اعضای کاروان ورزش دانشجویان ایران در سی و یکمین دوره یونیورسیا جهانی در مراسمی به سینه زنی و مداحی پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال مراسم عزاداری عاشورای حسینی در کنار کاخ سفید، برگزار شد و تصاویر آن در فضای مجازی بازتاب داشته است.
عزاداری شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب
مراسم عزاداری شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران سید و سالار شهیدان‌علیه‌السلام و یاران باوفایش در حسینیه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب
مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران سید و سالار شهیدان علیه‌السلام، امشب (پنج‌شنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
مراسم عزاداری شب عاشورا حسینی علیه‌السلام امشب (پنج شنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.
مراسم عزاداری شب عاشورا حسینی علیه‌السلام امشب (پنج شنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام امشب (چهارشنبه) با حضور رهبر انقلاب و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تصاویری از عزاداری محبان اباعبدالله در توکیو ژاپن را مشاهده می‌کنید.
به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) مراسم عزاداری و سوگواری جامعه ورزشی فوتبال تبریز با عنوان «سوگ عاشقان» در استادیوم جهان پهلوان تختی تبریز (باغشمال) برگزار شد.
وزیر ورزش و جوانان یک روز بعد از انتشار اخبار مربوط به استعفایش در مراسم عزاداری جامعه ورزش حاضر شد.
اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان به همراه رییس فدراسیون در اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی حضور یافتند.
اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان به همراه رییس فدراسیون در اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی حضور یافتند.
مراسم عزادارای شب چهارم ماه محرم در منطقه سنابس در پایتخت بحرین، با حضور گسترده و پرشور مردم این کشور برگزار شد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع شد و مادر وی بی تابی عجیبی از خود برای پسرش نشان می دهد.
اهواز- مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «محمد قنبری» عصر امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان با حضور خانواده شهید برگزار شد.
اهواز - مردم شهرهای ایذه، صیدون و باغملک به رسم خود در مقابل منزل شهید مدافع امنیت اهل شهرستان صیدون تجمع کردند و به عزاداری پرداختند.
جمهوری اسلامی نوشت: تلویزیون زنجان با پخش یک برنامه که به صورت زنده پخش می‌شد مردم را بار دیگر متعجب کرد.
جواد نکونام با سری میان دو دست، کنار زمین نشسته و فریاد می‌زند.
محفل عزاداری بانو فاطمه زهرا در دارالقرآن شهید سامانی
دو تابلو با موضوع عزاداری مراسم محرم و تعزیه در موزه ویکتوریا و آلبرت کشور انگلستان وجود دارد این تابلوها توسط هنرمندان ناشناس هندی به تصویر کشیده شده است.
چند سال است که بعضی هیات‌های مذهبی، برای عزادارانِ حسینی، کنار چایِ قند پهلو، قلیان، چاق می‌کنند. شیوه جدیدی که گفته می‌شود تعدادی از هیئات و مجالس مذهبی برای جذب عزاداران به سبک قهوه خانه و به صرف چای و قلیان، باب کرده اند.
همزمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب با وفای ایشان، مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) و در حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ