقت هم کرده است.
سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره پرونده نیکا شاکرمی احتمال ارتباط فوت وی با اعتراضات اخیر را رد کرد.
نخستین حادثه ساعت سه بعدازظهر شنبه گذشته از سوی مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که دو کارگر ۱۷ و ۲۴ ساله که در کارگاه تولیدی کار می‌کردند بر سر موضوعی با هم درگیر شدند و در این درگیری کارگر ۲۴ ساله دستش را به دور گردن مقتول حلقه کرد و باعث شکستن گردن و قتل پسر نوجوان شد.
رئیسی بر پیگیری پرونده شهادت شهید اجاقی از سوی مراجع مسئول تاکید کرد و به خانواده این شهید اطمینان داد، دولت با جدیت در کنار دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه، در راستای مجازات عاملان این جنایت تلاش خواهد کرد.
رئیسی در مصاحبه با «سی‌بی‌اس» آمریکا: باید به محققان اجازه داده شود تا به طور آزادانه مسئله هولوکاست را بررسی کنند. برای حل مسئله فلسطین، باید به آرای آحاد مردم در این جامعه مراجعه شود تا بتوان نظامی مبتنی بر نظر مردم تشکیل داد. اقدام دولت آمریکا و شخص ترامپ در ترور حاج قاسم سلیمانی، یک جنایت بود. مسئله ترور حاج قاسم سلیمانی را تا اجرای عدالت باید پیگیری کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ