شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: با واریز مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان دیگر باقی‌مانده از مطالبات گندمکاران سراسر کشور میزان پرداختی به کشاورزان گندمکار به ۸۳ هزار میلیارد تومان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: علاوه بر کره جنوبی، مطالباتی هم از بحرین داریم که امیدواریم مجلس هر چه زودتر اجازه ارجاع پرونده مطالبات ایران از کره و بحرین به داوری را تصویب کند.
رافائل سیلوا به دلیل عدم دریافت مطالباتش، قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد.
باشگاه استقلال با دریافت فیش واریز مطالبات پادوانی، به پرونده های خارجی خود پایان داد.
بالاخره و پس از چند سال کشمکش و اتفاقات گوناگون، استقلال توانست پرونده استراماچونی را ببندد و مطالبات وی را پرداخت کند.
مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال با اشاره به روند مربوط به پرداخت مطالبات شستا و پرونده مارک ویلموتس، گفت: مطمئنا حکم بدوی نقض خواهد شد.
در حالی که استقلالی‌ها برای دومین سال متوالی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم پرداخت مطالبات کنار رفتند و در این میان نقش بازیکنان و مربیان خارجی پر رنگ بود، باز هم دو پرونده دیگر مرتبط با بازیکنان خارجی روی میز مدیران آبی‌ها قرار گرفته است.
کوین یامگا برای دریافت مطالبات خود به باشگاه استقلال نوتیس داده است اما به دنبال فسخ قرارداد خود با این باشگاه نیست.
باشگاه استقلال با ارائه دفاعیات پاسخ داد که دیاباته تنها یک ماه از مطالباتش را طلب دارد. فدراسیون جهانی فوتبال نیز پس از بررسی پرونده شکایت دیاباته اعلام کرد این بازیکن تنها یک ماه حقوق معوقه دارد.
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات این باشگاه لطمه زیادی خواهد خورد.
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات این باشگاه لطمه زیادی خواهد خورد.
اصفهان- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از پرداخت مطالبات معلمان خرید خدمات سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ از امروز خبر داد.‌
پرسپولیس یک هفته برای پرداخت مطالبات علی علیپور فرصت دارد و بعد از آن با ارجاع حکم به کنفدراسیون فوتبال آسیا، این پرونده به مانع دریافت مجوز حرفه‌ای قرمزها تبدیل می‌شود.
پرسپولیس یک هفته برای پرداخت مطالبات علی علیپور فرصت دارد و بعد از آن با ارجاع حکم به کنفدراسیون فوتبال آسیا، این پرونده به مانع دریافت مجوز حرفه‌ای قرمزها تبدیل می‌شود.
یک باستان شناس در یادداشتی نوشت: برخی می‌خواهند پرونده منطقه‌ای بکر از نظر باستان‌شناسی که می‌توانست پاسخ‌گوی پاره‌ای از ابهام‌های تاریخی و فرهنگی این سرزمین باشد را با وضعی نامطلوب ببندند.
معاون ورزشی پرسپولیس موضوع جالبی را در خصوص بحث پرونده مطالبات آنتونی استوکس و مقایسه آن با یورگن لوکادیا مطرح کرد.
مهاجم هلندی پرسپولیس بعد از دریافت مطالبات طی سه مقطع، از این تیم جدا شد تا پرونده عجیبی را احتمالا در آینده شاهد باشیم.
دادستان تهران گفت: پرداخت ما به تفاوت قیمت طلب کشاورزان کلزاکار استان خوزستان به مبلغ ۱۸۴ میلیارد تومان با تعهد شرکت مورد نظر در دستور کار بانک ملی ایران قرار گرفت.
باشگاه استقلال نسبت به پرداخت مطالبات بازیکن امید سابق خود محکوم شد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن کشورهای متجاوز به این کشور را به قبول مطالبات برحق و عادلانه که می تواند تاثیر مثبت زیادی در کمک به تحقق صلح و پایان جنگ و حل پرونده های متعدد منجر گردد، فرا خواند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت ناامنی‌های اخیر و هتک حرمت به مقدسات، بر اهتمام مجلس برای پیگیری پرونده مرحوم «مهسا امینی» تاکید کردند.
احسان اصولی سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پرونده اسکوچیچ و تیم ملی به طور کامل بسته شد و هیچ مشکلی از ناحیه قرارداد سرمربیگری او با تیم ملی ایران وجود نخواهد داشت.
مطالبات این نفرات به طور کامل تا پایان شهریورماه به آنها پرداخت شده است و باقیمانده مطالبات این سه نفر که تا پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است در اردوی اتریش به صورت نقدی از سوی نماینده فدراسیون به آنها پرداخت خواهد شد.
غربی‌ها درصدد تفکیک پرونده پادمانی علیه ایران با موضوع توافق احتمالی هستند تا از این طریق بتوانند همواره منافع ایران از توافق را گروگان مطالبات زورگویانه خود نگه دارند.
طبق پیگیری‌های انجام شده، مدیران باشگاه استقلال مد نظر دارند که روی این پرونده درخواست تجدید نظر بدهند تا پرونده میلیچ به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ