رئیس جمهور آمریکا دیروز (دوشنبه) در قلعه ویندسور برای نخستین بار پس از تاجگذاری پادشاه انگلیس، با وی دیدار کرد؛ ملاقاتی که مثل همیشه کم‌حاشیه نبود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که احتمالا امشب چند دقیقه به هری کین میدان دهد.
یکی از راه‌های کنار آمدن با نشخوار فکری این است که برای آن وقت بگذارید. یک تایمر را روی ۱۰ یا ۱۵ دقیقه تنظیم کنید و در آن زمان بدون احساس گناه در مورد شریک زندگی سابق خود فکر کنید. می‌توانید در این زمان کمی بنویسید یا روی چند سؤال در رابطه با این رابطه فکر کنید، اما وقتی تایمر خاموش شد، کارتان باید تمام شود. این کار به شما این امکان را می‌دهد که فضایی را برای احساسات خود نگه دارید، اما اجازه ندهید آن‌ها شما را از پا دربیاورند.
رئیس قوه قضائیه گفت: کسی نمی‌داند در پشت پرده رسیدگی به پرونده‌های قطور و پرحجم قضائی، چه تلاش‌هایی صرف می‌شود؛ عموم مردم فقط حکم صادره را می‌بینند؛ مانند همین کار شما هنرمندان و فیلمسازان که ساعت‌ها و روز‌ها تمرین می‌کنید و ما فقط چند دقیقه خروجی کار شما را می‌بینیم.
سکسکه‌های کوتاه مدت اغلب بدون انجام هیچ عمل خاصی بعد از چند دقیقه رفع می‌شوند. اما برخی روش‌ها می‌توانند به رفع سریع‌تر این مشکل کمک کنند.
کار توبیاس، استاد حقوق دانشگاه ویرجینیا گفته که این اتهامات به لحاظ حقوقی « بسیار جدی» است. «میزان جزییات دقیق در باره این اتهامات به طرز غیرقابل باوری زیاد است و بسیاری از آنها بسیار جدی است. هر چند باید اول منتظر اعلام مجرمیت ماند».
با اعلام ترکیب رسمی رئال مادرید برای بازی امشب مقابل اتلتیک بیلبائو نام کریم بنزما به عنوان کاپیتان به چشم می‌خورد. این بازی خداحافظی ستاره فرانسوی با رئال خواهد بود.
«احمدآقا رفت و بعد از چند دقیقه آمد و با خنده گفت: "جواب این سوال را باید خودت از امام بشنوی. " خدمت امام شرفیاب شدم و موضوع را مطرح کردم. امام فرمودند: "چرا می‌خواهی به آنجا بروی؟ مگر قرار است هزار سال با آمریکا رابطه نداشته باشیم؟ آنجا سفارت آمریکاست، بالاخره آن‌ها روزی سر عقل می‌آیند و روابط برقرار می‌شود. "»
امین هاشمی‌فر، بازیکن نفت مسجدسلیمان که مصدومیت نگران کننده‌ای از ناحیه سر پیدا کرده بود پس از دو روز به تمرینات برگشته است.
هر کاری سختی خودش را دارد. برای مانکن بودن باید همیشه روی فرم باشی. به خصوص ظاهری. شما وقتی یک تیزر را تماشا می‌کنید شاید سی ثانیه یا یک دقیقه را خیلی سریع ببینید و تمام شود، اما برای همان ۳۰ ثانیه چند روز زمان صرف شده است، ولی خب درآمدش بهتر از داوری است.
فواید چند دقیقه پیاده‌روی روزانه برای سلامت بدن
طبق تحقیقات انجام شده، پیاده‌روی روزانه می‌تواند فواید زیادی برای سلامت بدن ما داشته باشد و در زمینه کاهش وزن، پیشگیری از بیماری‌هایی چون دیابت، حفظ سلامت استخوان‌ها، طول عمر و ... موثر باشد.
بزرگترین فرصتی که هر خواننده‌ای می‌تواند در طول فعالیت حرفه‌ای خود برای عرض اندام و به رخ کشیدن هنرش داشته باشد فاصله ۱۵دقیقه‌ای بین دو نیمه سوپربول است. یک اجرای چشم‌نواز و زیبا در مقابل چشمان ۱۵۰میلیون بیننده، می‌تواند یک خواننده را ظرف همین چند دقیقه به دریافت لقب افسانه یا اسطوره مفتخر کند.
اینترنت همراه و موبایل امروز برای دقایقی قطع و مجددا وصل شد.
آیت الله نوری همدانی گفت: متاسفانه چیزی از گرانی و مشکلات مردم کم نشده است. در این چند سال چیزی ارزان نشده است، باید با همت مضاعف و برنامه ریزی دقیق مشکلات اقتصادی را حل نمود.
آیت الله نوری همدانی گفت: متاسفانه چیزی از گرانی و مشکلات مردم کم نشده است. در این چند سال چیزی ارزان نشده است، باید با همت مضاعف و برنامه ریزی دقیق مشکلات اقتصادی را حل نمود.
راندال کولو موانی پنالتی خود را گل کرد اما چند دقیقه قبل تر از آن باید کار مهم تری را انجام می داد.
یکی از شاهدان جنایت اغتشاشگران مشهد در خصوص آشوبگران گفت: هیچ وقت این چنین وحشتی را در شهر ندیده بودم.
یکی از شاهدان جنایت اغتشاشگران مشهد در خصوص آشوبگران گفت: هیچ وقت این چنین وحشتی را در شهر ندیده بودم.
پس از انجام ماموریت بزرگ توسط کره‌ایها در استادیوم اجوکیشن سیتی آنها همچنان باید چند دقیقه دیگر انتظاری کشنده را سپری می‎‌کردند.
مدافع نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۹۵ دیدار با مس رفسنجان دروازه تیمش را نجات داد تا این تیم از شکست خانگی بگریزد.
ستون نویس المیادین در گزارشی با اشاره به برخی جزئیات از توانمندی های نظامی روسیه در بخش تسلیحات اتمی، تصریح کرد: نیروهای ناتو در برابر این تسلیحات حداکثر ظرف نیم ساعت نابود می شوند.
حسن یزدانی به من کمک کرده تا کشتی گیر بهتری باشم. همسرم دقیقا بعد از فینال چند عکس از من و حسن یزدانی برایم فرستاد. باید بگویم من به خاطر حضور حسن شکرگزار و سپاسگزارم.
دختر جوان گفت: جناب قاضی هر وقت جایی دعوت بودیم دیر رسیدیم. هر وقت می‌خواستم خرید بروم باید تنها می‌رفتم، هر وقت می‌خواستم دکتر بروم تنها رفتم، تفریح و میهمانی و سفر و همه چی تنهایی بوده، حتی مسافرت هم با پدر و مادرم می‌رفتم، چون ایشون درگیر کارش بوده است؛ هم صحبتی و دیدارمان هم محدود به چند دقیقه در شبانه روز شده است.
بیت‌الهی گفت: چند حوزه سیلابی مشرف بر تهران داریم مانند دارآباد، درکه، کن و ... دقیقا ادامه این مسیر‌ها به شهر می‌رسد و باید توجه داشت که تمام این مناطق گردشگری هستند و تراکم جمعیت در این مناطق زیاد است. یکی از راهکارها، احداث بند‌های سرعتی در بالادست این دره‌های پرشیب است که باعث می‌شود رسوب سنگی و جامد این سیلاب‌هایِ ناگهانی، گرفته شود و همچنین منجر به کاهش سرعت این سیلاب‌ها می‌شود و با این اقدام سرعت سیلاب‌ها شکسته خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ