عکسی از سفر زاکانی به بروکسل در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار تهران در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان تاکید کرد تیم ملی نوجوانان به بهترین شکل پیش رفته و مدال اخلاق را هم در کنار افتخار ورزشی، بر گردن دارد.
رییس سازمان بهزیستی کشور درباره خبر انتصاب احتمالی زاکانی به عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی گفت: تا خبر رسمی و متقنی را در دایره مصوبات هیات دولت نداشته باشیم قابلیت اتکا و استناد را نخواهد داشت. ما استقبال می‌کنیم از اینکه دستگاه‌های همکار در کنار سازمان نسبت به وظایف قانونی مسیر را طی کنند.
چمران گفت: خوشبختانه آقای شربیانی در صحن شورا حاضر شدند و شایعاتی که در خصوص ایشان در فضای مجازی منتشر شده بود نشان داد که دروغ است. متاسفانه زمانی که جمعی در حال کار کردن هستند هجمه‌ها به سمت آن‌ها روانه می‌شود؛ لذا امیدوارم که در کار خودشان موفق باشند.
عکسی از سفر زاکانی به بروکسل در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است
روز‌های سخت زاکانی در شهرداری شروع شده است و اختلافاتی که با آبستراکسیون برخی از اعضای شورای شهر تهران، عیان شده بود، حالا با اولین سوال از شهردار تهران وارد فاز جدیدی شده و ابزاری که ۹ سال از آن استفاده نشده بود، حالا به کار اعضای شورای شهر تهران آمده است.
زاکانی: در آینده نزدیک چهره شهر در حوزه زیباسازی، نظافت، نوسازی و ... تغییر خواهد کرد. در کنار این تغییرات چاره‌ای نداریم جز این که تحول کالبدی شهر را مد نظر قرار دهیم، در این تحول نیز محوریت با مساجد است. همچنین، تلاش می‌کنیم میان مدارس و خانواده‌ها یک پیوستگی با محوریت مساجد ایجاد کنیم.
زاکانی با اشاره به اینکه با صنعتی سازی و شرایطی که سریع، محکم و ارزان مسکن ساخته شود، می‌توان گره از کار مردم باز کرد، گفت: ۵۱ درصد از مردم در تهران اجاره نشین هستند و بر همین اساس، ساخت این مسکن‌ها می‌تواند به مردم کمک کند و امیدوارم این همکاری هر روز بیشتر شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: آقای زاکانی گفت که دستورات سابق ادامه پیدا کند و کارگروه هم کار خود را انجام دهد اما اگر قرار باشد اموال شرکت کنترل ترافیک واگذار شود کارگروه دیگر معنا ندارد.
نادعلی درباره قرارگاه اجتماعی اظهار کرد: در این قرارگاه دستگاه‌های مختلف پای کار آمدند و این قرارگاه گرچه فراز و فرود‌هایی داشت، اما اتفاقات خوبی در آن رخ داد و شهرداری تهران به عنوان میاندار در این قرارگاه بود. اما گاهی اوقات نیاز به همکاری بیشتر است و بودجه باید یکدست در اختیار باشد و شهردار تهران با رئیس جمهور نامه نگاری‌هایی کرده است تا مباحث تهران به صورت یک تکه در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد و بودجه این اختیارات هم از دستگاه‌ها دریافت شود.
زاکانی صبح امروز و با حضور در ستاد مدیریت بحران تهران ضمن آغاز فرمان مانور امداد هوایی گفت: ۲۱ دستگاه امروز در کنار هم با ۱۹ کارکرد مختلف در ۱۱ نقطه و ۷ منطقه مختلف شهرداری فعال هستند تا تمرین امداد هوایی را که قطعا در مخاطرات از عوامل موثر بر سرعت امداد و نجات است، صورت دهند.
شهردار تهران با بیان اینکه یک مورد نیست که از امامین انقلاب تبعیت کرده باشیم و پیروزی حاصل نشده باشد، گفت: باید تحول در حوزه تعلیم و تربیت و تکریم و بزرگداشت مردم را در دستور کار قرار دهیم.
زاکانی با بیان اینکه ما مسئول انتشار اسامی ساختمان‌ها نیستیم، بلکه اسامی ساختمان‌های ناایمن را به مراجع قضایی تحویل می‌دهیم، گفت: ما در موضوع ایمنی با کسی تعارف نداریم و از پایش ساختمان‌های بلند کار را شروع کردیم و در مقوله ایمنی جدی هستیم و از من مسئول اقدام بخواهید نه اینکه لیست را منتشر کنم.
علیرضا زاکانی گفت: وی اذعان کرد: دولت و مجلس انقلابی و دستگاه قضایی در حال تلاشند. دولت امروز به‌ویژه شخص رئیس‌جمهور تمام تلاشش معطوف به این است که این انباشتگی مشکلات گذشته را کنار بزند و راهی به سمت آینده باز کند که کار بسیار سختی است.
زاکانی: در خصوص اتفاقات اخیر پیش از آن آشوب‌ها، بحث کره جنوبی و انتقال ارز تا انتهای کار پیش رفته بود و با شروع این اتفاق گفتند پول را به شما نمی‌دهیم و انگلیس و آلمان و فرانسه پشت این ماجرا افتادند و حتی با یک دلقک عکس گرفتند اما الان پس از سه ماه دست از پا درازترند.
آقای زاکانی، شهردار تهران، پیش از این گفته بود که از سوی رئیس‌جمهور مسئولیت گرفته و حکم دارد که درباره آلودگی هوای تهران مسئول مستقیم باشد، اما بعدها هیچ خبری از این مسئولیت‌پذیری نشد، به ایشان تذکر هم داده‌ایم اما حالا گفته می‌شود که وظیفه این کار فقط بر عهده شهرداری تهران نیست و یک کار ملی است.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی: مشکل مسکن بخاطر وزیر بی کفایتی است که در دولت قبل گفت افتخار میکنم یک واحد مسکونی نساختم / دشمن فهمیده که دولت جدید می‌خواهد کار کند، بنابراین فشار را زیاد کرده است.
پیشتر هم در مقاطعی احداث خطوط تراموا در تهران در دستور کار قرار گرفته بود و هر بار بعد از مدتی کنار گذاشته شد و حتی در آخرین بار، در سال ۹۷، دلایلی هم برای خارج کردنش از دستور کار بیان گردید، اما این بار به نظر فرق می‌کند چراکه شهردار تهران در حاشیه جلسه شورا وعده احداث خط تراموا را داده تا به نظر برسد که ماحصل برنامه‌ای مدون را بیان کرده در حالی که...
زاکانی گفت: لیست اعلام کردن کار اشتباهی است و اگر لیست را ارائه کنیم از فردا کسی در شهر نمی‌ماند مهم این است که این ساختمان‌ها ایمن شوند و در گذشته به همه چیز به صورت تک‌بعدی نگاه می‌شده است و مشکل این ساختمان‌های ناایمن تنها از لحاظ آتش نشانی مورد بررسی قرار گرفته، اما همه چیز ایمنی آتش نشانی نیست.
دومین جلسه ستاد مدیریت محلات شهر تهران صبح امروز به ریاست علیرضا زاکانی و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.
ماجرای تله‌گذاری را زاکانی این‌گونه روایت می‌کند که یکی از کارکنان منطقه ۲۱ مجاب شده قراری با یکی از پرسنل مرکز بگذارد تا مشخص شود این فرد زدوبند کرده و مثلا دو سکه گرفته و از این قرار نیز فیلمی تهیه شده است. هنگامی که این موضوع را شنیدم تا صبح نخوابیدم و پنج صبح این فرد را که از نزدیک‌ترین افراد به من بود عزل کردم. برخی ممکن است نامه بنویسند که چرا این آقا تغییر کرده است، اما ما تعارف نداریم. خودش هم باور نمی‌کرد که کنار گذاشته شود، اما گفتم که این کارتان خلاف شرع است و شما حق ندارید تبانی کنید و از پرسنل یک منطقه استفاده کنید که یکی دیگر از پرسنل را سر قرار بکشانید.
ناصرامانی عضو شورای شهر تهران درخصوص همکاری با روسیه درحوزه تامین نیازهای حمل و نقلی شهر تهران به اکو ایران گفت:‌ واقعیت این است با توجه به سابقه 12 ساله کار اجرایی در شهرداری عمده قطارها و اتوبوس های تهران از طریق کشورچین تامین شده و از روسیه در این حوزه چیزی ندیده ایم اما شاید در قرار داد دراز مدتی که روسیه با کشور بسته است حوزه تکنولوژی حمل و نقل هم بوده است .
شهردار تهران گفت: در حوزه مسکن با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن و تعهد برای ساخت و ایجاد مشارکت برای سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی کار را پیگیری کرده‌ایم. امروز خانه دار شدن در تهران یک آرزوست که باید آن را به یک واقعیت در دسترس تبدیل کنیم.
شهردار تهران افزود: برای این کار مدیریت شهری در حال برعهده گرفتن مسئولیت های بزرگ است و خودش را در میدان حاضر و پاسخگو می داند. وقتی چنین نگاهی در مجموعه مدیریت شهری حاکم می شود و بنا است خود این نهاد نیز تغییر کند و به عنوان تکیه گاه مردم قرار بگیرد، نیازمند این است که از انفعال خارج و به صورت هدفمند در همه عرصه ها حاضر شود.
مناف هاشمی در دولت حسن روحانی استاندار گلستان بود اما اوایل سال 98 و در پی سیل مهیب استان گلستان با حکم اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی از کار برکنار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ