سخنگوی حزب اتحاد گفت با توجه به وضعیت اقتصادی مردم و رنجی که آن‌ها می‌کشند انتظار ما برای ورود به مسئله انتخابات درست نیست و مردم فعلا حوصله فکر کردن به انتخابات را ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفاده از رنگ برای اینکه ما در خانه احساس شادی بیشتری داشته باشیم هرگز بیش از امروز مورد نیاز نبوده است. طراحی هر اتاق و ایده‌های رنگ اتاق می‌تواند کمک مثبتی به رفاه ذهنی ما نماید.
رئیس فدراسیون گلف در مورد اعزام نشدن ورزشکاران رشته گلف به بازی‌های آسیایی هانگژو، تصریح کرد: در شرایطی که اعلام کردیم فدراسیون تمامی هزینه‌ها را متقبل می‌شود اما با اعزام گلفرها مخالفت شد؛ تصمیمی که در آن منطق نمی‌بینم!
جواد منافی معتقد است تیم امید ایران می‌تواند با موفقیت از مسیر دشوار پیش روی خود عبور کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حجاب یک موضوع فرهنگی است، بر ضرورت وجود یک پدافند فرهنگی مؤثر تأکید کرد و گفت: نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برویم برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم، زیرا هر فرهنگ‌سازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلو‌های کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است. نباید در برابر این جریان ساکت نشست درحالی که ادعای عاشورایی بودن و حسینی بودن داریم.
قبل از دم کردن چای آن را یک بار با آب سرد آبکشی کنید تا رنگ بهتری بدهد. بهتر است این کار را درمورد قوری هم انجام دهید. (چای نباید خیس بخورد تنها آن را آبکشی کنید).
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اگر در جامعه مواردی از اسراف و تبعیض دیده می‌شود و عدالت اجتماعی زیر سوال می‌رود نباید نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت بود.
مصطفی کارخانه پس از انتخاب به عنوان سرپریت تیم ملی والیبال با خبرنگار ما کفت‌وگو کرد.
رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: مسابقات سخت و فوق العاده مهمی را پیش رو داریم و برای آنکه از قافله کسب سهمیه المپیک عقب نمانیم باید در همه تورنمنت ها حضور داشته باشیم.
ممانعت از عضویت کشورهای تحت تحریم در سند مقررات پذیرش عضو جدید در سازمان همکاری شانگهای آمده است
مهدی تاج می‌گوید فدراسیون تلاش می‌کند VAR را به طور مستقیم از فیفا بگیرد.
شاهرود- علیرغم ادعاهای بی اساس درباره احیای پوشش گیاهی در شاهوار شاهرود، تصاویر نشان می دهد که تخریب ها همچنان بر چهره این کانون آبساز و حیات بخش رخ می نماید.
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به اینکه نباید این همه مانع برای کشاورزی و دامداری ایجاد کنیم، گفت: کشاورزان با قطعی برق چاه‌ مواجه هستند و پروانه دامداری‌های سنتی تمدید نمی‌شود.
وزیر میراث فرهنگی گفت:ما به میراث ناملموس کشورمان بی توجهی می‌کنیم باید اشتباهاتمان را بپذیریم و جبران کنیم.
یکی از مشکلات اساسی در تهیه انواع شور و ترشی، کپک‌ها هستند، اما زیاد نگران نباشید، چون با دانستن برخی ترفند‌ها می‌توانید از کپک زدن انواع ترشی جلوگیری کنید. کپک‌هایی که روی ترشی تشکیل می‌شوند، سم خطرناک مایکوتوکسین تولید می‌کنند که باعث نرم شدن مواد غذایی و تغییر طعم و رنگ آن‌ها می‌شوند. این سم می‌تواند باعث بروز مسمومیت غذایی هم شود. در اینفوگرافیک زیر با روش‌هایی برای کپک نزدن ترشی آشنا می‌شوید.
خاتمی: از رنگ به رنگ شدن در دین خدا بپرهیزید. بعضی‌ها آفتاب سایه‌ای هستند. این‌طور نباشید و پای دین در هر شرایطی بایستید. بعضی بی‌حجاب‌ها فضایی بوجود می‌آورند تا باحجاب‌ها احساس خجالت کنند؛ در حالی که پایبندی به دین خجالت ندارد، افتخار دارد. شما پایبند به حجاب باشید. متدینین به دین‌تان افتخار کنید.
رئیس جمهور گفت: آیین نامه مربوط به تسهیلات نامتعارف کارکنان بانکها اصلاح و به مردم اطلاع رسانی شود.
پس از استفاده‌های فراوان پوشش‌های سرامیکی می‌توانند تغییر رنگ دهند. برای روشن‌سازی قابلمه‌ها، پراکسید هیدروژن ۳ درصد را به اندازه کافی کف ظرف بریزید تا سطح را بپوشاند. پراکسید هیدروژن باید حباب بزند، اگر اینگونه نباشد محلول تازه نیست و به یک محلول تازه نیاز دارید.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید بیش از این عظمت و عزت کشورمان در مقابل طالبان خدشه دار شود و وادادگی در مقابل آنان پذیرفتنی نیست.
نماینده مردم زابل در مجلس ضمن تقدیر از روسای جمهور و مجلس به جهت موضع‌گیری مقتدرانه درباره حقابه هیرمند، گفت: در پیگیری حقابه ایران از هیرمند فرصت‌سوزی نشود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مرجعیت معلم به رفتار خود معلم وابسته است و مشکل معیشت معلم باید توسط مجلس و دولت حل شود، اما در این میان نباید از منزلت و مرجعیت معلم غفلت کنیم.
طاهری در پایان خاطر نشان کرد: سؤال من از مسئولان سازمان لیگ این است که مگر یک مسئول تصمیم‌گیر نباید بی‌طرف باشد؟ مگر باید برای یک رنگ خاص تلاش کند؟ این تصمیم‌گیری شائبه‌برانگیز و از عدالت به دور است. این ننگ روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند و کسی فراموش نمی‌کند که آنها خودشان باعث و بانی تبعیض و ایجاد شائبه می‌شوند.
رندر شاسی‌بلند بوگاتی در رنگ شرابی توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده‌است، این خودرو بسیار شبیه به لامبورگینی Urus به نظر می‌رسد که نباید تعجب‌آور باشد.
آیت الله مکارم شیرازی به ضرورت حجاب تأکید کرد و گفت: مسأله حجاب در حال حاضر با مسائل سیاسی گره خورده و عده ای می گویند اگر بتوانیم حجاب را حذف کنیم نظام جمهوری اسلامی کم رنگ می شود.
نقش شهرداری تهران در دمیدن به آتش این رفتار‌ها را نباید نادیده گرفت. جایی که این مجموعه بعد از تعرض اول به سفارت بریتانیا اطراف این ساختمان بیلبورد زد که «ننگ با رنگ پاک نمی‌شود.» شهرداری تهران بر اساس کدام بخش از وظایف خود و یا کدام تحلیل و تفسیر سیاسی وارد این معرکه شد و بر آتش این دست اقدامات دمید؟ چرا شهرداری به یک اقدام غیرقانونی مشروعیت داد؟ چرا کسی در این رابطه توضیح واضحی نداده؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ