«بایدن» لایحه افزایش سقف بدهی دولتی آمریکا را امضاء کرد تا از تعطیلی دولت این کشور جلوگیری شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک خبرنگار صهیونیست، به نگرانی دولت آمریکا نسبت به گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی به ویژه ترک خدمت نظامیان صهیونیست در اعتراض به لایحه جنجالی کابینه نتانیاهو، اشاره کرد.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس گفت: بخش خصوصی و دولتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای اثربخشی لایحه برنامه هفتم توسعه باید هم افزایی داشته باشند.
استاد دانشگاه با بیان اینکه لایحه مربوط به حجاب و عفاف باید از صفر بازبینی شود گفت: اسمی از شریعت در مقدمه توجیهی نیامده و با حذف کلمه نظام اسلامی، این لایحه می‌تواند در فرانسه نوشته شود.
استاد دانشگاه با اشاره به اینکه لایحه مربوط به حجاب از پای بست ویران است، گفت: در این لایحه حجاب را با مبنای فقهی و شرعی ندیده‌اند.
«بایدن» لایحه افزایش سقف بدهی دولتی آمریکا را امضاء کرد تا از تعطیلی دولت این کشور جلوگیری شود.
رئیس‌جمهور آمریکا ضمن استقبال از تصویب لایحه افزایش سقف بدهی در مجلس نمایندگان این کشور، از مجلس سنا خواست هر چه سریعتر این لایحه را تصویب کند.
مجلس نمایندگان آمریکا توافق بین «جو بایدن» رئیس‌جمهور و «کوین مک‌کارتی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را برای افزایش سقف بدهی این کشور قبل از ضرب‌الاجل پنجم ژوئن تصویب کرد.
جزئیاتی از لایحه حجاب توسط مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه منتشر شده است.
یک مقام مسئول گفت: درخواست افزایش قیمت گندم زودتر از زمان موعد و سال زراعی داده شده است بنابراین باید یک متمم به لایحه بودجه افزوده و به تصویب نمایندگان مجلس برسد.
سید محسن دهنوی گفت:امسال در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نامی از این تبصره نیامده و باید این تبصره هم افزایش عددی داشته باشد و هم به صراحت در قانون بیاید.
سید محسن دهنوی گفت:امسال در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نامی از این تبصره نیامده و باید این تبصره هم افزایش عددی داشته باشد و هم به صراحت در قانون بیاید.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اکنون در صندوق‌های بازنشستگی هفت نفر بازنشسته و یک نفر شاغل است، در حالی که باید برعکس باشد. افزایش سن بازنشستگی از نکات مهم لایحه بودجه است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه عمرانی در لایحه بودجه سال آینده ۲۶ درصد افزایش یافته و ما باید راه را برای ورود بخش غیر دولتی جهت تکمیل پروژه های عمرانی باز کنیم.
حق شناس گفت: قوانین می‌گوید دستمزد کارکنان دولت باید متناسب با نرخ تورم افزایش پیدا کند، اما وقتی کمتر از این نرخ افزایش دارد، مفهومش این است که قدرت خرید کارکنان دولت در سال آینده نه تنها جبران نمی‌شود، بلکه حدود ۵۰ درصد هم کاهش پیدا می‌کند. بنابراین وقتی نه تنها افزایش حقوقی درکار نیست و حدود ۵۰ درصد هم کاهش دارد، اثر غیرمستقیمش این است که بخشی از کارکنان دولت زیر خط فقر می‌روند.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، وزارت نیرو باید از مشترکانی که بیش از دو برابر الگو آب مصرف کرده اند به ازای هر مترمکعب مازاد، ۳۵ درصد نرخ را افزایش دهد و به خزانه داری کل کشور واریز کند.
بایدن لایحه بودجه ۱.۷ تریلیون دلاری آمریکا را شامل ۴۴.۹ میلیارد دلار کمک به اوکراین امضا کرد.
بایدن لایحه ۸۵۸ میلیارد دلاری  بودجه دفاعی آمریکا را امضا کرد.
مشاور کاخ سفید در امور رقابت اعلام کرد دولت جو بایدن همچنان از قانون آنتی تراست شرکت های فناوری که اکنون در کنگره در حال بررسی است، حمایت می کند.
کمیته‌های مشترک و تخصصی از کمیسیون اقتصادی و وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد تا ظرف ۱۰ روز پیشنهادات مربوط به آنچه باید مشوق‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شود
رئیس جمهور آمریکا با هدف فعال نگه داشتن جریان ارسال کمک نظامی و مالی به کی‌یف، لایحه‌ای را برای جلوگیری از تعطیلی موقت دولت این کشور تصویب کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا با هدف کاهش انتشار گازهای خانگی و کاهش قیمت داروهای تجویزی لایحه ۴۳۰ میلیارد دلاری کاهش تورم را امضا کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا با هدف کاهش انتشار گازهای خانگی و کاهش قیمت داروهای تجویزی لایحه ۴۳۰ میلیارد دلاری کاهش تورم را امضا کرد.
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی لایحه ۲۸۰ میلیارد دلاری را امضا کرد که هدف آن تقویت صنعت داخلی ساخت تراشه و تحقیقات علمی در این زمینه در میانه رقابت با چین است.
منابع آگاه اعلام کرد: یک شرکت بیمه دولتی در روسیه حالا به اصلی‌ترین مرجع بیمه کشتی‌ها در این کشور تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ