یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خروج سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع دانمارک امروز با انتشار بیانیه‌ای به تشریح پیش‌شرط‌های ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین پرداخت.
معاون بورس کالای ایران در توضیح جزییات پیش‌فروش متری مسکن، گفت: شرط خانه‌دار شدن مردم در این روش، رساندن تعداد اوراق سلف مسکن به اندازه حداقل متراژ واحدهای ساخته شده است.
امروز مطالبی همچون نظر تحلیلگر طلا برای رکورد جدید، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ کدامند؟، افزایش سرمایه سنگین ۹۶۹۹۳ درصدی یک نماد، در عرضه اولیه بمولد به هر کد چند سهم رسید؟، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی مهم قیمت طلا فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، شرط بندی هلدینگ وارن بافت روی بازار مسکن، خبرهای مهم برای سهامداران تاپیکو، شرانل و وکبهمن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.
دعوای بسازبفروش‌ها و شهرداری دیری نخواهد پایید. دیر یا زود بر سرِ سفره‌ی مسکن دوباره روی هم را می‌بوسند و تکّه‌تکّه‌های شهر را به یکدیگر تعارف می‌کنند. نتیجه‌ی این همدستی اما برای طبقات بی‌زمین چیزی جز دودشدن و به‌هوا رفتن سرپناه‌شان نیست. سرپناهی که شرط ابتدایی و حیاتیِ برپا کردن شأن انسانی و قوام‌بخشیدن کرامت‌بشری است.
مربی پرسپولیس همچنان در انتظار برطرف شدن موانع بازگشتش به این تیم قرار دارد.
شرط مهدی هاشمی نسب برای حضور در کادر فنی استقلال چیست؟
موسی مارگا که ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد، برای موافقت با جدایی از این باشگاه شرط گذاشت.
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خارج کردن سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
دبیرکل جهاد اسلامی تاکید کرد که جنبش جهاد اسلامی در نشست قاهره شرکت نخواهد کرد مگر اینکه تشکیلات خودگردان فلسطینی بازداشت شدگان عضو جهاد اسلامی را آزاد کند.
رئیس جمهور اوکراین در جریان نشست مطبوعاتی مشترک با رهبران کشورهای آفریقایی که به امید میانجی‌گری جهت پایان جنگ وارد این کشور شده‌اند، از شرط کی‌یف برای آغاز مذاکرات صلح پرده برداشت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شورای عالی مسکن را مکلف کردند هر ساله نسبت به تعیین سقف یا میزان افزایش اجاره بها و قرض موضوع شرط آن اقدام کند.
معاون وزیر خارجه روسیه از شرط این کشور برای بازگشت مسکو به تعهداتش ذیل پیمان «استارت نو» رونمایی کرد.
کارشناسان بازار مسکن معتقدند که هرچند ایده عرضه متری مسکن عواید مثبتی برای این بازار دارد؛ اما پیاده‌سازی موفق آن از مسیر بورس کالا با ابهامات جدی رو به رو است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه بخش اعظم قیمت مسکن مربوط به زمین است، گفت: کند بودن بروکراسی ها و برخی مقاومت ها مانع از الحاق زمین در شهرستان ها شده است.
معاون وزیر خارجه سوریه در سخنانی در نشست چهارجانبه وزیران خارجه سوریه، روسیه، ایران و ترکیه در مسکو، برای توافق با آنکار شرط گذاشت.
رهبر کاتولیک های جهان امروز در مصاحبه ای اعلام کرد که به شرطی از کی یف دیدن می کند که از مسکو هم بازدید داشته باشد.
یک کارشناس مسایل بین‌الملل با بیان اینکه حل مساله ایران و آژانس قبل از حل مساله اوکراین امکان‌پذیر نیست، گفت: اگر موضوع روسیه و همکاری‌های ایران با مسکو حل شود، مسائل و اختلافات ایران و آژانس را آمریکایی‌ها حل می‌کنند.
در مجموع چنین به نظر می‌رسد که در مقطع فعلی باتوجه به پیش‌شرط‌های دو طرف از جمله ضرورت الحاق مناطق ۴ گانه به خاک روسیه (شرط مسکو) و ضرورت خروج نیرو‌های روس از خاک اوکراین (شرط کی‌یف) شرایط در مقطع فعلی برای آغاز گفتگو‌ها فراهم نیست، اما این مساله ناقض این نیست که ضروری است تلاش‌ها برای شکستن بن‌بست دیپلماتیک و آغاز گفتگو‌ها میان روسیه و اوکراین ادامه پیدا کند.
درحالیکه معاون وزیر امور خارجه آمریکا برای کاهش تحریم‌ها علیه مسکو شرط گذاشت، یک مقام روسیه اعلام کرد: جدیتی در واشنگتن برای مذاکره نمی‌بینیم.
یک مقام ارشد دولت اوکراین برای مذاکره با روسیه برای حل و فصل بحران کنونی دو کشور، شرط و شروط تعیین کرد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت که ممکن است شرط مذاکره مسکو با اوکراین، به «تسلیم شدن کامل رژیم کی‌یف» تغییر کند.
کاخ کرملین اعلام کرد که صادرات گاز روسیه به اروپا تا هنگام لغو همه تحریم‌های غرب علیه مسکو در پی آغاز جنگ اوکراین، از سرگرفته نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ