تصویری از یک نوازنده با ماسک ترسناک در متروی تهران بین کاربران فضای مجازی فراگیر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید بکام در تمرینهای اینترمیامی پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد تا چند روز بعد از گل تماشایی لیونل مسی برای این تیم نشان بدهد او هم همچنان مهارتش در این ضربه‌ها را حفظ کرده است.
عکسی از تابلوی یک کبابی در توییتر منتشر شده که نحوه نوشتن و تبلیغ او، توجه برانگیز شده.
مرتضی رضایی در توئیتر نوشت: اردبیل واقعا عجیبه؛ دختر‌های خوزستانی‌مون که رفتن برای مسابقات کشوری، وسط تابستون این شکلی سردشونه. البته عکس برای دو روز پیش هست./منبع:برترین‌ها
لاکهید مارتین نیز اخیرا عکس جدیدی را در توییتر منتشر کرده است و توضیح داده است که این هواپیما برای آزمایش‌های بیشتر زمینی، از جمله تست ارتعاش، به یک ایستگاه پروازی در خط پرواز در Palmdale منتقل شده است. قبلاً انتظار می‌رفت X-۵۹ قبل از پایان سال ۲۰۲۲ پرواز کند.
فرشید باقری در دیدار دوستانه تیمش یک گل زیبا به ثمر رساند تا بار دیگر توانایی های فنی اش را نشان بدهد.
در ادامه می‌توانید تصویری زیرخاکی و جالب از یک زوج مسن در تونل وحشت پارک ارم مربوط به سال ۱۳۵۸ را ببینید.
تصویری جالب و کمتر دیده شده از یک بستنی فروش در ایستگاه ۵ توچال در تابستان سال ۱۳۵۷ را مشاهده می‌کنید. عکس را میشل ستبون فرانسوی به ثبت رسانده است.
یک تصویر از کارت عروسی در اوایل انقلاب در فضای مجازی پر بازدید شده است.
عکسی از سفر زاکانی به بروکسل در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است
عکسی از سفر زاکانی به بروکسل در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است
این عکس از یک کبابی در بازار تهران در سال ۱۳۵۷ را در ادامه مشاهده می‌کنید که توسط میشل ستبون عکاس مشهور فرانسوی به ثبت رسیده است.
هیچ‌کدام از سه دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی پیراهن شماره یک برتن نکردند تا مشخص شود انتخاب قلعه‌نویی برای پست دروازه علیرضا بیرانوند است.
اولین برد تیم ملی در جام جهانی فرانسه مقابل آمریکا به دست آمده است.
یک خانم طبیعت‌گرد باذوق، وقتی در ساحل مانلی سیدنی پیاده‌روی می‌کرد، صحنه‌ای بی‌نظیر دید که تا آن لحظه در عمرش ندیده بود؛ حداقل ۱۲ دولفین همزمان و در یک ردیف، روی موجی سوار شدند.
عکس زیر یک نمای تامل‌برانگیز و جالب از یک دستفروش می‌باشد که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده.
به گزارش یک ایستگاه خبری محلی، کالسئا جانسون و انکیا جکسون، دو دانش‌آموز دبیرستانی از دبیرستان سنت‌مری، مدرک جدیدی را به کنفرانس سالانه جنوب‌شرقی انجمن ریاضی آمریکا ارسال کردند که در آن به این نکته اشاره شده که چطور می‌توان از قانون سینوس‌ها برای اثبات قضیه فیثاغورث که ۲۶۰۰ ساله است بهره برد. جانسون و جکسون با بهره‌گیری از قانون سینوس‌ها و اجتناب ازهویت قضیه فیثاغورث (sin²α + cos²α = ۱)، این قضیه را بدون استفاده از استدلال دایره‌ای، اثبات کردند.
تصویری بسیار قدیمی و جالب از فرهاد مجیدی وجود دارد.
در پاییز سال ۱۳۴۰، روستای خوش آب و هوا خوردین، توسط گروهی از مهندسان آمریکایی، تبدیل به شهرکی شد که به دلیل شباهت شهرسازی‌اش با مدل‌های آمریکایی، شهرک غرب نام گرفت.
معمولا عکس‌های خیلی قدیمی از سر پل تجریش، به صورت سیاه و سفید هستند و کیفیت پایینی دارند. اما در اینجا برای اولین بار تصویری رنگی و با کیفیت از این منطقه را می‌بینید که اتفاقا بسیار هم قدیمی است.
ضربات ایستگاهی و شوت از پشت محوطه: یحیی این یک ماه دشوار را اینگونه بدون مهاجم و با موفقیت سپری کرد.
تصاویری که از آغاز فعالیت این ایستگاه رادیویی منتشر شده است، نشان می‌دهد جز نیرو‌های طالبان، فرد دیگری در استودیو حضور ندارد.
به مناسبت فاصله کم با جام‌جهانی نشریه سان ۱۱ بازیکنی که احتمالا آخرین جام جهانی دوران حرفه‌ای خود را در قطر خواهند گذراند، در یک تیم گرد هم آورده است:
روز گذشته عکسی از مأمور یگان ویژه در فضای مجازی منتشر شد که مورد توجه و تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
دوشان ولاهوویچ، ستاره صربستانی یوونتوس، برای دومین هفته متوالی از روی موقعیت ایستگاهی موفق به گلزنی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ