وزیر آموزش و پرورش گفت: باید از طریق آموزش و علم، استقلال خود را ثابت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان استقلال روزگاری در پرسپولیس حضور داشت که این باشگاه در حفظ آن ناموفق بود.
مهدی مهدی پور با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال حاضر شده و مشخصا نمی خواهد جایگاه خود را از دست بدهد.
مسئولان باشگاه استقلال از حفظ مهدی قایدی تا حد زیادی ناامید شده‌اند؛ آنها توان پرداخت مبلغ رضایت‌نامه و دستمزد این بازیکن را ندارند.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان می‌گوید همه چیز برای حضور قدرتمندانه آبی‌پوشان در لیگ برتر مهیا است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم فصل گذشته به خاطر ورود به بحران و وجود حاشیه نتوانست به عنوان قهرمانی برسد و جواد نکونام باید مراقب حفظ آرامش تیمش باشد.
باشگاه استقلال برای حفظ مهدی قایدی و محمد محبی باید با دو باشگاه شباب الاهلی و سانتاکلار وارد مذاکره شود.
استقلال، پول حفظ محبی را می‌دهد؟
رسانه قبرسی در خبر جدیدی نوشته است که استقلال برای حفظ یامگا کار سختی دارد چرا که ساپینتو و مدیربرنامه های کوین، قصد دارند او را به قبرس ببرند.
نگاهی به صفحه ترانسفرمارکت بازیکنان استقلال می توان دریافت که سه تن از اعضای این تیم در حال حاضر با دستمزدی بیش از یک میلیون یورو در جمع بازیکنان استقلال قرار دارند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظر شریف حضرت امام این نبود که افراد را به سادگی از کشتی انقلاب پیاده کنیم؛ ایشان دید جامع و کاملی داشتند که تا جایی که ممکن است افرادی که با گرایش‌های مختلف، در اصول و خطوط کلی انقلاب پای امام و انقلاب و آرمان‌های ملی و اسلامی ایستادند و به فکر استقلال، عظمت و توسعه و سربلندی کشور هستند و مقابل با آمریکا، اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن می‌باشند، حفظ شوند و نظر شریف‌شان این نبود که احیاناً برخی از افراد، فاصله بگیرند و مرزشان را از مرز ملت، انقلاب و رهبری و نظام جدا کنند.
اهواز - تیم فوتبال استقلال خوزستان با وجود اینکه استراحت داشت اما رده دوم جدول لیگ دسته اول را حفظ کرد.
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: حرفهایی که حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال زد اتهام به سازمان لیگ و شورای تامین است.
اهواز- فرمانده فراجا گفت: دفاع جوانان از سرزمین و خاک آن باعث شده تا علاوه بر حفظ استقلال کشور، مقابل دشمنان مقاوم شویم و بتوانیم در برابر زورگویی‌ها بایستیم.
رئیس جمهوری به نگاه مشترک چین و ایران در زمینه مبارزه با یکجانبه‌گرایی در جهان، حفظ استقلال و ضرورت قدرتمند شدن اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های متقابل دو کشور فرصت بسیار مناسبی برای گسترش همکاری‌های مشترک هم در سطح آسیا و هم در عرصه دو جانبه ایجاد کرده است.
صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان ایران درباره شرایط استقلال، حواشی ریکاردو ساپینتو و کمبود امکانات تیم تحت هدایتش صحبت کرد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: موضع روشن ایران دفاع از تمامیت ارضی، استقلال کشور و حفظ نظام جمهوری اسلامی است و در مقابل هر تهدیدی ایستادگی می‌کند آنچنانکه این موضوع تا کنون نیز ثابت شده است.
این استاد فلسفه در عین حال یاد آور شد: نمی توان در زمینی بازی کرد که خط کشی نشده است، ما باید خطوطی را ترسیم کنیم و خطوطی که ترسیم می‌کنیم باید مورد پذیرش عام باشد. باید بتوانیم حول حفظ استقلال ایران، عدم تجزیه ایران و حفظ منافع ملی کشور با سلایق و گرایشات گوناگون وحدت ببخشیم.
باشگاه استقلال در صورتی که فصل آینده هم خواستار حفظ محبی باشد باید ۶۰۰ هزار دلار دیگر به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند.
شاگردان سیروس پورموسوی در یک بازگشت بزرگ موفق شدند به تساوی مقابل ون پارس در اصفهان دست یابند.
سرمربی آلومینیوم برای هفتمین بازی متوالی خارج از خانه شکست‌ناپذیر ماند.
دروازه‌ استقلال تنها در ۷ هفته از لیگ پنج بار باز شده تا به نظر آید آنها قادر به ارتقا و یا حتی حفظ رکورد خود در زمینه کمترین گل خورده نیستند.
واکنش دیدنی سیدحسین حسینی در دقیقه 90+10، اجازه نداد که پیروزی شیرین آبی ها از دست برود.
حفظ موجودیت عزتمندانه ملت شریف ایران و تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیزمان، خط قرمز فرماندهان و دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی به ویژه «دریادلان نیروی دریایی سپاه» است و ما در برابر هر گونه تهدید و فتنه انگیزی دشمن بسیار حساس هستیم و برای پاسخگویی قاطع و پشیمان کننده لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم.
براى خاطر حفظ یک کشورى، براى خاطر استقلال یک کشورى که باز یک قدرت هایى نیایند دوباره در کشور ما و بخواهند چه بکنند، باید مردم را نگه دارید. هر کدام در هرجا هستید مردم را همراه خودتان نگه دارید و مردم را با هم جوش بدهید... مردم ما واقعاً خوبند. شاید نظیر ملت ایران در هیچ جا نباشد. ما‌ها بدیم. آن‌ها خیلى خوبند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ