شیراز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از حمایت فراکسیون جنوب کشور مجلس از وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعضا مجمع فدراسیون جودو طی نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان با توجه به رفع تعلیق رئیس فدراسیون جودو، خواستار حمایت و همکاری با آرش میراسماعیلی شدند.
فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ در پی حرکت ناجوانمردانه ورزشکار اوکراینی روی سکوی مسابقات جهانی، این ورزشکار را توبیخ کرد.
فراکسیون ورزش مجلس از تعیین سقف قرارداد برای باشگاه‌های لیگ برتری حمایت کرد.
به گفته رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، این فدراسیون به ورزشکارانی که در حین فعالیت ورزشی دچار ضایعه نخاعی شده‌اند، به صورت ماهیانه کمک هزینه درمان پرداخت می‌کند.
فدراسیون جهانی والیبال در نشست هیات رئیسه خود در جمهوری دومینیکن به موضوع ویزای تیم ملی ایران ورود کرد و با حمایت کامل از والیبال ایران یک مصوبه تاریخی برای این موضوع داشت.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از حمایت اپسد برای ایجاد مرکز منطقه‌ای پارلمانی پایش گرد و غبار خبر داد.
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از حمایت اپسد برای ایجاد مرکز منطقه‌ای پارلمانی پایش گرد و غبار خبر داد.
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی از حمایت این فراکسیون از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس توضیحاتی درباره اقدامات مجلس جهت حمایت بیمه ای و قضایی از محیط بانان ارائه داد.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران پیش از حضور این تیم در لیگ ملتها از بی توجهی مسئولان گلایه کرد.
یک عضو فراکسیون زنان مجلس لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی و ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار را تکمیل کننده قانون حمایت از خانواده دانست و گفت: یکی از مطالبات پرتکرار رهبری مساله مقابله با ظلم علیه زنان است. شاید اگر تاکیدات ایشان وجود نداشت هیچگاه چنین لایحه‌ای در دستور قوه قضائییه و دولت قرار نمی‌گرفت و به مجلس نمی‌رسید. امروز هم مجلس به پشتوانه همین نگاه فکری است که به دنبال تصویب این لایحه است.
رئیس فدراسیون فوتبال حمایت قاطعانه‌ای از سرمربی تیم ملی در حضور بازیکنان داشت.
رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده با اشاره به مصوبه قانونی واسطه گری ازدواج گفت: پیشنهاد افتتاح خانه‌های خلاقیت و نوآوری در زمینه جمعیت را داریم.
رییس فدراسیون هاکی گفت: امیدوارم بعد از جام جهانی آفریقای جنوبی هاکی از اتاق در بسته خارج شود و مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه می‌گوید وقتی با دیدیه دشان کار می‌کنید لازم نیست برای در اختیار گرفتن سرمربی درِ خانه همسایه را بزنید.
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: مجلس اعتبارات ویژه‌ای برای حمایت از جام جهانی در بودجه امسال به فدراسیون فوتبال اختصاص داد تا عوامل مختلف به تقویت تیم ملی کمک کنند.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید مجلس حمایت بودجه‌ای خوبی از فوتبال کرده است.
رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در پک دیدار صمیمانه‌ای با بازیکنان و اعضای کادر فنی داشتند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اکثریت قاطع اعضای فراکسیون از تصدی صولت مرتضوی بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اکثریت قاطع اعضای فراکسیون از تصدی صولت مرتضوی بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: براساس اطلاعات ارائه شده دستگیری‌های صورت گرفته از لیدرهای اغتشاشات، حاکی از مشارکت گروه‌های مختلف ضد انقلاب در اغتشاشات اخیر است.
۴۶ فدراسیون آسیایی با ارسال نامه‌ای به شیخ سلمان از ریاست مجدد او در کنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت کردند.
تکذیب افزایش هزینه صدور گذرنامه
مطالبه‌هایی پس از حضور جمع عظیمی از خانواده‌ها و دختران و مادران در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی رخ داد. در این روز زنان و مردان در اجتماعی بزرگ در کنار یکدیگر حضور داشتند و همین امر موجب شد که در افکار عمومی این مطالبه مطرح شود که چنین تجمعاتی در سایر زمینه‌ها هم رخ دهد و تسهیل و حمایت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ