در جلسه فوق‌العاده ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ضمن ارائه گزارش بانک مرکزی از کاهش نرخ دلار بر ضرورت جلوگیری از نوسان قیمت‌ها در حوزه های مختلف تاکید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی نشست مشترک میان مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید با مسئولان کمیته ملی المپیک در حوزه بازی‌های آسیایی، گزارش روند آماده‌سازی این تیم ارائه شد.
​​مدیرعامل بانک صادرات ایران با ارائه گزارشی از خدمات سال گذشته به زائران اربعین، از آمادگی برای ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین در شعب ارزی این بانک در سراسر کشور خبر داد.
جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر امروز به ریاست رئیس جمهور و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی آن برگزار می شود.
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۱۲ ،۷ ، ۳۸ را به همراه تشک نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل اعلامی در میدان شهید حسین فهمیده اعزام شدند.خانمی جوان بر روی عرشه پل هوایی در وضعیت ناپایدار قرار گرفته که نجاتگران آتش نشانی ضمن ارائه مشاوره های لازم به این بانو وی را از خودکشی منصرف و او را به سطح زمین منتقل کردند. علت و انگیزه این خانم از این اقدام، مشکلات خانوادگی اعلام شده است.
شهردار تهران گفت: با پایان مهلت دو هفته‌ای گزارش مربوط به شرکت کنترل ترافیک فردا در صحن شورا ارائه خواهد شد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی گزارش حسابرسی ۷ سازمان وشرکت و یک مؤسسه وابسته به شهرداری تهران برای سال‌های مالی ۱۳۹۶ تا ۹۹ در صحن شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: با توجه به اینکه آخرین گزارش مدیریت تعارض منافع بیش از یک ماه پیش ارائه شد، گزارش بعدی نزدیک به پنج ماه بعد در صحن ارائه می‌شود.
مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در آخرین نشست خبری در سال ۱۴۰۱ ضمن گرامیداشت اعیاد ماه مبارک شعبان و پاسداشت روز شهید به ارائه گزارشی از روند تحقق شعار سال در دستگاه قضایی پرداخت و اظهارداشت: امسال همه ظرفیت‌های قوه قضاییه بسیج شد تا با استفاده از توانایی‌های موجود، موانع برسر راه تولید برطرف و در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری با کمک فناوری‌های دانش بنیان اقدامات مقتضی در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» انجام شود.
سخنگوی دولت گفت: وزیر اطلاعات گزارشی اولیه از بررسی‌های اولیه در زمینه حوادث رخ‌داده در دبیرستان‌های دخترانه قم ارائه کرد و در سفر امروز وزیر بهداشت به قم نیز نمایندگانی از آموزش و پرورش و اطلاعات استان قم با وی همکاری خواهند داشت.
سران سه قوه در نشست بعد از ظهر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در یکصد و هجدهمین جلسه شورا خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی عملکرد و پروژه‌های معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.
رئیس‌کل بانک مرکزی امروز در شصت و دومین جلسه مجمع عمومی بانک مرکزی، گزارشی از مهمترین شاخص‌های عملکرد این نهاد ارائه کرد.
به‌منظور بررسی و تبادل‌نظر در خصوص فعالیت های رسانه‌ای، اطلاع رسانی و همچنین ارائه گزارش عملکرد روابط عمومی‌های بانک ها، برگزار شد.
سازمان دیده بان حقوق بشر با ارائه گزارشی مستند، رژیم بحرین را به استفاده از قوانین انزوای سیاسی علیه مخالفانش متهم کرد.
معاونین رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از روند پیشرفت روزافزون توسعه و تولید در کشور و ادامه سیاست‌های حمایتی دولت از بخش تولید به سران قوا ارائه کردند.
یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های سوئد در گزارشی با ارائه پیش‌بینی ناگوار از شرایط اقتصادی این کشور، زمستان پیش رو را برای مردم سوئد «سخت و سرد» توصیف کرد.
بانک سپه براساس گزارش شهریور ماه شبکه شاپرک، ۱۵.۹ درصد از تراکنش های کارت خوان های سراسر کشور را به خود اختصاص داده است.
بانک سپه براساس گزارش شهریور ماه شبکه شاپرک، 15.9 درصد از تراکنش های کارت خوان های سراسر کشور را به خود اختصاص داده است.
در جلسه عصر امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، گزارشی از فعالیت هیئت‌های نظریه‌پردازی در ۱۸ سال گذشته ارائه شد.
گزارش عملکرد واگذاری اموال مازاد پنج بانک دولتی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ و شش‌ماهه ابتدای سال جاری، طی جلسات جداگانه‌ای به وزیر اقتصاد ارائه شد.
گزارش عملکرد واگذاری اموال مازاد پنج بانک دولتی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ و شش‌ماهه ابتدای سال جاری، طی جلسات جداگانه‌ای به وزیر اقتصاد ارائه شد.
بانک مرکزی در بخشنامه اخیر خود بر آخرین اخطار و تذکر به بانک‌ها و موسسات اعتباری ناقض نرخ‌های سود اشاره داشته است؛ بنابراین انتظار می‌رود که این بانک گزارشی شفاف از برخورد بانک‌های متخلف ارائه کند تا مشخص شود که نهاد ناظر اقدام موثری داشته است.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بانک مرکزی باید گزارش مربوط به تسهیلات‌دهی بانک‌ها به ویژه تسهیلات کلان را به ما ارائه دهد و حتماً کمیسیون اصل ۹۰ مجلس پیگیر این موضوع خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ