با شکست دو نماینده ایران در روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، پرونده تیم اعزامی کشورمان در این دوره از مسابقات با سه مدال برنز بسته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره بوشهری تیم ملی فوتبال ایران به میلان نخواهد رفت.
پرونده دهمین دوره رقابتهای تکواندو بین المللی ترکیه در بخش مردان با قهرمانی تیم ملی کشورمان در آنکارا بسته شد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با کسب نخستین مدال جهانی نشان داد که بعد از گذر از دوره محرومیت و تبعاتش در مسیر درستی قرار گرفت که با پوست اندازی و معرفی نسلی نو همراه بوده است.
پرونده تیم ملی تکواندو ایران در نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۳ با کسب ۳ مدال نقره و دو برنز بسته شد.
پرونده تیم ملی تکواندو ایران در نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال 2023 با کسب 3 مدال نقره و دو برنز بسته شد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که قهرمانی‌اش از مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرده بود، توسط ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد تا پرونده ملی پوشان با طلا بسته شود.
با کسب مدال نقره وزن سوم المپیکی توسط تکواندوکار قزوینی تیم ملی، پرونده نمایندگان کشورمان با یک طلا، دو نقره و یک برنز در رقابتهای گرنداسلم چین بسته شد.
با کسب مدال نقره وزن سوم المپیکی توسط تکواندوکار قزوینی تیم ملی، پرونده نمایندگان کشورمان با یک طلا، دو نقره و یک برنز در رقابتهای گرنداسلم چین بسته شد.
پرونده بازگشت ستاره سابق فوتبال ایران به نیمکت تیم ملی با سفر روز دوشنبه به آلمان بسته می‌شود.
تحقیقات فیفا در مورد بی‌انضباطی‌های بازیکنان تیم ملی آرژانتین پس از فتح جام جهانی 2022 شروع شده و برای این تیم پرونده‌ای تشکیل داده است.
یک رسانه یونانی دلیل بی نتیجه ماندن پرونده انتقال علیرضا جهانبخش به تیم پاناتینایکوس یونان را اعلام کرد.
اعضای تیم ملی فوتبال ایران تا ساعاتی دیگر به ایران بازمی‌گردند تا اینگونه پرونده تیم ملی و حضور در قطر خیلی زود بسته شود.
دادستان تهران گفت: در پی دستور رئیس قوه قضائیه ۴۶ زندانی که شرایط ارفاق قانونی را داشتند آزاد شدند. در بین افراد آزاد شده شماری از اغتشاشاگران وقایع اخیر هم حضور دارند.
شکست ۲-۰ برابر اکوادور بازیکنان تیم ملی قطر را ناامید نکرده و آنها به دو بازی آینده خوش‌بین هستند.
از نظر مدیرعامل باشگاه فولاد، پرونده حضور نکونام در تیم ملی مختومه است.
تیم ملی وزنه برداری مردان ایران با كسب ٤ طلا، ٥ نقره و ٧ برنز به عنوان سومى آسيا دست يافت.
روند تغییر سرمربی تیم ملی ایران احتمالا از اردوی قطر آغاز شد. زمانی‌که وزیر ورزش جلسه‌ای را با چند تن از بازیکنان تیم ترتیب داد.
پرونده تیم ملی پاراتکواندو ایران در هفتمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا با قهرمانی تیم ملی در مجموع مردان و زنان بسته شد
پرونده سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه ممکن است از سوی دادگستری آلمان پیگیری بشود.
پرونده تیم ملی تکواندو ایران در پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز بسته شد.
پرونده سیزدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در حالی با نایب قهرمانی تیم های ملی کشورمان بسته شد که پسران با تیمی نصف و نیمه موفق به انجام این کار بزرگ شدند.
پرونده سیزدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در حالی با نایب قهرمانی تیم های ملی کشورمان بسته شد که پسران با تیمی نصف و نیمه موفق به انجام این کار بزرگ شدند.
گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از محصولات و همچنین خدمات خود را در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران به نمایش می‌گذارد.
بهادری جهرمی گفت: ما با هرگونه دسته‌بندی کردن و طبقه‌بندی کردن مردم برای ارائه خدمات مخالف هستیم و حتما باید در چارچوب قانون همه مردم از خدمات عمومی و شهروندی و از حقوق اساسی خود بهره‌مند شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ