فولادی ها تصاویری را منتشر کردند که آثار برخورد میان دیاباته و ایوب والی را نشان می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون در حوزه صنایع دستی مقرر کرد که سند جامع مدیریت زنجیره تولید، توزیع ، عرضه و صادرات صنایع دستی تنظیم شود.
باشگاه فولاد با انتشار ویدویی، نسبت به تصمیمات بیژن حیدری واکنش نشان داد.
در نشست علمی-تخصصی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری مطرح شد: نظام بودجه‌ریزی باید به جای تقسیمات کشوری مبتنی بر سند ملی آمایش سرزمین حرکت کند.
اسناد جدید افشا شده وزارت خارجه آمریکا پلن براندازی نظام در جنگ ترکیبی به کمک برنامه ریزی و اجرای میدانی با عوامل نفوذی در خیابان‌های تهران را مشخص می‌کند.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: محور کار ما سند تحول قضائی است که باید به روز رسانی شود.
یک کارشناس اقتصادی گفت: فلسفه وزارت صمت هنوز مورد ابهام هست، در واقع نمی‌توان هم صنعت هم تولید هم بحث تجارت خارجی، ذیل مدیریت یک نفر قرار بگیرد.
در آیین رونمایی از سند رودخانه کرج به نام دولت جمهوری اسلامی ایران، ۳۰ فقره سند رودخانه کرج به نماینده وزارت نیرو تحویل داده شد.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان بنا دارد با همه ذی‌نفعان سند راهبردی کشور در امور نخبگان جلسات هم‌اندیشی برگزار کند
رئیس سازمان ثبت از صدور اسناد بزرگترین طرح ملی نهضت ملی مسکن در استان یزد به مساحت ۳۳۰ هکتار خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: برای کاربردی سازی تحقیقات نظام سلامت باید این تحقیقات به نیازهای جامعه پاسخگو باشد تا بهره‌وری افزایش یابد ضمن اینکه باید عدالت پژوهشی رعایت شود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: سند تحول قضایی از اجرایی‌ترین و عملیاتی‌ترین اسناد بالادستی است.
درحالی ادعاشده ردصلاحیت سلاح‌ورزی صرفاً از طرف حراست وزارت صمت اعلام شده است که سند جدیدی مبنی بر اعلام ردصلاحیت نامبرده از طرف وزارت اطلاعات روز قبل از انتخابات رونمایی شد، حالا انجمن نظارت و معاونت حقوقی اتاق باید درباره این تخلف بزرگ پاسخگو باشند.
وزیر دادگستری از تدوین سند جامع دیپلماسی حقوقی ـ قضایی کشور خبر داد.
سمنان- سرپرست اداره حقوقی میراث فرهنگی سمنان گفت: سند مالکیت دروازه ارگ سمنان، از بناهای دوره قاجار و نماد این شهر، به نام این اداره کل واگذار شد.
تفاهم‌ نامه اجرای سند ملی آب کشور به منظور ایجاد وحدت رویه در بهره‌برداری از سامانه نیاز آب و توسعه آن در بخش کشاورزی منعقد شد.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت:متولی ایجاد قوانین در زمینه هوش مصنوعی، شورای عالی فضای مجازی است که بر روی سند توسعه هوش مصنوعی در حال کار هستند.
مشاور رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: ۳۰ هزار مرکز فعال زیر نظر سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک فعال هستند و از خدمات آموزشی سازمان استفاده می‌کنند.
حجت‌الاسلام میرزایی گفت: برخی با دادن آدرس غلط در رسانه‌ها تحقیق و تفحص مجلس درباره فولاد را زیر سوال می‌برند، در حالی که ما در مورد فساد در آنجا سند داریم.
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان گفت: برخی با دادن آدرس غلط در رسانه‌ها تحقیق و تفحص مجلس درباره فولاد را زیر سوال می‌برند، در حالی که ما در مورد فساد در آنجا سند داریم.
باشگاه فولاد برای اثبات درستی دو پنالتی مقابل تراکتور سند رو کرد.
باشگاه فولاد با انتشار تصاویری از لحظه برخورد در صحنه منجربه پنالتی دوم بر تصمیم داور صحه گذاشت.
این گزارش جنجالی با تصویب قاطع در صحن علنی مجلس، برای صدور کیفرخواست و حکم علیه متخلفان و مفسدین به قوه قضاییه ارسال شده است.
این گزارش جنجالی با تصویب قاطع در صحن علنی مجلس، برای صدور کیفرخواست و حکم علیه متخلفان و مفسدین به قوه قضاییه ارسال شده است.
در این مطلب قصد داریم تا به موضوع راهنمای انتخاب آسانسور مناسب برای ساختمان بپردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ