یک مقام بلندپایه صهیونیست مدعی شد که آمریکایی‌ها آخرین تحولات گفتگو با ایران را در زمینه هسته‌ای به اطلاع تل‌آویو رسانده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص از برنامه معترضان برای گسترش دامنه اعتراضات خود در اراضی اشغالی علیه لایحه اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی خبر داد.
هاآرتص در گزارشی از دو برابر شدن آمار کشته‌شدگان اسرائیلی در عملیات‌های فلسطینیان طی سال جاری خبر داد و این مساله را ناشی از سیاست‎های افراط‌گرایانه وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو دانست.
هاآرتص در گزارشی از دو برابر شدن آمار کشته‌شدگان اسرائیلی در عملیات‌های فلسطینیان طی سال جاری خبر داد و این مساله را ناشی از سیاست‎های افراط‌گرایانه وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو دانست.
در ادامه حملات سایبری گسترده به بخش‌های مختلف رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری زبان از هک شدن سایت روزنامه اسرائیلی هاآرتص خبر دادند.
به نوشته روزنامه «هاآرتص» صنایع هوافضای (رژیم) اسرائیل قراراست در قراردادی به ارزش ۱۲۰ میلیون دلار دو ماهواره برای جمهوری آذربایجان فراهم کند.
تل‌آویو و باکو روابطی عمل‌گرایانه و محتاطانه ایجاد کرده‌اند و در چارچوب این رابطه، جمهوری‌آذربایجان به بازاری چندمیلیارد دلاری برای صنایع دفاعی اسرائیل تبدیل شده است. روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش داده که از سال ۲۰۰۵ و به‌رغم تحریم‌های تسلیحاتی، تقریبا ۷۰ درصد زرادخانه تسلیحاتی آذربایجان توسط اسرائیل تامین شده است.
منابع عبری درباره تقویت روابط ایران و روسیه هشدار داده و آن را عاملی خطرناک برای امنیت رژیم صهیونیستی به ویژه از جبهه مرزی با سوریه، توصیف کرده‌اند.
روزنامه عبری هاآرتص اذعان کرد که کابینه بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی را به سمت هرج و مرجی سوق داده که طی سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.
روزنامه عبری زبان هاآرتص با اذعان به اوضاع وخیم رژیم‌صهیونیستی تاکید کرد که نظامی که ممکن است در آینده نزدیک در منطقه تغییر کند نظام اسرائیل است نه ایران.
روزنامه عبری زبان هاآرتص با اذعان به اوضاع وخیم رژیم‌صهیونیستی تاکید کرد که نظامی که ممکن است در آینده نزدیک در منطقه تغییر کند نظام اسرائیل است نه ایران.
پس از حضور بی سابقه ۲۵۰ هزار نمازگزار فلسطینی در دومین جمعه ماه رمضان در مسجدالاقصی، روزنامه هاآرتص جمعه سوم ماه رمضان را آزمونی مهم و حقیقی برای دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی دانست.
روزنامه هاآرتص چند روز پیش در گزارشی مدعی شده بود که اسراییل طی دو دهه گذشته، ائتلافی راهبردی با جمهوری آذربایجان شکل داده است و به گفته منابع مطلع، در ازای دریافت نفت و ایجاد جای پایی در نزدیکی ایران، تسلیحاتی به ارزش میلیارد‌ها دلار به این کشور می‌فروشد.
"امانوئل کارر" نویسنده فرانسوی در گفتگو با روزنامه "هاارتص" توضیح می‌دهد که چرا نتوانست به ژولیت بینوش نه بگوید و زمانی که جنگ اوکراین آغاز شد در مسکو بود.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت: ظهور مبارزان قسامی (شاخه نظامی جنبش حماس) در اریحا مقامات اسرائیلی و تشکیلات خودگردان را غافلگیر کرده است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای ادعای روزنامه صهیونیستی هاآرتص در زمینه محدودیت برای تحرکات حماس در ترکیه را تکذیب کرد.
یک منبع مطلع به هاآرتص اطلاع داد که رژیم صهیونیستی طی هفته‌های گذشته کمک‌های اطلاعاتی خود به اوکراین درخصوص ایران را افزایش داده است.
خبرنگار اعزامی روزنامه هاآرتص در گزارشی به بررسی موضوع حمایت شدید هواداران فوتبال از فلسطین، در جریان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرده است.
روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت که ۳۰ خانواده فلسطینی ساکن شرق بین المقدس اشغالی در معرض اخراج و آواره شدن از خانه هایشان قرار دارند.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی تاکید کرد که عملیات‌ های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری، صرف نظر از نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی یا تغییر کابینه ها روز به روز در حال افزایش است.
روزنامه هارتص در گزارشی با تشریح ۸ سناریوی مختلف، نتایج احتمالی انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی را بررسی کرده است.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز در گزارشی به بازتاب جزئیاتی از نشست کابینه رژیم صهیونیستی برای تصویب توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، پرداخت.
هاآرتص ضمن اعلام موافقت یائیر لاپید و بنی گانتز با پیشنهاد آمریکا درباره ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، از تایید احتمالی آن در کابینه رژیم صهیونیستی در روز پنج شنبه هفته جاری خبر داد.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی فاش کرد که وزارت جنگ تل آویو اسناد مربوط به قتل غیرنظامیان فلسطینی و تخریب شهرها و روستاهای فلسطین را که جنایت جنگی به حساب می آید، مخفی کرده است.
پیشتر روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشته بود که امکان حصول توافق در پرونده ترسیم مرز‌های دریایی میان لبنان و فلسطین اشغالی تا ماه آینده میلادی (سپتامبر) وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ