عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در کشوری که شعار حمایت از تولید داخل را می‌دهیم، وضع تعرفه بر صادرات محصولات جالیزی مغایر با این شعار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه دانمارک امروز در رایزنی تلفنی با همتای مصری خود اعلام کرد: در حال وضع قانون برای جلوگیری از اهانت به‌قرآن هستیم.
نماینده مجلس با بیان اینکه وضعیت دریاچه ارومیه بحرانی است گفت: حجم قابل توجهی از آب دریاچه تبخیر شده است، جا‌های کم عمق تقریبا خشک شده است و در وضعیت بحرانی به سر می‌برد اگر وضعیت همین گونه پیش برود ما گرد و غبار‌ها و طوفان‌های نمکی را خواهیم داشت که شهر‌ها و استان‌های اطراف را برای زندگی تهدید می‌کند.
آخرین وضع ستاره سرشناس فوتبال بعداز سکته مغزی
نکونام از وضع جذب و فسخ بازیکنان در استقلال شاکی شد
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در حال حاضر مجوز اشتغال به کار هزار و ۵۰۰ نفر از زندانیان صادر شده و این اشخاص تحت نظارت زندان و قضات مربوطه در حال اشتغال هستند.
با توجه به گزارش‌های اخیر درباره احتمال بالای انتقال لیونل مسی به اینترمیامی، به نظر می‌رسد با توجه به شرایط نه چندان خوب باشگاه آمریکایی، لئو در آمریکا ماموریتی دشوار خواهد داشت.
وبگاه آمریکایی آنتی‌وار از عدم تمایل کشورهایی که در مدار ژئوپلتیک واشنگتن قرار ندارند، برای پیوستن به کمپین تحریم‌ها علیه مسکو خبر داد.
الهلال عربستان در هفته بیست و سوم لیگ عربستان مقابل الطایی به شکل غیر منتظره‌ای متوقف شد.
اهواز - نماینده مردم اهواز و کارون در مجلس، وضع آب شرب مردم کوت عبدالله را نامناسب عنوان کرد و از ارائه تذکر به وزرای کشور و نیرو در خصوص مرگ کودک اهوازی خبر داد.
اهواز - نماینده مردم اهواز و کارون در مجلس، وضع آب شرب مردم کوت عبدالله را اسفناک عنوان کرد و از ارائه تذکر به وزرای کشور و نیرو در خصوص مرگ کودک اهوازی خبر داد.
برای برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز نیز در بعضی ساعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
رشت- استاندار گیلان با تاکید بر اینکه نمایشگاهی از درخت هیرکانی باید در منطقه بهسازی شده سراوان ایجاد شود، گفت: بانیان وضع موجود زباله سراوان باید شناسایی و به دادگاه باید معرفی شوند.
مجلس یازدهم، در ایجاد شرایط موجود ایران سهمی غیرقابل انکار دارد چراکه نمی‏توان تاثیر آن را در روند مذاکرات احیای برجام، انتخابات ریاست‌جمهوری و انفعال در برابر شرایط سخت جامعه انکار کرد؛ حتی اگر نمایندگان مجلس، به‌گونه‌ای قابل پیش‌بینی، در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم، به منتقدان دولت تبدیل شوند و تلاش کنند از خود رفع مسئولیت کنند.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در حال حاضر قوانین و مقررات بازدارنده نیست و نیاز است برای ۲۱ نوع تخلف حادثه ساز در رانندگی، قوانین و جرایم بازدارنده وضع شود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
پائولو مالدینی، مدیر میلان، معتقد است که قهرمانی فصل گذشته انتظارات از این تیم را بالا برده و شرایط فعلی آنها فاجعه نیست.
رئیس جمهور با بیان اینکه وضع قواعد قابل پیش‌بینی برای سرمایه‌گذاران ضروری است، بر اهمیت توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال و نیز حمایت دولت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین تاکید کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه وضع قواعد قابل پیش‌بینی برای سرمایه‌گذاران ضروری است، بر اهمیت توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال و نیز حمایت دولت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین تاکید کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی انگیزه تخریب دولت سیزدهم را تصاحب کرسی‌های مجلس چهاردهم خواند و گفت: بانیان وضع موجود مسبب رانت ارز بوده و یک دهه اقتصاد کشور را تعطیل کردند.
رئیس جمهور با بیان اینکه بهبود وضع معیشت مردم از اولویت‌های بودجه سال آینده است، گفت: نگاه دولتمردان به ترمیم حقوق و دستمزد باید بر مبنای دو اصل بهره‌وری و تقویت قدرت خرید مردم متمرکز باشد.
محمدجواد حق شناس می‌گوید نتیجه بی‌ خردی و تحرکات غیر عقلانی تمامیت‌ خواهان این شده است که مردم برای مطرح کردن خواسته‌های‌شان نتوانند روی نهاد‌های رسمی حساب کنند و به خیابان بیایند. این یعنی راضی به این باشند که هزینه ایستادگی در برابر تفنگ را بدهند تا بتوانند به مطالباتشان برسند.
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به مغایرت‌های قانونی وضع عوارض بر محصولات کشاورزی به منظور جلوگیری از صادرات، گفت: مجلس برای احقاق حقوق کشاورزان و صادرکنندگان به این موضوع ورود خواهد کرد.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: با وضع تعرفه نمی توان امنیت غذایی را تامین کرد ولی اگر بر افزایش راندمان مصرف آب و تولید کار کنیم به اهدافمان در زمینه خودکفایی و حفظ صادرات دست یابیم.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۳ مرداد را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ