عبدالناصر همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی در توییتی نوشت: برای موفقیت شرط لازم اختیار است و شرط کافی برای استفاده درست از آن، ابتکار تصمیم سازان و شجاعت تصمیم گیران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خودروسازان از این به بعد بایستی برای تامین نیاز ارزی خودشان، آستین همت بالا بزنند و با فعال سازی ظرفیت‌های صادراتی خود و حمایت از صادرکنندگان، طریق ارز صادرات خود و دیگران، نیاز ارزی مورد نظران را تامین کنند. مسیری که به نظر می‌رسد با چالش‌هایی همراه باشد.
همتی نوشت: ‏چرا نمی‌گویید؛ ‏طی۲سال، هر۲ماه، از ۶ میلیارد و جمعاً از ۷۲ میلیارد دلار درآمد نفتی محروم شده ایم!
فولادسازان بزرگ کشور در طوماری خطاب به دولت و مجلس درباره پیامدهای منفی افزایش دو برابری قیمت گاز صنعت فولاد از جمله توقف سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت و تحمیل خسارت ۲۵ همتی هشدار دادند.
همتی خطاب به رئیسی نوشت:دستور انتشار آمار ‎متغیر‌های پولی را هم صادر کنید تا نتایج دستورات متناقض قابل ارزیابی باشد.
در حالی که همه ما تغییرات طبیعی ناشی از افزایش سن را تجربه خواهیم کرد، برخی افراد ممکن است سریعتر از دیگران پیر شوند. استعمال دخانیات، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کمبود خواب و سطوح بالای استرس همگی می‌توانند روند پیری را تسریع کنند؛ به همین دلیل محققان به کشف عوامل مختلفی ادامه می‌دهند که ممکن است به ما کمک کنند ترمز پیری را بکشیم.
یک روز پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به چین برای تنش‌زدایی روابط بین دو کشور، رئیس‌جمهور آمریکا همتای چینی خود را دیکتاتور خطاب کرد.
عبدالناصر همتی، رئیس پیشین بانک مرکزی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، در توئیتی خطاب به کسانی که قبلا مخالف وام گرفتن از صندوق بین‌المللی پول بودند و حالا از آن دفاع می‌کنند، نوشت: «پس صندوق دیگر بخشی از استکبار نیست؟»
عبدالناصر همتی، رییس اسبق بانک مرکزی در توییتی با انتشار یک جدول درباره میزان رشد پایه پولی در ۴ سال گذشته توضیح داد.
بعد از اعلام وداع سرخیو بوسکتس با بارسلونا، لیونل مسی هم‌تیمی سابق او پیامی خطاب به این ستاره اسپانیایی منتشر کرد.
سیاهکلی نماینده‌ای که در موافقت با استیضاح وزیر صحبت می‌کرد، خطاب به نمایندگان گفت: شما نوکر مردمی هستی نه نوکر دولت!
علائم خفیف تا شدید جوش صورت می‌تواند دردناک و ناخوشایند باشد. فرقی نمی‌کند بر روی صورت، کمر، قفسه سینه و حتی بازو‌ها ظاهر شده باشد. ژنتیک، تغییر سطح هورمون‌ها، کمبود خواب و استرس همگی در ایجاد جوش صورت نقش دارند.
وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با همتای اسپانیایی خود، با اشاره به اغتشاشات اخیر در ایران گفت: برخی دولت‌های اروپایی در اغتشاشات اخیر دچار خطای تحلیل شدند.
محمدباقر قالیباف خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: شما بحثی را اشاره کردید و گفتید که مصوبات مجلس شورای اسلامی باعث مغایرت ۴۰۰ همتی بودجه شده است، اما آیا مجلس شورای اسلامی این کار را کرده است؟ چنین چیزی درست نیست و در کمیسیون تلفیق هم رخ نداده است.
کاپیتان پرسپولیس پاسخ کنایه‌های ساسان انصاری را داد و از وی خواست طبق اظهار نظر دیکته‌ شده‌ای که برای در نظر گرفته‌اند، سرش در کار خودش باشد.
همتی نوشت: غیر ممکن بودن وعده‌های انتخاباتی در زمان اعلام نیز قابل تشخیص بود (فیلم بالا)؛ اما بنا بود شنیده نشود.
عبدالناصر همتی گفت: اگر واقعا گمان می‌کنید قبلی‌ها وضع را خراب کرده‌اند و شما نمی‌توانید آن را درست کنید استعفا دهید، بگذارید انتخابات جدید با مشارکت اکثریت مردم برگزار شود.
عبدالناصر همتی در واکنش به ناتوانی دولت در تحقق وعده ها و رشد شتابان قیمت‌ها گفت: شما به مردم گفتید پول ایران را بعد از یورو و دلار قوی ترین پول منطقه خواهیم کرد. شما گفتید تورم را تک‌رقمی می کنید. شما گفتید جلوی استقراض از بانک مرکزی را می گیرید. مگر آقای رئیسی اینها را نگفت؟ مگر آقای رضایی نگفت؟ مگر تمام پوششی هایی که همراه آقای رئیسی آمده بودند اینها را نگفتند؟ این ادعاها چه شد؟ وی در ادامه تصریح کرد: اگر واقعا گمان می کنید قبلی ها وضع را خراب کرده‌اند و شما نمی توانید آن را درست کنید، استعفا دهید و کنار بروید. بگذارید انتخابات جدید با مشارکت اکثریت مردم برگزار شود...»
رئیس پیشین بانک مرکزی خطاب به رئیس جمهور نوشت: امروز، صِرفِ اعلام اینکه، مشکلی با اعتراضات ندارید، راه حل نیست. ادامه روش فعلی برخورد هم، شاید بتواند در کوتاه مدت صورت مسئله را پاک کند، اما براساس تجربیات گذشته قطعاً در مسیر کاهش بیشتر اعتماد عمومی خواهد بود.
رئیس‌جمهور خطاب به همتای ازبکستانی خود، گفت: پیشرفت شما را پیشرفت خودمان می‌دانیم و برای توسعه روابط دو کشور هم مانعی را نمی‌شناسیم.
رئیس‌جمهور خطاب به همتای ازبکستانی خود، گفت: پیشرفت شما را پیشرفت خودمان می‌دانیم و برای توسعه روابط دو کشور هم مانعی را نمی‌شناسیم.
در جریان مراسم روز دوشنبه در ادینبرو مردی بر سر شاهزاده اندرو فریاد زد: «اندرو تو یک پیرمرد مریض هستی!» پلیس انگلیس این مرد ۲۲ ساله را بازداشت کرد.
رئیس کل پیشین بانک مرکزی خطاب به رئیسی نوشت: درخصوص شیوه استقراض از بانک مرکزی و میزان خلق پول،اطلاعات درست به شما نداده اند
همتی خطاب به خبرگزاری دولت افزود: «کاش لااقل با کسانی که۴عمل اصلی ریاضی را خوانده‌اند، مشورت می‌کردید تا برایتان محاسبه کنند که نتیجه رشد ماهانه ۵/۲٪ در۳۴ماه، حدود ۶ برابر است. اینکه مثل زیلو انداختن نیست! ۴ عمل اصلی کمی سخت‌ است.»
در سیزدهم ماه رجب مولودی در خانه کعبه پا بر عرصه هستی نهاد، که زبانها و قلمهای بسیاری همواره پیرامون ایشان، داد سخن داده اند؛ لیکن هر آنچه گفته یا نوشته شده و یا گفته و نوشته خواهد شد، نسبت به مقام رفیع ایشان همچون نسبت میان بال مگس به عقاب بلندپرواز است! و این سخنی است که نه در مقام خطابه بلکه با برهان قابل اثبات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ