معمولا عکس‌های خیلی قدیمی از سر پل تجریش، به صورت سیاه و سفید هستند و کیفیت پایینی دارند. اما در اینجا برای اولین بار تصویری رنگی و با کیفیت از این منطقه را می‌بینید که اتفاقا بسیار هم قدیمی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گفته می‌شود نقش زنان در دربار شاه یکی این بود که مجالس روضه‌خوانی ترتیب دهند و دیگر برگزاری برخی مجالس بزم بود که شاه مسئولیتش را بر عهدۀ آنان گذاشته بود.
عکسی از چهره جدید حسین فریدون، برادر حسن روحانی که محکومیت زندان دارد با مو وریش بلند در فضای مجازی پر بادید شد. به گفته سخنگوی قوه قضائیه «حسین فریدون، اردیبشهت ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک با مرکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و بستری و در حال درمان است.»
عکسی از از طواف حجاج اهل ترکیه در شبکه‌های اجتماعی واکنش برانگیز شد. مردان ترکیه‌ای در این تصویر با حلقه زدن به دور زنان مشغول طواف خانه خدا بوده و در واقع به نوعی از آن‌ها محافظت می‌کردند. کاربران شبکه‌های اجتماعی به این تصویر واکنش‌های متفاوتی داشتند، از مثبت ارزیابی کردن این عمل تا نقد آن به شکل‌های مختلف.
تصویری از رسول جعفریان، احمد مسجد جامعی و محمد جواد آذری جهرمی در منا ساعات پایانی مناسک حج منتشر شد.
جماران عکسی دیده نشده از شهید بهشتی با پوششی متفاوت را منتشر کرد.
ایسنا تصویری عجیب و متفاوت از احد آزادیخواه نماینده ملایر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.
عکس تیمی ایران در بازی دوستانه با تیم امید متفاوت از همیشه بود؛ در ترکیب تیم ملی بازیکنان جدیدی به میدان رفتند.
تصویری متفاوت از ناصر نقویان و محمد علی ابطحی، دو روحانی مشهور را مشاهده کنید.
حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم فینال مسابقات جام تختی با نتیجه ۱۲ بر ۲ هادی وفایی پور را شکست داد و قهرمان شد.
روز گذشته (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) زلزله با بزرگای متفاوت ۱۲ بار شهر‌های مختلف ایران را لرزاند، در این میان قصر شیرین در استان کرمانشاه با ثبت ۴ زمین لرزه بیشترین تعداد زلزله را برای خودش ثبت کرد، بزرگ‌ترین زلزله روز گذشته هم با بزرگای ۴.۵ در مقیاس ریشتر به قصر شیرین رسید، زلزله‌ای که ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه این شهر را لرزاند.
شیوه بسته‌بندی محصولات، یکی از طرق موثر در میزان فروش است. در این بین عکسی از بطری کوکاکولا در سال ۱۹۳۰ منتشر شده که این بسته‌بندی شباهات زیادی با قوطی‌های رنگ و سموم دارد.
محققان ۲۰ ماده شیمیایی را در نمونه‌های هوا، شناسایی کردند که از اجزا و قطعات مورد استفاده برای ساخت ماشین برآمده بودند. میزان غلظت این مواد متفاوت بود و بستگی به دمای سطوح در داخل خودرو داشت. میزان غلظت برخی از این مواد از قبیل «فرمالدهید» تا حد ۳۵ درصد و ۶۱ درصد بیشتر از استاندارد‌ها بوده است. این محققان همچنین مقادیری از ماده «بنزن» را یافتند که تنفس آن برای رانندگان در مسافت‌های طولانی ناایمن است. آن‌ها توصیه کردند هنگام رانندگی با خودروی نو، شیشه‌های ماشین پایین باشد.
عکسی از پیامک تشکر از حفظ حجاب در فرودگاه منتشر شده است.
کاپیتان تیم ملی ایران به عنوان یکی از ستاره‌های فاینورد امشب تقابلی ویژه با شاگردان مورینیو پیش‌رو خواهد داشت.
عکسی متناقض از شهر شیراز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که پوشش متفاوت خانم‌های حاضر در تصویر در کنار استایل سنتی مردان خبرساز شده.
روزنامه نامه سازندگی با انتشار عکسی از مهسا امینی: نوشت: سال برای زندگی
آرش رضاوند روزهای کاملا متفاوتی را سپری می کند و ستاره این روزهای استقلال در میانه میدان است.
عکسی متفاوت از تظاهرات روزهای انقلاب ۵۷ که در ساعات گذشته در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.
در زیر تصویری متفاوت از روزی که پله دروازه‌بان شده بود را می‌بینید. پله گفته بود اگر مهاجم نمی‌شد قطعا پست دروازه‌بانی را انتخاب می‌کرد و در آن تبحر داشت!
در زیر تصویری متفاوت از روزی که پله دروازه‌بان شده بود را می‌بینید. پله گفته بود اگر مهاجم نمی‌شد قطعا پست دروازه‌بانی را انتخاب می‌کرد و در آن تبحر داشت!
در میان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه تیم آلمان، بلژیک و عربستان سعودی کمپ‌های متفاوتی را برای مدت زمان اقامت‌شان در قطر انتخاب کرده‌اند.
در میان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه تیم آلمان، بلژیک و عربستان سعودی کمپ‌های متفاوتی را برای مدت زمان اقامت‌شان در قطر انتخاب کرده‌اند.
عکسی متفاوت از علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور مقام معظم رهبری در راهپیمایی اربعین منتشر شده است.
رئیس مجلس با انتشار عکسی از خود و نوه‌اش در صفحه اینستاگرامش نوشت: به سن تکلیف رسیدن یکی از نوه‌های گلم را بهانه‌ای می‌کنم برای تبریک گفتن به تمام دختران و فرشته‌های دوست‌داشتنی ایران که این روز‌ها به سن تکلیف می‌رسند و از خداوند متعال شادی، سربلندی، موفقیت و پیشرفت را برای تمامی دختران دلبند ایران طلب می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ