وزیر کشور انگلیس به جمع حامیان «ریشی سوناک» برای رسیدن به نخست وزیری این کشور پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی به اظهارات اخیر وزیر خارجه اسبق انگلیس مبنی بر اعتراف به دست داشتن کشورش در کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و با بیان اینکه چنین اظهاراتی پیام حمایت از اغتشاشات و اغتشاشگران است، خطاب به وزیر خارجه اسبق انگلیس و سایر دولتمردان این کشور، گفت: اگر در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود شما هرگز جرأت چنین خیانتی نداشتید.
وزیر دفاع بلاروس اعلام کرد که این کشور از روسیه در برابر ناتو حمایت خواهد کرد.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تایباد در تذکری با استناد به ماده ۲۲۰ آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: هیات رئیسه سوگند حمایت و دفاع از شأن و کیان مجلس را خورده است پس چرا استیضاح وزیر کشور با امضای ۸۰ نماینده اعلام وصول نمی‌شود؟
وزیر امور خارجه با اشاره به حمایت ۵ کشور عضو بریکس از عضویت ایران در این گروه گفت:‌ منتظریم سازوکاری که برای پذیرش عضو جدید مورد توافق است را در آینده نزدیک به ما اعلام کنند.
وزیر کشور عراق در جریان دیدار با یک مقام فلسطینی تاکید کرد که تمام اقشار ملت عراق از آرمان فلسطین حمایت می‌کنند.
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در ۱۳ دی‌ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی، مورد حمایت سوئلا براورمن وزیر کشور و معاونش تام توگندهات یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است.
وزیر کشور گفت: ردیف بودجه معلولان کماکان باقی خواهد ماند و بیشتر می‌شود.
وحیدی وزیر کشور گفت: سپاه پاسداران بیشترین مبارزه با تروریسم داشته، اما از سوی جریان‌هایی که از تروریسم حمایت می‌کنند، تهدید می‌شود.
وزیر امور خارجه انگلیس در راستای حمایت از اغتشاشات و تداوم اظهارات مداخله جویانه در امور داخلی ایران، گفت که کشورش طی سه ماه گذشته بیش از ۳۰۰ تحریم علیه تهران وضع کرده است.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
وحیدی با بیان اینکه دشمن با تمام ظرفیت و به صورت یکپارچه از معاندان و اغتشاشگران حمایت می‌کند، گفت: با وجود تمام تلاش‌های معاندان دشمن مردم عزیز کشور پایبند و وفادار به انقلاب و ارزش‌های دینی هستند.
پس از اظهارات وزیر کشور آلمان علیه قطر، شورای همکاری خلیج فارس از دوحه به شدت حمایت کرد.
وزیر کشور انگلیس به جمع حامیان «ریشی سوناک» برای رسیدن به نخست وزیری این کشور پیوست.
بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس حمایت بیش از ۱۰۰ نماینده پارلمان را برای شرکت در انتخابات نخست وزیری کشورش به دست آورده است.
بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس حمایت بیش از ۱۰۰ نماینده پارلمان را برای شرکت در انتخابات نخست وزیری کشورش به دست آورده است.
شیراز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از حمایت فراکسیون جنوب کشور مجلس از وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
ریاست‌جمهوری ماداگاسکار اعلام کرد وزیر خارجه این کشور به علت اقدام خودسرانه در مجمع عمومی سازمان ملل برکنار و هم‌اکنون وزیر دفاع سرپرست این وزارت‌خانه را برعهده دارد.
وزیر دادگستری در نشست شورای دبیران کارگروه‌های هشت گانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور بر لزوم ایجاد رویکرد و نگاه فرصت محور به ایرانیان خارج از کشور به جای تهدید محور تاکید کرد.
آیا وزیر ورزش منابع از دست رفته و زیان فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تبلیغات محیطی استقلال را جبران و پرداخت خواهد کرد؟ آیا حمایت نهاد مسوولی در این کشور پیدا می‌شود که به کلاهبرداری های یک دلال تبلیغات خاتمه بدهد؟
آیا وزیر ورزش منابع از دست رفته و زیان فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تبلیغات محیطی استقلال را جبران و پرداخت خواهد کرد؟ آیا حمایت نهاد مسوولی در این کشور پیدا می‌شود که به کلاهبرداری های یک دلال تبلیغات خاتمه بدهد؟
وحیدی، اغتشاشات را به ضرر مردم دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و دشمن را در مذاکرات کلافه کرده است و علاوه بر تحریم های اقتصادی زیاد، همه مسایل خود را با قدرت به پیش می برد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید از طریق آموزش و علم، استقلال خود را ثابت کنیم.
نخست وزیر انگلیس با اعلام حمایت ۷۰۰ میلیون پوندی لندن از توسعه نیروگاه هسته ای «سایزول سی» به بهانه تأمین انرژی، خواستار گسترش نیروگاه‌های اتمی در کشورش شد.
عین اللهی از تشکیل صندوق بیماران صعب العلاج خبر داد و افزود: امیدواریم با این اقدام، شرایط حمایت از بیماران صعب العلاج، بهتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ