وزیر امور خارجه با اشاره به حمایت ۵ کشور عضو بریکس از عضویت ایران در این گروه گفت:‌ منتظریم سازوکاری که برای پذیرش عضو جدید مورد توافق است را در آینده نزدیک به ما اعلام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فراخوان پلتفرم «کانکت پلاس»، ایده‌های فناورانه متخصصان ایرانی با تجربه فعالیت در خارج از کشور حمایت می‌شوند.
اهواز- عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بسیج رسانه نقش پررنگی در تحولات و معادلات رسانه‌ای کشور دارد که با جمع کردن و حمایت از خبرنگاران دلسوز انقلاب توانسته واقعاً نقش تأثیرگذاری را ایفا کند.
درحالیکه رئیس‌جمهور ونزوئلا امروز از تمایل کشورش برای پیوستن به «بریکس» خبر داد؛ همتای برزیلی وی بر حمایت از درخواست کاراکاس تأکید کرد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که بیانیه صادره از سوی نشست سران کشورهای عربی در جده، منعکس کننده واقعیت نیست و کشورهای متجاوز به یمن، خواهان صلح در این کشور نیستند.
شاهرود- کشتی گیر وزن ۶۵ کیلوگرم و عضو سابق تیم ملی ضمن اشاره به مصدومیت‌های پی در پی در مسابقات انتخابی و کشوری، گفت: متاسفانه حمایتی از ما صورت نگرفته و با هزینه شخصی درمان شدم.
مشگین شهر - عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: بودجه سال آینده با رویکرد حمایت از تولید و تقویت رشد منطقی اقتصاد کشور به تصویب نمایندگان مجلس رسید تا با ابلاغ به دولت زمینه اجرایی آن فراهم شود.
پس از حمله مسلحانه به فروشگاه خانواده همسر لیونل مسی، هواداران نیوولز، باشگاه محبوب مسی به حمایت از ابرستاره فوتبال دنیا پرداختند.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: با هدف حمایت و پشتیبانی از تحصیل دانش آموزان اتباع افغانستانی در ایران، تفاهم نامه ای با صندوق توسعه قطر به ارزش حدود ۵ میلیون دلار منعقد شد.
رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی المپیاد دانش آموزی به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: ورزش دانش آموزی نیاز به حمایت بیشتر دارد تا بتوانیم جوابگوی ۱۶ میلیون دانش آموز سراسر کشور باشیم.
با حمایت و مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰۰۰ بنگاه کوچک و متوسط با ۲۲۰ هزار نفر مشغول به کار شدند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه شبکه بانکی باید همسو با فرامین رهبری در مسیر حمایت از تولید حرکت کنند، گفت:پتروشیمی از صنایع پیشرو و ارزآور است و حمایت مالی از آن برای کشور مفید است.
معاون کمیته امداد استان تهران، از حمایت ۳۵۷ ایرانی خارج از کشور برای حمایت از ۸۲۶۵ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.
در بیانیه نهایی گروه دوستان دفاع از منشور سازمان ملل آمده است که ما حمایت خود را از ایران در معرض اقدامات قهری یکجانبه از جمله تحریم‌های یکجانبه اعمال شده توسط برخی کشورها اعلام می‌کنیم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در کشوری که شعار حمایت از تولید داخل را می‌دهیم، وضع تعرفه بر صادرات محصولات جالیزی مغایر با این شعار است.
وزیر کشور انگلیس به جمع حامیان «ریشی سوناک» برای رسیدن به نخست وزیری این کشور پیوست.
وزیر کشور انگلیس به جمع حامیان «ریشی سوناک» برای رسیدن به نخست وزیری این کشور پیوست.
شیراز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از حمایت فراکسیون جنوب کشور مجلس از وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است: باید کنترل جدی در حوزه‌ی واردات در کشور داشته باشیم تا حمایت از تولید داخلی را در دستور کار قرار دهیم. مشکل اولیه این واردات، مسئله اعطای معافیت به واردات ماشین آلات بود که در نهایت به واردات بی رویه منجر شد که ضربات مهلکی را بر بدنه‌ی تولید داخلی وارد کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای صنعت هوایی کشور پرداخت.
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید از طریق آموزش و علم، استقلال خود را ثابت کنیم.
سران ۹ کشور از ۳۰ کشور عضو ناتو در بیانیه‌ای مشترک ضمن تأکید بر تشدید کمک‌های نظامی و مالی به اوکراین، از پیوستن سریع کی‌یف به این سازمان نظامی حمایت کردند.
رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: وقتی پرونده تاج باز است، او نباید به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود می کرد. اطلاع رسانی و برخورد فساد باید در حد همان فساد بزرگ باشد.
بانک ایران زمین در راستای حمایت از بخش تولید و همراهی با سنگر اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ به ۵ بخش اقتصادی کشور بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که از این مقدار بخش خدمات با ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال تسهیلات بیشترین سهم را داشت.
عضو شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با نماینده جنبش جهاد اسلامی، بر ادامه حمایت کشورش از مسئله فلسطین تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ