تصویری بسیار قدیمی و جالب از فرهاد مجیدی وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا گلزار در زمان کودکی در یکی از دیدار‌های تیم پاس کنار فیروز کریمی حضور داشته است.
(تصویر) عکسی زیرخاکی از عابدزاده کنار افشین پیروانی
احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان قدیمی و محبوب فوتبال کشور تصویری خاص از آخرین دیدارش با مرحوم مهرداد میناوند در صفحه مجازی اش منتشر کرده است.
برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال ایران هم یکی از رسومی است که مدت‌ها از آخرین دوره برگزاری آن گذشته است.
سیدجلال حسینی، مربی سرخپوشان در تمرین تیمش کنار سایر نفرات پا به توپ شد.
برای مشاهده عکس کودکی عادل فردوسی پور با ما در ادامه همراه باشید.
بسیاری از کاربران اینترنت در تلاش برای یافتن دختر سرکش پنهان شده در این عکس، نا امید شدند، اما شما امید خود را از دست ندهید. سعی کنید چشمان خود را در سمت چپ تصویر متمرکز کنید، ممکن است چیزی مشکوک را تشخیص دهید.
هوش مصنوعی در جدیدترین نمایش خود ماسک، ترامپ، دارث ویدر و دی کاپریو را در داگرئوتایپ‌های قدیمی (نخستین روش موفق در ثبت عکس‌های دائمی و استفادهٔ تجاری از عکاسی است.) به تصویر کشیده است. آیا این چهره‌های برجسته مسافران مخفی زمان هستند؟
تصاویر زیادی از بهشت زهرا تهران از اولین سال‌های تاسیس اش در دسترس نیست. آن‌هایی هم که در اوایل انقلاب وجود دارد، توسط مشیل ستبون، عکاس مشهور فرانسوی به ثبت رسیده است.
در ادامه تصویری قدیمی و دیده نشده از عبدالحسین تیمورتاش، وزیر دربار پهلوی اول در بندر انزلی در سال ۱۳۰۹ را مشاهده می کنید.
در 6 تصویر دیده نشده امروز می توانید وضعیت اهواز در دهه چهل یعنی 60 سال قبل را نگاه کنید.
تصویری قدیمی و نادر از حرم امام رضا (ع) مربوط به سال ۱۳۱۳ منتشر شده است.
در آستانه جدال استقلال و پرسپولیس دو بازیکن قدیمی و موثر این تیم با یکدیگر عکسی به یادگار گرفتند.
در ادامه چند تصویر از بلوار کشاورز در دهه ۴۰ و یک عکس در دهه ۵۰ را مشاهده خواهید کرد که تغییرات این بلوار در طول زمان را به نمایش می‌گذارد.
شاید بیش از نیمی از گل‌های علی دایی درآغاز سلسله گلزنی هاش برای ایران با یک شادی گل منحصر به فرد همراه بود
تصویری نوستالژی و قدیمی از اندی در کنار علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا را ببینید.
موزه مردم شناسی اِوَز فارس سندی از وجود صدور گواهینامه دوچرخه در سال ۱۳۲۶ برای شخصی با هویت مرحوم احمد فریدی که آن زمان ۱۴ ساله بود، رونمایی کرد.
محمدعلی ابطحی در کانال تلگرام خود تصویری قدیمی از ابراهیم رئیسی منتشر کرد و نوشت: «در ایام ریاست جمهوری آقای‌خاتمی هرچندی یکبار آخوندهای حکومتی دوطرف جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب دور هم جمع می‌شدیم.»
تصویری از تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان دربند، خرداد ۱۳۱۲ خورشیدی را می‌بینید. عکس از منظر جاده قدیم شمیران است و داروخانه دکتر پاپاریان (داروساز و مخترع ایرانی ارمنی‌تبار) در تصویر دیده می‌شود که بعد‌ها به جای آن ساختمان سلماس توسط محمدعلی شناور (بازرگانی که برق را به شمیران آورد) ساخته شد.
سعید آگین سانیا یک نام خاص در فوتبال ایران در دهه ۱۳۶۰ است. اولین بازیکن خارجی بعد از انقلاب هم‌بازی یحیی بود.
معمولا عکس‌های خیلی قدیمی از سر پل تجریش، به صورت سیاه و سفید هستند و کیفیت پایینی دارند. اما در اینجا برای اولین بار تصویری رنگی و با کیفیت از این منطقه را می‌بینید که اتفاقا بسیار هم قدیمی است.
تصویر جالبی از هادی چوپان قهرمان ایرانی مسترالمپیا منتشر شده است.
ا برند کاسیو در جدیدترین توئیت خودش با انتشار تصویری از کودکی شکیرا درحالی که ساعت کاسیو دستش بوده نوشت: «شکیرا به‌ یاد بیار، قبل از اینکه یه رولکسی غمگین باشی یه کاسیویی شاد بودی»
این روز‌ها دیگر کسی از صندوق‌های پست زرد رنگ برای ارسال نامه استفاده نمی‌کند، این عکس تصویری جالب از صندوق‌های پست در تهران قدیم است./ منبع: خبرآنلاین

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ