یک گروه هکری روسی اعلام کرد که به علت ارسال سامانه‌های موشکی هیمارس به اوکراین، شرکت بزرگ اسلحه‌سازی آمریکا را هک کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیروز بیمارستان ها و کلینیک های چند ایالت آمریکا فرایند وقت گیر بازیابی از یک حمله سایبری را آغاز کردند که سیستم های رایانشی آنها را مختل کرده بود.
TSMC تراشه ساز تایوانی اعلام کرد حمله سایبری به یکی از تهیه کنندگان سخت افزارهایش به نشت اطلاعات فروشنده مذکور منجر شده است.
مایکروسافت به تازگی فاش کرده دلیل قطعی سرویس های این شرکت در اوایل ماه ژوئن حملات DoS یک گروه هکری بوده است.
سایت رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفت و از دسترس خارج شد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
منابع عبری از حمله سایبری به سایت کنست رژیم صهیونیستی و از دسترس خارج شدن آن خبر دادند.
رسانه‌های عبری زبان امروز شنبه اعلام کردند که سایت شرکت اسرائیلی «evigilo» که در زمینه سیستم‌های هشدار فعالیت دارد و سایت شرکت تسلیحاتی اسرائیلی «iwi» هدف حمله سایبری قرار گرفتند.
منابع عبری امروز شنبه از حمله سایبری علیه دو شرکت امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
منابع خبری از حمله سایبری به سایت های رژیم صهیونیستی از جمله وزارت بهداشت و اداره امور بنادر این رژیم خبر دادند.
گروه هکری آنانیموس سودان با تایید هک مجدد امروز شماری از سایت‌های مهم در فلسطین اشغالی پیشتر در حساب تلگرامی خود نوید از کار انداختن سرویس‌های دیگر اینترنتی این رژیم را داده بود.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله گسترده سایبری امروز به ۱۵ وبگاه مهم اسرائیلی خبر می‌دهند.
منابع عبری از حمله سایبری به سایت شرکت برق رژیم صهیونیستی خبر دادند.
وقوع حمله سایبری به سیستم‌های کنترل فرودگاه بن‌گورین در اراضی اشغالی باعث شد تا هزاران مسافر سرگردان شوند.
بر اساس اعلام رسانه‌ها، حمله سایبری گسترده‌ای به زیرساخت‌های خدماتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی روی داده است.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری به شبکه آبیاری در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
رسانه های رسمی رژیم صهیونیستی از حمله سایبری به سه دانشگاه معتبر در اراضی اشغالی و از دسترس خارج شدن وب سایت های آنها خبر دادند.
مقامات اعلام کردند که حمله سایبری باج افزار به یکی از بیمارستان های اصلی بارسلونا سیستم رایانه ای مرکز را فلج کرده که مجبور به لغو ۱۵۰ عمل غیرضروری و حداکثر ۳۰۰۰ ویزیت بیمار شد.
منابع آگاه اعلام کردند که حمله سایبری، دفتر FBI در نیویورک را که یکی از بزرگترین و مشهورترین دفاتر پلیس فدرال آمریکا است، هدف قرار داد.
زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اختلال ۱۰ دقیقه‌ای هفته گذشته، قطعی کامل نبود، کاهش و افت شدید ترافیک در مرکز تبادل تهران بود؛بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که یک حمله سنگین سایبر
منابع خبری از حمله سایبری به کارخانه های مواد شیمیایی در اراضی اشغالی فلسطین و ارسال پیام هشدار آمیز برای کارکنان این کارخانه ها خبر دادند.
اداره پست انگلیس از اختلال در ارسال مرسولات درپی حمله سایبری خبر داد.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت در حساب شخصی خود در فضای مجازی از خنثی سازی حمله سایبری به بانک مرکزی و برخی از پیامرسان‌های بومی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ