تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که رژیم غذایی غنی از فلاوانول‌ها که در چای، سیب و انواع توت‌ها یافت می‌شود، دارند کمتر در معرض از دست رفتن حافظه مرتبط با افزایش سن قرار می‌گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر سابق رادیو قرآن گفت: هتک حرمت‌ قرآن برای کاهش اثرگذاری آن در جوامع و جلوگیری از بیداری مردم جهان است.
مدیر سابق رادیو قرآن گفت: هتک حرمت‌ به قرآن برای کاهش اثرگذاری آن در جوامع و جلوگیری از بیداری مردم جهان است.
حفظ کاهش وزن می تواند دشوار باشد اما بدان معنا نیست که غیر ممکن است حتی اگر بتوانید صرفا مقدار کمی از وزنی را که از دست داده اید حفظ کنید به یاد داشته باشید که هم چنان می تواند برای سلامتی شما بسیار مفید باشد.
ویتامین D منجر به جلوگیری از تشکیل لخته خون و کاهش خطر ابتلا به حمله قلبی و سکته مغزی می‌شود. ویتامین D در طیف گسترده‌ای از مواد غذایی مانند بادام، دانه‌های کامل، آفتابگردان، تخم مرغ و آجیل یافت می‌شود. از مکمل‌های ویتامین D نیز برای رقیق شدن خون می‌توان بهره برد.
چای سیاه و سبز منابع سرشاز از آنتی اکسیدانی به نام کاتچین هستند که برای کاهش آسیب‌های اکسیداتیو در مغز موثر واقع می‌شود. مصرف چای با کاهش فشار خون و کاهش سطح کلسترول نیز ارتباط دارد.
نتیجه مطالعه گروهی از متخصصان انگلیسی نشان می‌دهد: نزدیکان افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، ممکن است آگاهانه یا ناآگاهانه این روند را مختل کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تاثیرات راه اندازی سامانه مودیان مالیاتی بر ایجاد عدالت و شفافیت مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی پرداخت.
برخی از دارو‌های گلوکوم (آب سیاه) ممکن است بتوانند زوال شناختی مرتبط با آلزایمر را کاهش دهند.
محققان قبلاً دریافته بودند که کاهش میزان خواب عمیق فرد می‌تواند نرخ سریع‌تری از تجمع بتا آمیلوئید در آینده را در مغز پیش‌بینی کند.
نان جو به دلیل وجود کربوهیدرات‌های پیچیده می‌تواند از بروز گرسنگی جلوگیری کند و شاید همین یک مورد برای اثبات تاثیر آن در لاغری و کاهش وزن کافی باشد.
مدیرکل مدیریت بحران وکاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی، توصیه‌های مهمی برای مقابله با خسارت‌ها به کشاورزان ارائه کرد.
در جلسه فوق‌العاده ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ضمن ارائه گزارش بانک مرکزی از کاهش نرخ دلار بر ضرورت جلوگیری از نوسان قیمت‌ها در حوزه های مختلف تاکید شد.
در شرایطی که در کشور با کم آبی دست و پنجه نرم می‌کنیم، با مدیریت مصرف و جلوگیری از مصارف غیرضروری مانع از هدر رفت آب شویم.
یک دستکش جراحی جدید با قابلیت سنجش فشار ابداع شده که تولد نوزادان مرده را کاهش می دهد و به پزشکان اجازه می دهد تا جهت جنین را در رحم بررسی کنند.
اصفهان- سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: کاهش ظرفیت تولید و از مدار خارج شدن واحدهای نیروگاه شهید منتظری سبب جلوگیری از مصرف چهار میلیون لیتر مازوت (نفت کوره) در روز در این نیروگاه شد.
هرساله با نزدیک شدن روزهای سرد سال سهمیه گاز نیروگاه ها کاهش پیدا میکند و از سوخت جایگزین استفاده می‌شود که آلودگی هوا را به دنبال دارد.
به گفته بسیاری از متخصصان، کاهش مصرف نمک در رژیم غذایی می‌تواند از بروز بسیاری از عوارض سلامتی جلوگیری کند.
فلاونول‌ها زیرگروه خاصی از فلاونوئید‌ها محسوب می‌شوند؛ فلاونوئید‌ها مولکول‌هایی هستند که در بسیاری از میوه‌ها و سبزیجات و حتی در چای یافت می‌شوند و دارای خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی هستند و برای جلوگیری یا کاهش آسیب‌های سلولی در سراسر بدن از جمله مغز ضروری شناخته شده‌اند.
وزیر کشور بر انجام اقداماتی همچون جلوگیری از مصرف نفت کوره در نیروگاه‌ها،جلوگیری از تردد خودروهای فاقد معاینه فنی و نظارت بر توزیع سوخت بنزین،نفت و گاز استاندارد در جایگاه های سوخت تاکید کرد
تایباد ـ فرمانده هنگ مرزی شهرستان تایباد گفت: مرزبانان تایبادی در جلوگیری از خروج سوخت در شش ماهه ابتدایی امسال ۳۰ برابر نسبت به سال قبل کشفیات داشتند.
مدیرعامل انجمن آلزایمر ایران درباره علائم هشدار بروز آلزایمر، بیان کرد: اختلال حافظه، مشکلات در انجام کار‌های عادی، ضعف بیان، گم کردن زمان و مکان، ضعف یا کاهش قضاوت، مشکلات در تفکر ذهنی، جابجا گذاشتن اجسام، تغییرات در حالات و رفتار، اختلال در درک تصاویر و تشخیص اندازه و فاصله آن‌ها و از دست دادن انگیزه، ۱۰ نشانه مهم برای هشدار بروز آلزایمر است.
شکلات تلخ سرشار از فیبر و آنتی‌اکسیدان است که به جلوگیری از آسیب سلولی ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک می‌کنند. همچنین ممکن است خطر بیماری‌های قلبی - عروقی و فشار خون را کاهش دهد و در عین حال جریان خون را بهبود ببخشد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: راه جلوگیری از افزایش مهاجرت پرستاران برآورده کردن خواسته‌های منطقی این قشر است.
کاهش سهمیه بنزین آزاد با هدف جلوگیری از قاچاق

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ