فرمانده کل ارتش در ارتباط تلفنی با ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، اهتزاز پرچم ایران در اقیانوس‌های دوردست را از دستاوردهای رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ برشمرد و آن را نشانه اراده ملی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار سرلشکر باقری به همراه امیر سرلشکر موسوی با حضور در پایگاه شهید فکوری تبریز از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالی رتبه نظامی با حضور درستادارتش با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
چهارمین همایش سراسری تجلیل از اساتید و معلمان ارتش با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.
وزیر اطلاعات روز ارتش را به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.
امیر موسوی گفت: در عرصه‌های زمینی، دریایی، موشکی، پهپادی، هوایی و پدافندی شما شاهد رشد و ارتقا نیرو‌های ارتش به نحوی هستید که قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس و چند سال قبل نیست. طبیعتا تهدیدات هم متغیر خواهند بود و در آینده با وضعیتی که در جهان ایجاد می‌شود، ممکن است تهدیدات ما شدیدتر هم باشد و ما باید خودمان را برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده کنیم.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی: خبر عروج رزمنده‌ی قهرمان، بزرگ‌مرد بی‌ادعای سال‌های حماسه و ایثار در ارتش جمهوری اسلامی ایران، جناب سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب موجب تأسف و تألم خاطر شد. مرحوم شریف‌النسب از مبارزان ارتشی قبل از انقلاب بود که در تشکیل و حرکت فعالانه کمیته انقلاب ارتش در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و شناسایی و انتصاب افسران مومن و شایسته برای سه مقطع مهم پیروزی و تثبیت انقلاب و ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی، نقشی تعیین کننده داشت.
امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش گفت: هرکس با توان رزمی ایران و رژیم صهیونیستی آشنایی مختصری داشته باشد، می‌داند که اندازۀ رژیم صهیونیستی فقط اندازۀ یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس ماست.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام فرارسیدن سال نو شمسی و عید نوروز را تبریک گفت.
هشتمین دوره رزم جامه‌پذیری مشترک درجه‌داری ارتش با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در مرکز آموزشی جوادالائمه (ع) نزاجا برگزار شد.
امیر سرلشکر موسوی در همایش فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: بخش قدرتمند پهپادی در نیروی هوایی موجب ارتقای توان رزم کشور شده است.
امیر سرلشکر موسوی در همایش فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: بخش قدرتمند پهپادی در نیروی هوایی موجب ارتقای توان رزم کشور شده است.
امیر سرلشکر موسوی در همایش فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: فرهنگ سازمانی، غیرت و تعصب کارکنان نیروی هوایی ارتش، بهترین پیشران برای در صدر ماندن است.
نشان فداکاری توسط امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به امیر سرتیپ خلبان حبیب بقایی، امیر سرتیپ خلبان سیدرضا پردیس و امیر سرتیپ خلبان کریم قوامی فرماندهان سابق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در خط مقدم دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سال‌های پس از آن مومنانه و مردانه ایستاده‌اند، اهدا شد.
فرماندهان کل ارتش و سپاه به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار وحدت، اخوت، دوستی، یک‌دستی و قدرت هم‌افزایی سپاه و ارتش را عامل عصبانیت دشمنان و موجب خوشحالی دوستداران جهانی انقلاب اسلامی دانستند.
امیر سرلشکر موسوی بیان داشت: مهمترین هدف دشمنان ضربه زدن به رهبری بصورت عام و شخص حضرت آقا بصورت خاص است، چرا که به اعتراف همه دشمنان این مرد بزرگ با درایت خود همه طراحی آن‌ها را نقش بر آب کرده و همه توطئه‌های آن‌ها را با هوشمندی خنثی کرده است.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، درگذشت والده امیر سرتیپ محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را تسلیت گفت.
آموزشکده جنگ الکترونیک ارتش با حضور امیر سرلشکر موسوی و جمعی از فرماندهان ارشد ارتش در فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
فرمانده کل ارتش در پیامی درگذشت پدر امیر سرتیپ «قربانی» را تسلیت گفت.
اجلاسیه ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم با حضور امیر سرلشکر موسوی و جمعی از خانواده‌های شهدا و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی گفت: از دیدگاه ما همه کارکنان ارتش و خانواده‌های آنها باید با افزایش سواد رسانه‌ای و شناخت آسیب‌های فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم، در مسیر مقابله با تبلیغات امپراطوری رسانه‌ای دشمن حرکت کنند.
امیر موسوی با بیان اینکه عمده دلیل درگیری‌های مرزی اخیر با افغانستان این است که طرف مقابل هنوز آن نظم و نسق مطلوب را پیدا نکرده، گفت: این درگیری‌ها باید از طریق دیپلماتیک حل شود و نیازی به دخالت نیروهای نظامی و انتظامی نیست.
امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه عمده دلیل درگیری‌های مرزی اخیر با افغانستان این است که طرف مقابل هنوز آن نظم و نسق مطلوب را پیدا نکرده، گفت: این درگیری‌ها باید از طریق دیپلماتیک حل شود و نیازی به دخالت نیرو‌های نظامی و انتظامی نیست.
مدیرعامل یک مجموعه فولادی گفت: مجموعه اقدامات برای کاهش عدم‌النفع مدیریت مصرف از جمله انتقال تامین تعمیرات اساسی به زمان مدیریت مصرف در دستور کار فولاد مبارکه قرار دارد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۱۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵۵ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ