مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آخرین تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای کاروان ورزش دانشجویان ایران در سی و یکمین دوره یونیورسیا جهانی در مراسمی به سینه زنی و مداحی پرداختند.
سازمان زیباسازی شهرتهران با اکران‌های فرهنگی، اهتزاز هزاران پرچم، نصب ۳ اثر حجمی و اجرای ۲ دیوارنگاره پایتخت را آماده «دهه کرامت» کرده است.
سرلشکر موسوی گفت: افزایش توان پهپادی ارتش هم از نظر تعداد و هم از نظر کیفیت در حال اتفاق افتادن است که امروز شاهد بخشی از آن هستیم.
صد‌ها تن از حامیان فلسطین در میدان تایمز شهر نیویورک آمریکا در اعتراض به حملات اسرائیل به مسجد الاقصی و فلسطینیان تجمع کردند. در تظاهرات سازمان‌دهی شده توسط سازمان‌های غیردولتی مسلمان در آمریکا، پرچم‌های فلسطین با عکس‌های مسجد الاقصی به اهتزاز درآمد. تظاهرکنندگان بنر‌هایی مانند «فلسطین را آزاد خواهیم کرد»، «قدس پایتخت فلسطین»، «فورا اسرائیل را خلع سلاح کنید»، «دست از مسجد الاقصی بردارید» و «اشغال را متوقف کنید» در دست داشتند. بسیاری از تظاهرکنندگان در میدان تایمز نیویورک تجمع کردند و شعار‌های "زنده باد فلسطین" و "فلسطین را آزاد کنید" سر دادند.
پس از اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در روز ۱۲ فروردین ماه این پرچم امروز به دلایلی پایین آورده شده است.
گروه نظامی واگنر از کنترل مرکز شهر باخموت و اهتزاز پرچم روسیه بر فراز ساختمان مرکزی این شهر خبر داد. ارتش اوکراین به غرب باخموت عقب نشینی کرده است.
بزرگترین پرچم کشور بر مرتفع‌ترین برج پرچم خاورمیانه به اهتزاز درآمد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبرداد: همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران ۱۰۰ ابرپرچم بر پایه‌های بلند مرتبه در میادین و نقاط شاخص شهر تهران به اهتزاز درآمده است.
پرچم‌های اوکراین بر فراز قبر سربازان کشته شده اوکراینی در یک گورستان نظامی در خارکیف به اهتزاز در آمده است. نیرو‌های روسی یک سال پیش در چنین روزی، به این منطقه حمله کرده بودند.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی، ویدئومپینگ، نورافشانی، اهتزاز و نصب نما پرچم‌های گرامیداشت مقام مادر و روز زن در سطح پایتخت خبر داد.
جوانان فلسطینی در واکنش به تصمیم اشغالگران مبنی بر ممنوعیت برافراشتن پرچم فلسطین در اماکن عمومی قدس اشغالی، پرچم های فلسطین را در مناطق مختلف این شهر برافراشتند.
فرمانده کل ارتش در ارتباط تلفنی با ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، اهتزاز پرچم ایران در اقیانوس‌های دوردست را از دستاوردهای رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ برشمرد و آن را نشانه اراده ملی دانست.
رئیس دفتر مطالعات راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: پرچم کشورمان توسط دلاوران و تکاوران نیروی دریایی در دریاها و اقیانوس‌ها در اهتزاز است.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
فرمانده کل ارتش گفت: بار دیگر اهتزاز پرچم ایران با برد شیرین تیم ملی فوتبال، شور و شعف و غرور ملی را در ایران سربلند اسلامی برانگیخت.
تصاویری از شور وهیجان و وطن پرستی هواداران ایرانی در کنار هواداران قطری را مشاهده می‌کنید.
یکی از خیابان‌های شهر «سانتا کلارا دل مار» در آرژانتین با هدف تاکید بر همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، به اسم «فلسطین» نامگذاری شد.
پرچم تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در سطح شهر دوحه به نمایش درآمد.
وحید امیری در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی، میثاق‌نامه بازیکنان تیم ملی را قرائت کرد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از تمامی کسانی که پیگیر حل مشکل ویزا بودند تشکر می کنم، ما کار خود را کرده ایم، حالا نوبت شما است.
اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) عصر یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱، با حضور اقشار مختلف مردم و هیئات عزاداری با اهتزاز پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران در میدان انقلاب برگزار شد.
نیرو‌های ارتش اوکراین پس از اینکه مناطقی در حومه خارکف را از اشغال روس‌ها پس گرفتند پرچم اوکراین را به اهتزاز درآوردند.
طبق برآورد‌های انجام گرفته در حال حاضر حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مهاجر افغان در پاکستان ساکن هستند که نام حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آن‌ها در این کشور ثبت شده است. دیگر مهاجران افغان نیز به‌طور غیرقانونی در پاکستان زندگی می‌کنند.
شهردار منطقه ۲ از اهتزاز ابر پرچم عزای حسینی برفراز بام تهران و درجوار گلزار شهدای گمنام بوستان پرواز همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ