ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) طی اطلاعیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم مؤمن و هیئات عزاداری جهت شرکت در نماز عاشورایی دعوت کرد.
اکنون که در دهه محرم به سر می‌بریم و یاد بزرگ آزادمرد جهان حسین بن علی بر هر کوی و برزن است، خوب است که به این پرسش اساسی توجه کنیم که چرا مردم کوفه از امام حسین برای قیام علیه حکومت یزید دعوت کردند.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی از عموم مردم ایران و خانواده‌ها برای حضور در جشن همگانی عید سعید غدیر دعوت کرد.
ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) طی اطلاعیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی دعوت کرد.
ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) طی اطلاعیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی دعوت کرد.
ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) طی اطلاعیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی دعوت کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت عید سعید فطر از مردم برای حضور پرشور در این نماز دعوت کرد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانه‌ای از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران و امت اسلام برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن شکن روز قدس دعوت کرد.
در آستانه روز جهانی قدس، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای، ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی را به برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دشمن ‏شکن روز قدس دعوت کرد.
علیرغم تلاش چند ساعته کارآگاهان و عوامل اورژانس اجتماعی برای دعوت متهم به آرامش و منصرف کردن گروگانگیر از این اقدام، اما به دلیل مصرف روانگردان این اقدامات کارساز نبوده و این مرد افیونی همچنان اقدام به تهدید قتل گروگان‌ها در صورت عدم ترک محل از سوی پلیس می‌کرد.
مراسم سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب ساعت ۱۵ روز اول فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در حرم مطهر رضوی(ع) برگزار خواهد شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با دعوت از مردم برای مشارکت در جشن نیکوکاری، گفت: کمک‌های مردم و خیران به کمیته امداد، سال به سال در حال افزایش است.
بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای از ملت بزرگ و انقلابی ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جهت شرکت در ۲۲ بهمن دعوت کرد.
احمد مازنی نوشت: امیدوارم مسئولان تا دیر نشده دست آشتی به سوی مردم دراز کنند و قبل از کسب رضای حق در کسب رضای خلق بکوشند و بر دل‌های رنجیده بندگان خدا مرهم نهند، تا گره‌های بین ما و خدای مهربان نیز گشوده شود.
همزمان با آغاز انتخابات پارلمانی تونس، رئیس جمهور این کشور در سخنانی مردم را به مشارکت در این انتخابات دعوت کرد.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران، مردم کُرد و نیروی‌های نظامی و امنیتی را به خویشتن‌داری دعوت کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم سراسر کشور دعوت کرد در مراسم «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» شرکت کنند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی از مردم متدین و بصیر مشهد مقدس برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) دعوت کردند.‌
بهادری جهرمی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه قم گفت: دیکتاتوری رسانه ای اجازه نمی دهد حقیقت روشن شود.
حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه فضای مجازی به اتفاقات اخیر چندین برابر دامن زد، بیان کرد: اگر فضای مجازی نبود جریان این نوع از اتفاقات خیلی زودتر مشخص می‌شد و دشمنان با اطلاعات غلط مردم را به آشوب دعوت نمی‌کرد.
چارچوب هماهنگی شیعی عراق در واکنش به حوادث امروز عراق و به تعطیلی کشاندن قوه قضاییه عراق از سوی طرفداران صدر واکنش نشان داد.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ