آکاتنانگو آتشفشانی واقع در گواتمالا در آمریکای مرکزی است. تصاویری از لحظه برخورد صاعقه با دهانه آتشفشان آکاتنانگو در کشور گواتمالا را مشاهده می‌کنید./دانشجو
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صاغرمار بی‌آزار برای فرار از خطر جدای از خود را به مردن زدن راه دیگری هم بلد است و می‌تواند گردن خود را پهن کرده و کمی از زمین بلند کند (اندکی شبیه به کبری). حتی صدای مار‌های خطرناک‌تر را تقلید می‌کنند و با سرعت بالا حمله می‌کنند حمله‌ای که البته به گاز گرفتن ختم نمی‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه برای مقابله با رشوه، اختلاس و فساد در جامعه باید مسیر تبلیغ آن‌ها را ببندیم، گفت: اگر امثال طبری در وسط بازار تهران شلاق بخورند بسیاری از مفاسد شکل نمی‌گیرد و برخورد با این گونه مفاسد باید جزو مطالبات ما باشد.
این ویدیو دارای تصاویر دلخراش از لحظه زیر گرفته شدن یک جوان زیر قطار می‌باشد.
برخورد سنگین بیرانوند و عزت‌اللهی که منجر به مصدومیت شدید هر دو بازیکن و تعویض بیرانوند با نیازمند شد.
لحظه‌ای وحشتناک از برخورد صاعقه به هواپیمای مسافربری را در این ویدیو مشاهده کنید. منبع: Viral Videos
برخورد دست داور دربی به صورت ریکاردو ساپینتو پس از اخراج پر حرف و حدیث سرمربی استقلال را ببینید.
در دقیقه 40 شوت مهری به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.
این اتفاق در سال ۲۰۱۹ افتاد که در پرتاب آپولو ۱۲ برخورد صاعقه چند مورد از ابزار‌های دقیق، نمایشگر‌ها و مخازن سوخت موشک ساترن را خاموش کرد که با تلاش متخصصین موشک نجات یافت از آن زمان تمامی موشک‌ها مجهز به سیستم خنثی سازی صاعقه هستند.
ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌ مدار بسته، لحظه وحشتناک برخورد یک خودرو با عابرین پیاده را نشان می‌دهد.
در جدیدترین قسمت برنامه «ستاره‌ساز» که دیروز از شبکه ٣ پخش شد، زانوی بازیکن به صورت گلر (علیرضا رضاپور) برخورد کرد و باعث خونریزی شدید بینی او شد.
سعید مظفری‌زاده توضیح متفاوتی درباره برخورد توپ به دست بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه دارد.
شب گذشته در برنامه فوتبال برتر لحظه برخورد منجر به مصدومیت علی نوبخت، بازیکن درگذشته تیم احسان ری، منتشر شد.
در دقایق ابتدایی بازی سپاهان و پرسپولیس، برخورد سیاوش یزدانی با محمد عمری پنالتی اعلام شد.
صحنه برخورد نیمار و بازیکن لیل که با مصدومیت نیمار همراه شد
ویدیو فوق با سرعت ۲۵۰ هزار فریم بر ثانیه توسط دوربین فانتوم V2512 ضبط شد است و در نتیجه صحنه‌های بسیار آهسته و جذاب از برخورد مرمی گلوله‌های مختلف بر روی صفحه فولادی ضخیم را مشاهده می‌کنید.
بیهوشی سید محمد حسینی! مسابقه تراکتور - ذوب آهن متوقف شد. برخورد شدید و بسیار خطرناک سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی که به دلیل وخامت حال هر دو بازیکنان مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد. برخی بازیکنان به دلیل شدت مصدومیت، توان نگاه کردن به بازیکنان را نداشتند و شوکه شده بودند.
برخورد شدید امیرحسین صدقی با سیدمحمد حسینی منجر به مصدومیت هر دو بازیکن شد.
بیهوشی سید محمد حسینی! مسابقه تراکتور - ذوب آهن متوقف شد. برخورد شدید و بسیار خطرناک سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی که به دلیل وخامت حال هر دو بازیکنان مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد. برخی بازیکنان به دلیل شدت مصدومیت، توان نگاه کردن به بازیکنان را نداشتند و شوکه شده بودند.
برخورد ضربه سر امید نورافکن با تیر دروازه استقلال
لحظه برخورد یک کامیون به تیم برق و انفجار منبع توزیع را در این ویدیو ببینید.
دبیرکل حزب مردم سالاری در برنامه شیوه در انتقاد به رفتار اخیر در برخورد با خانواده علی دایی گفت: می‌گذاشتید همسر علی دایی برود؛ مگر چه می‌شد؟
حمید رسایی گفت: خانواده‌ی آن مرحومه گفتند آقای دایی شما اسطوره‌ی شهر ما هستی ولی این دختر خودکشی کرده است. اورژانس و مدرسه و آشنایان هم شهادت دادند اما کسی با آقای دایی برخورد نکرده است.
سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، ساعاتی پیش کمپ گروهک کومله را مورد حمله قرار دادند. در این ویدیو لحظه برخورد موشک‌ سپاه به کمپ گروهک کومله را می‌بینید. منبع: تسنیم
علیرضا جهانبخش در یک برخورد با بازیکن اشتروم گراتس، فرود عجیبی را تجربه کرد که خطر یک مصدومیت وحشتناک را برای او داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ