خضریان، نماینده مجلس گفت: حضرت امام خمینی (ره) به بنی صدر رای نداده بودند اما با او مدارا می‌کردند تا جایی که فرماندهی کل قوا را به او سپردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور جمعی از عزاداران حسینی(ع) برگزار شد که از میان اقشار مختلف، حضور شخصیت‌های هنری و قهرمانان ورزشی مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است.
سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: این فرد از کارکنان فرودگاه نبوده که بخواهیم وی را اخراج کنیم و آن شرکت بخش خصوصی هم قصد اخراج وی را ندارد. این فرد در شغل خود سابقه خوبی داشته و این اقدامش جنبه طنز داشت.
محمدی بخش گفت: فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس و شهید بهشتی اصفهان به ترتیب پرترافیک ترین فرودگاه‌ها در عملیات پروازهای حج تمتع بودند.
ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام آمادگی برای خدمتگزاری به زائران، برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را به اطلاع عموم رساند.
تجدید میثاق نمایندگان پیروان ادیان به آرمان های امام خمینی (ره)
تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با بیان اینکه خودمان را نباید گرفتار بحث‌های بیهوده فضای مجازی بکنیم گفت: متدینین باید برای هوش مصنوعی آینده پژوهی کنند.
ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) طی اطلاعیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی دعوت کرد.
ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) طی اطلاعیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی دعوت کرد.
اردستان-نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصل روز قدس ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بود و امام، مبارزه با اسرائیل را در دستور کار خود داشت.
مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و عزاداری مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع)، با حضور رئیس جمهور, بیت شریف حضرت امام خمینی (ره) و حضور اقشار مردم مومن و روزه دار در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.
اداره پست اولیه تهران که در خیابان امام خمینی (ره) قرار داشت در این وقت از سال با نزدیک شدن به سال نو مانند دوزندگی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها شلوغ‌ترین روز‌های خود را می‌گذراند.
ویدیویی قدیمی از خاطرات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از امام خمینی(ره) در جمع پاسداران که می‌گویند: روشنفکری حقیقی در آن آفرینش و نوآوری است. تقلید حرف دیگران که روشنفکری نیست. / جماران
در شب میلاد امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، مراسم جشن تکلیف دختران دانش‌آموز امروز (جمعه) در حسینیه امام خمینی (ره) درحال برگزاری است.
حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم صبح امروز و در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر، با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
مجری خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) و شهر جدید پرند گفت:حدود ۴ کیلومتر ازمسیر برگشت خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند ریل‌گذاری شده است.
محمدرضا طالقانی کشتی گیر پیشکسوت و چهره مردمی و محبوب ورزش ایران که برای شرکت در زیارت اربعین ۱۴۴۴ به عراق رفته است، در نجف اشرف به زیارت امیرالمؤمنین علی (ع) مشرف شد. محمدرضا طالقانی در سال ۱۳۴۶ وقتی که پانزده ساله بود کشتی را شروع کرد و تا سال ۱۳۶۰ که تشک را بوسید و خداحافظی کرد، افتخارات زیادی به همراه آورد؛ از جمله کسب ۸ مدال جهانی، ۳ بار پهلوان پایتخت و بستن بازوبند پهلوانی و ۷ سال حضور در تیم ملی بود. طالقانی چند سال نیز رییس فدراسیون کشتی بود که در زمان مدیریت او، ورزشکاران این رشته مدال‌های زیادی را برای ایران به ارمغان آوردند. او همچنین از همراهان نهضت امام خمینی (ره) بود و تصاویر ایشان هنگام حفاظت از امام راحل در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ بسیار معروف است.
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: انتقال پروازهای اربعین از ترمینال یک به ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) برای ما مشکلات و دردسرهایی ایجاد کرد.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جانشینی مقام معظم رهبری تداوم انقلاب است که برخی دوست داشتند، این صراط مستقیم باقی نماند تصریح کرد: به دروغ می‌گویند جمهوریت پس از امام (ره) کم رنگ شد در حالی که جمهوریت، حضور مردم در سرنوشت خود است و در این چهل و سه سال، مردم پای صندوق رای آمدند و اکثر انتخابات پس از ارتحال امام خمینی (ره) بوده است.
اعضاء هیئت دولت سیزدهم با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب دیدار کردند.
تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) خطاب به مسوولان سیاست خارجی کشور گفت: جمهوری اسلامی یعنی پذیرش اینکه ما یک دولت‌شهر در دنیا هستیم. یعنی ما دارای روابطی هستیم با کشورهایی که آنها را به رسمیت می‌شناختیم.
هم دانش و اقتصاد کشور و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آرا و گرایش‌های گوناگون. یکی از این مشورت‌های غلط، این است که می‌گویند روی مردم ایران برای مقابله با نظام اسلامی حساب کنید!
مراسم سی‌وسومین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب حضرت آیت الله امام خمینی(ره) از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۴ خرداد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر امام با سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
شرکت شاهد (سهامی عام) با موافقت امام خمینی (ره) و با سرمایه اولیه ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و با انجام برنامه ریزی جامع متکی بر همکاری و همفکری معنوی تمام ارگان‌ها و نهاد‌های مسئول در سال ۱۳۶۳ از سوی مسئولین بنیاد شهید تاسیس شد.
سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات عصر دیروز در مرقد امام خمینی و در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم دعائی حاضر شد.
در روزهای اخیر ویدئویی از حمیدرضا نقاشیان که بازه کوتاهی در سال ۱۳۵۷ به عنوان محافظ امام خمینی (ره) فعالیت می‌کرد، منتشر شد و او ادعای ترور امام (ره) با داروهایی که از یک «داروخانه زیرپله‌ای» در لندن خریداری شده بودند، را مطرح کرد.وی همچنین ادعا کرده بود که پرونده‌ای در این باره در وزارت اطلاعات وجود دارد اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مانع انتشار این خبر شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ